Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری تسنیم: سرهنگ نعمت‌الله علیپور درباره اهم اقدامات پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در مبارزه با دلالان ارزی، محتکران خودرو و کالا‌های مورد نیاز مردم در سال جاری، اظهار کرد: پلیس امنیت اقتصادی در راستای تدابیر فرمانده انتظامی تهران بزرگ و وظایف ذاتی خود، مبارزه با احتکار، قاچاق کالا و برخورد با دلالان ارزی را در دستور کار خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ افزود: از ابتدای سال توانستیم چندین مرحله طرح مبارزه با قاچاق کالا و دلالان ارزی را اجرا کنیم که نتایج مطلوبی به همراه داشته است.

وی به اقدامات این پلیس در مقابله با محترکان خودرو پرداخت و گفت: حدوداً بیش از دو هزار دستگاه خودروی احتکارشده در سطح تهران که در پارکینگ‌های مختلف دپو شده بود را کشف کردیم و در حال حاضر در حال شناسایی افراد پشت‌صحنه این احتکار‌ها هستیم.

این مقام انتظامی ضمن هشدار جدی به محتکران خودرو و اقلام مورد نیاز مردم، خاطرنشان کرد: این افراد بدانند چنانچه بخواهند با طمع، اموال مورد نیاز مردم را احتکار کرده یا قاچاق کنند، قطعاً با آن‌ها برخورد می‌شود.

علیپور درباره رصد دلالان ارزی نیز، عنوان کرد: بازار ارز در محدوده‌های فردوسی، سبزه‌میدان و سایر نقاط تهران توسط همکاران هم با استفاده از دوربین‌های مداربسته و به صورت آنلاین و هم به صورت میدانی و نامحسوس در حال کنترل است.

به گفته رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ، تاکنون تعداد قابل توجهی از دلالان ارزی توسط این پلیس بازداشت شده‌اند.

وی ادامه داد: رسیدگی به پرونده دلالان ارزی توسط قوه قضائیه که بیش از ۴۰ میلیون دلار قاچاق ارز داشتند، از جمله اقدامات و عملکرد همکاران بنده در پلیس امنیت اقتصادی است.

این مقام انتظامی از شهروندان خواست اطلاعات خود درباره را احتکار یا قاچاق کالا از طریق سامانه ۱۱۰، در اختیار پلیس قرار دهند.

منبع: فردا

کلیدواژه: بازار های خرید و فروش ارز پلیس دلالان ارزی پلیس امنیت اقتصادی دلالان ارزی تهران بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۱۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل کشف شد

سرهنگ  محمد محمدپور رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با احتکار، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان پس از انجام اقدامات اطلاعاتی، از وجود یک انبار احتکار باتری خودرو در شهرستان بابل مطلع شدند.

او افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با هماهنگی قضایی و همکاری کارشناسان اداره صمت شهرستان بابل در بازدید از انبار مورد نظر ۳۰۰ عدد باتری قاچاق خودرو را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان ضمن بیان اینکه انبار کشف شده در سامانه جامع اداره صمت ثبت نشده بود، گفت: کارشناسان ارزش کشفیات مذکور را ۱۵ میلیارد ریال برآورد کردند و مالک انبار پرونده را دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان
  • محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل کشف شد
  • سوخت قاچاق توقیف شد
  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت
  • کشف ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق
  • مبل‌فروش متخلف در اردبیل جریمه شد
  • تامین ارز کالای قاچاق در چهارراه استانبول/ بازار غیررسمی آرام می‌شود
  • کشف ۱۵ دستگاه موتور سنگین قاچاق در تهران
  • کشف ۱۵ دستگاه موتورسنگین قاچاق + فیلم
  • کشف توزیع غیر مجاز یک هزار تن گندم یارانه‌ای در خوی