Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@12:21:53 GMT

فروش فیلم زنان کوچک از مرز ۱۰۰ میلیون دلار گذشت

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۷۱۳۷۲

فروش فیلم زنان کوچک از مرز ۱۰۰ میلیون دلار گذشت

یکی از معدود شانس‌های هالیوود برای بازگرداندن سرمایه تولید در جهان توانسته است ۱۰۰ میلیون دلار فروش داشته باشد. ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰ فرهنگی سینما و تئاتر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، فیلم زنان کوچک، نامزد اسکار و ساخته گرتا گرویگ از فروش 100 میلیون دلاری خود در باکس آفیس جهانی برای بازگشایی سینماها بعد از تعطیلی سه ماهه عبور کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محصول کمپانی سونی و رجنسی از میان 472 سینما در 12 کشور خارجی، 745 هزار دلار به دست آورد. ژاپن نیز برای فروش این فیلم که از پایان هفته قبل آغاز شده بود 300 هزار دلار به‌دست آورد و در مجموع این فیلم توانست بیش از یک میلیون دلار فروش داشته باشد. افتتاحیه این فیلم در پایان هفته در دانمارک 170 هزار دلار به دست آورد و در کل تا الان یک میلیون دلار حاصل شده است.

زنان کوچک در حال حاضر در فروش جهانی خود در مرز 209 میلیون دلار ایستاده است.

سونی در روز یکشنبه گزارش فروش پایان هفته خود را اعلام کرده است و اینکه نخستین استودیوی هالیوودی است که ارقام باکس آفیس را از زمان تعطیلی سینماها اعلام کرده است و گفته که 2 هزار سالن سینما باز می‌شوند.

در آمریکا بیشتر سینماها برنامه‌ریزی کرده‌اند که از میانه ماه جولای به بعد سینماها را با عناوین جدیدی مانند مولان و عقیده بازگشایی کنند.

هفته گذشته که سینماهای AMC گفتند برای استفاده ماسک ضرورتی نیست به سرعت تحت نقد قرار گرفتند و همین موضوع باعث شد تا جریان اصلی سینمایی آمریکا اعلام کند که استفاده از ماسک ضروری است.

اولین روز بازگشایی سینماها | مهجوریت ادامه‌دار فیلم‌های فرهنگی و قدرت‌نمایی سایت‌ها برای یکدیگر

انتهای پیام/

 

 

 

R1544/P/S4,34/CT10 واژه های کاربردی مرتبط هالیوود سینما

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هالیوود سینما باکس آفیس هالیوود سینما میلیون دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۱۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان؛ ریزش ادامه دارد | دلار به کانال ۵۰ هزار تومانی برمی‌گردد؟

به گزارش همشهری آنلاین، کاهش قیمت‌ها در بازار طلا و ارز در حالی ادامه دارد که هم‌اکنون قیمت دلار در کف بازار به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشته است؛ ضمن اینکه دلار فردایی نیز بین دلال‌ها در کانال ۶۱ هزار تومان معامله می شود.

سیر نزولی قیمت ارز در بازار بعد از نمایش اقتدار نظامی کشورمان در مقابل اسرائیل آغاز شده و با کاهش تنش‌ها در منطقه ادامه‌دار شد. فعالان بازار ارز می‌گویند خیال بازار از تنش‌های سیاسی راحت شده و به همین دلیل در حال تخلیه هیجانات هفته‌های قبل است.

بازاری‌ها می‌گویند از دیروز جو بازار کاملا فروشنده است و خریداری حاضر به خرید در این قیمت‌ها نیست؛ خریداران دست نگه داشته‌اند تا در قیمت‌ها پایین‌تر خرید کنند.

هم‌اکنون دلار در کف بازار تهران به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشته ولی در کانال‌های تلگرامی، طبق روال قبل، دلار یکی دو هزار تومان گران‌تر قیمت‌گذاری می‌شود! دلار تهران الان ۶۲ هزار و ۹۰۰ تومان و هرات ۶۲ هزار و ۲۷۰ تومان قیمت خورده است.

به اعتقاد کارشناسان اقتصادی، ریزش قیمت‌ها در بازار طی روزهای آینده هم ادامه خواهد داشت و احتمال بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزار تومانی در هفته‌ آینده بالاست.

کد خبر 847147 منبع: تسنیم برچسب‌ها ارز - بازار داخلی خبر مهم دلار آمريكا

دیگر خبرها

  • (تصاویر) گران قیمت‌ترین استایل‌های زنان هالیوودی در مراسم‌های فرش قرمز
  • بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان؛ ریزش ادامه دارد | دلار به کانال ۵۰ هزار تومانی برمی‌گردد؟
  • «مست عشق» به سینماها آمد + بازیگران، خلاصه و آهنگ فیلم مست عشق
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان
  • افزایش ۹ درصدی مخاطبان سینما‌های خراسان رضوی در فروردین ۱۴۰۳
  • انتقادها به «گناه فرشته» و ماجرای سخنان جنجالی یک مدیر!
  • قیمت نفت در بودجه چند دلار است؟
  • تسلا باز هم قیمت خودروهایش را کاهش داد
  • مازنی:برخوردهای خشن در خیابان‌ها با زنان براساس کدام منبع رخ می‌دهد؟ /قیمت دلار چند برابر سال ۱۴۰۰ شده اما صدایی از دولتمردان در نمی آید