Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محرم محمدی شهردار کاج گفت: پروژه عملیات ۱۵ هزار متر مربع زیرسازی و آسفالت معابر سطح این شهر با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال آغاز شد و تا اواخر تابستان امسال به پایان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: بهسازی و آسفالت ۴۰۰ هزار متر مربع از معابر ۲۱۸ روستا

او افزود: هدف از اجرای این عملیات، ساماندهی وضعیت معابر، کوچه‌ها و مسیر‌هایی است که نیاز به اصلاح و توزیع آسفالت در آن‌ها مشاهده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی، همچنین از آغاز عملیات لکه گیری آسفالت توسط دو اکیپ در سطح شهر خبر داد.

شهر کاج از توابع بخش مرکزی اردل، در ۱۵ کیلومتری مرکز این شهرستان (شهر اردل) و ۷۵ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آسفالت معابر زیرسازی و آسفالت لکه گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۱۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۴۲۰۰ تن آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، محمدحسین واحدیان در بازدید از روند آسفالت معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد گفت: طی چند روز گذشته هزار و ۷۰۰ تن آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت توزیع و ۱۶ هزار مترمربع از این معابر به صورت کامل آسفالت شد. وی افزود: ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تولید ۱۷۰۰ تن آسفالت هزینه شده است. شهردار شهرکرد بیان کرد: عملیات آسفالت ریزی در معابر آرامستان با استفاده از ۲۵۰۰ تن آسفالت در ۱۰ روز آینده انجام خواهد شد. واحدیان ادامه داد: در تلاش هستیم که اجرای طرح نهضت آسفالت در تمام سطح شهر را ادامه دهیم لذا می‌طلبد شهروندان محترم مدیریت شهری را همراهی کنند تا آسفالت کوچه و محله مورد نظرشان طبق برنامه زمانبندی انجام شود.

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل
  • عملیات عمرانی بهسازی بزرگراه شهید باقری در منطقه ۸
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • برنامه‌ریزی برای پویایی در ساخت‌وسازها، اولویت مهم شهرداری منطقه ۱۰ شیراز
  • اجرای عملیات بهسازی بزرگراه شهید باقری
  • آغاز عملیات همسطح سازی پیاده روی خیابان شهید رجایی شوش
  • آغازعملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر شهری در بروجن
  • توزیع آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد
  • عملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر شهری بروجن
  • توزیع ۴۲۰۰ تن آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت