Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نظر مدافع راست پیشین شیاطین سرخ، اعتماد به نفس دخیا در جام جهانی 2018 لطمه خورد. 

طرفداری - گری نویل معتقد است داوید دخیا دیگر مهره قابل اتکایی برای منچستریونایتد نیست.

به گزارش اسکای، در حالی که اوله گونار سولسشر تلاش کرد پس از تساوی 1-1 منچستریونایتد مقابل تاتنهام از دروازه بان تیمش دفاع کند، نویل همچون روی کین اعتقاد دارد عملکرد دخیا جای هیچ دفاعی را باقی نگذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منچستریونایتد نمی تواند به دخیا تکیه کند

او تنها بازیکنی بود که یونایتد می توانست در چهار سال گذشته به آن اتکا کند ولی دیگر آن بازیکن سابق نیست. مدتی است که از آن فرم فاصله گرفته است. وقتی فرم بازیکنی به مدت شش ماه افت می کند، این یک افت قطعی است ولی وقتی این به یکسال برسد، نگرانی ها آغاز می شود. وقتی از دو سال فراتر برود، دائمی تر می شود. این الان دقیقا نشان دهنده وضعیت داوید دخیا است که اشتباهات زیادی مرتکب می شود؛ اشتباهاتی که هرگز از او نمی دیدیم. داوید کسی بود که می شد به او تکیه کرد. تنها باید مرتبط با اعتماد به نفسش باشد. دست، پا و بدنش همان است، بنابراین این مشکل به ذهنش بر می گردد. برخوردهایی که در اسپانیا با او صورت گرفت، روی عملکردش تاثیر گذار بود. حتی در زمان بازی کردن برای تیم ملی اسپانیا توسط هواداران خودی هو شد. در جام جهانی 2018 واقعا به مشکل برخورد و از آن لحظه به خودش شک کرد. او از نظر ذهنی دقیقا در همان وضعیت قبلی قرار ندارد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۱۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچستریونایتد آماده فعال کردن بند فسخ مدافع یوونتوس

باشگاه منچستریونایتد مصمم به جذب مدافع برزیلی تیم فوتبال یوونتوس است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه منچستریونایتد برای تقویت خط دفاع تیم تحت‌هدایت اریک تن‌هاخ، جذب گلیسون برمر از یوونتوس را در اولویت‌ خود قرار داده است. بر اساس گزارش روزنامه ایتالیایی «کوریره دلو اسپورت»؛ باشگاه منچستریونایتد خود را آماده فعال کردن بند فسخ 60 میلیون یورویی مدافع برزیلی یووه می‌کند. این در حالی است که چلسی، تاتنهام و نیوکاسل هم نسبت به جذب برمر علاقه‌مند هستند.

ضرر یک میلیون پوندی بازیکن منچستریونایتد در پی ورشکستگی پدر همسرش!

گلیسون برمر 27 ساله در سال 2018 وارد فوتبال ایتالیا شد و توانست با تورینو خود را به عنوان یکی از بهترین مدافعان سری A معرفی کند. او  در تابستان 2022 در انتقالی 44 میلیون یورویی از تورینو به یوونتوس ملحق شد و تاکنون در 72 بازی از رقابت‌های مختلف برای بانوی پیر به میدان رفته و 7 گل هم به ثمر رسانده است.

قرارداد فعلی برمر یوونتوس تا پایان ماه ژوئن 2028 اعتبار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نیس قیمت ژان کلر تودیبو را ۴۰ میلیون یورو اعلام کرد
  • رتبه‌بندی تمامی گل‌های الخاندرو گارناچو با پیراهن منچستریونایتد / فیلم
  • حتی فکر اخراج تن‌هاخ هم اشتباه است
  • منچستریونایتد آماده فعال کردن بند فسخ مدافع یوونتوس
  • قرارداد برمر با یوونتوس بند فسخ دارد؛ منچستریونایتد پیگیر شرایط
  • حمله آلوارو موراتا به رسانه‌ها: اعتبار من را خدشه‌دار نکنید
  • خوسلو در رادار منچستریونایتد قرار گرفته‌است
  • لامین یامال: سعی می‌کنم خودم را درگیر حواشی بیرون زمین نکنم
  • گری اونیل، گزینه‌ای جدید برای نیمکت منچستریونایتد
  • پیمان اکبری: همه بازیکنان را رصد می‌کنم/ خودباوری نداشتیم