Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور مدنی تشکیلات خودگردان فلسطین هشدار داد، در صورت اجرایی شدن طرح اشغال کرانه باختری (طرح الحاق)، تشکیلات فرو خواهد پاشید و مسؤولیت آن بر عهده رژیم صهیونیستی است.

 به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «حسین الشیخ» وزیر امور مدنی تشکیلات خودگردان اعلام کرد، در صورتی که رژیم صهیونیستی تصمیم به اجرای طرح اشغال کرانه باختری بگیرد تشکیلات خودگردان از هم فرخواهد پاشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به کانال ۱۱ تلوزیون رژیم صهیونیستی گفت، رژیم صهیونیستی چه به صورت کامل چه به صورت جزئی به اشغال اراضی کرانه باختری بپردازد تشکیلات فرو می‌پاشد و مسؤولیت‌های امنیتی، بهداشتی و آموزشی این موضوع بر عهده  تل‌آویو به عنوان «قدرت اشغالگر» خواهد بود.

الشیخ گفت: تشکیلات خودگردان مجموعه‌ای از همکاری کنندگان یا یک جمعیت خیریه نیست و این تصمیم چند ماه قبل به اطلاع آمریکا و اسرائیل رسیده است.

با وجود این، وی افزود، تشکیلات خودگردان اجازه نمی‌دهد که امور به سمت درگیری‌های شدید با رژیم صهیونیستی پیش برود.

در همین زمینه «نبیل ابوردینه» سخنگوی رسمی تشکیلات خودگردان به  خبرگزاری «آناتولی» گفت: ده روز آینده در زمینه مقابله با الحاق، سرنوشت‌ساز است و چه بسا در برابر دو راهی باشیم.

وی ادامه داد: ملت ما برای ادامه مبارزه آماده است. امت عربی باید ایستادن در کنار قدس و فلسطین را تثبیت کند و جامعه بین‌المللی باید از  محکوم کردن‌هایی که به تنهایی کافی نیست، دست بردارد.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی فلسطین تشکیلات خودگردان کرانه باختری رژیم صهیونیستی فلسطین تشکیلات خودگردان کرانه باختری تشکیلات خودگردان رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۱۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیلات خودگردان: مخالفان عضویت دائم فلسطین در سازمان ملل، ضدصلح هستند

آفتاب‌‌نیوز :

نماینده تشکیلات خودگردان فلسطین در نشست شورای امنیت برای بررسی اعطای عضویت کامل سازمان ملل به فلسطین گفت: مردم فلسطین همواره قربانی حوادث و تصمیمات بین المللی بوده‌اند که خود در آن نقشی نداشته‌اند.

به گزارش الجزیره، وی افزود: از سال ۱۹۸۸ رهبری (تشکیلات خودگردان) تمایل خود را برای پایان دادن به درگیری نشان داده و امتیازات تاریخی داده است. مناقشه فلسطین و اسرائیل از مرز‌های دو طرف فراتر رفته و به مناطق دیگر نیز کشیده شده است.

نماینده فلسطین تصریح کرد: عضویت کامل در سازمان ملل حقی است که ما باید با تصمیم بین المللی نه از طریق مذاکره به آن دست یابیم. هر کسی که مانع تصمیم‌گیری برای عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل شود، به افزایش شانس صلح در منطقه ما کمک نمی‌کند.

وی تأکید کرد: مشغله ما به عضویت کامل در سازمان ملل باعث نمی‌شود جنگ همه جانبه‌ای را که در غزه در حال وقوع است، فراموش کنیم. بخش بزرگی از نوار غزه غیرقابل سکونت شده است. در همین حال، حملات شهرک نشینان علیه شهروندان ما در کرانه باختری و قدس اشغالی در حال افزایش است.

نماینده تشکیلات خودگردان همچنین گفت: جامعه بین المللی نباید اجازه دهد هیچ طرفی خود را فراقانونی و مصون از مجازات فرض کند. مسؤولیت تجاوز به نوار غزه بر عهده کشور‌هایی است که اسرائیل را مسلح می‌کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • تشکیلات خودگردان: مخالفان عضویت دائم فلسطین در سازمان ملل، ضدصلح هستند
  • صهیونیست ها تعدادی از فلسطینی ها را بازداشت کردند
  • حماس: نتانیاهو جدیتی برای آزادی اسرا ندارد / مذاکره‌کنندگان هیچ اختیاری ندارند
  • حماس: نتانیاهو جدیتی برای آزادی اسرا ندارد/مذاکره‌کنندگان هیچ اختیاری ندارند
  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست
  • بزرگداشت روز اسرای فلسطینی در کرانه باختری
  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست در کرانه باختری+فیلم
  • عملیات نیروهای فلسطینی در کرانه باختری و غزه علیه اشغالگران
  • صهیونیست‌ها خانه‌های اسرای فلسطینی را در کرانه باختری منفجر کردند
  • سازمان ملل به دنبال جمع آوری کمک ۲.۸ میلیارد دلاری برای غزه و کرانه باختری