Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-18@07:45:50 GMT

نشست فوق‌العاده اتحادیه‌عرب برگزار نشد

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۷۱۳۱۰

مسئولان اتحادیه عرب از به تعویق افتادن نشست فوق العاده این اتحادیه در خصوص تحولات لیبی خبر دادند. ناطقان: اتحادیه عرب بعد از ظهر روز گذشته اعلام کرد که نشستی که قرار بود امروز دوشنبه برگزار شود به فردا سه شنبه موکول شد.

بر اساس این گزارش، قرار بود نشست فوق‌العاده وزرای خارجه اتحادیه عرب امروز در خصوص آخرین تحولات لیبی و بررسی راهکارهای آرام کردن اوضاع در این کشور برگزار شود اما مسئولان اتحادیه عرب اعلام کردند که به دلیل مسائل فنی، این نشست مجازی فردا سه شنبه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



یک مسئول دیپلمات در اتحادیه عرب اعلام کرد که وزرای خارجه کشورهای عربی دو جلسه جداگانه بنا به درخواست مصر برگزار می‌کنند نخست جلسه مربوط به تحولات لیبی و دوم جلسه مربوط به سد النهضه.

لازم به ذکر است که تحولات لیبی با توجه به سخنان اخیر عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر در خصوص احتمال مداخله نظامی مستقیم از سوی این کشور در لیبی وارد فاز جدیدی شده است. منبع: تابناک برچسب ها: نشست ، اتحادیه عرب ، تحولات ، لیبی ، ناطقان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: نشست اتحادیه عرب تحولات لیبی ناطقان تحولات لیبی اتحادیه عرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۱۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به پرونده تخلف رئیس اتحادیه نانوایان مشهد در دادسرا

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، در پی انتشار اخباری در فضای مجازی مبنی بر تخلف صورت گرفته در اتحادیه نانوایان مشهد به دستور دادستان مشهد، معاونت پیگیری حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادسرا رسیدگی به این پرونده را در دستور کار خود قرار داد.

  امروز (۲۸ فروردین ماه) جلسه رسیدگی به ریاست معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در پیگیری حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم تشکیل شد.   قاضی سید هادی شریعت‌ یار پس از تشکیل جلسه و شنیدن دفاعیات متهمان گفت: نتیجه این رسیدگی به زودی اعلام خواهد شد.   برای رئیس اتحادیه نانوایان مشهد پیش از این به دلیل تخلف عرضه خارج از شبکه آرد، پرونده تعزیراتی تشکیل و میزان محکومیت وی پرداخت شده بود اما در روزهای اخیر این موضوع در فضای مجازی دوباره مطرح و مطالبه ای مبنی بر ممانعت از فعالیت افراد دارای تخلف در پست های ریاستی و مدیریتی شکل گرفته است.

دیگر خبرها

  • سایه درگیری‌های جهانی بر سر نشست اقتصادی اروپا
  • رقابت اسرائیل و اوکراین برای جلب توجه غرب در نشست سران اروپا
  • ببینید | روایت رفیق دوست از درخواست موشکی ایران از سوریه و لیبی؛ نقش آیت‌الله هاشمی چه بود؟
  • اتحادیه اروپا بزودی درباره ارسال ضدهوایی به اوکراین تصمیم نمی‌گیرد
  • پرونده تخلف رئیس اتحادیه نانوایان مشهد به دادسرا رسید
  • رسیدگی به پرونده تخلف رئیس اتحادیه نانوایان مشهد در دادسرا
  • پورابراهیمی: ضرورت تشکیل جلسه فوق‌العاده برای بررسی مسائل ارزی/ قالیباف: این جلسه هفته آینده برگزار می‌شود
  • تحولات اوکراین| استفاده آمریکا از کی‌یف برای اهداف نظامی
  • زد و خورد در پارلمان گرجستان در جریان تصویب لایحه «ماموران خارجی»
  • برگزاری نشست کاگروه برگزاری بازی های آسیایی ۲۰۲۴ ناشنوایان