Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان گیلان گفت: تاکنون بیش از ۳ هزار دانش‌آموز پایه نهم این استان برای شرکت در آزمون ورود به مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه ثبت‌نام کردند.

جابر اخلاقی در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به تمدید مهلت ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه نهم برای شرکت در آزمون مدارس نمونه دولتی، اظهار کرد: مهلت ثبت‌نام در این آزمون تا ساعت ۲۴ اول تیرماه تمدید شد در حالیکه پیش از این دانش‌آموزان تا ۲۷ خرداد برای ثبت‌نام فرصت داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخلاقی گفت: تاکنون ۳۲۶۴ دانش‌آموز پایه نهم این استان برای شرکت در آزمون ورود به مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه ثبت‌نام کردند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان گیلان با بیان اینکه شرط ثبت‌نام در مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه قبولی در پایه نهم است، افزود: متقاضیان در زمان آزمون حتما باید حداقل معدل ۱۷ را داشته باشند، برای قبولی در آزمون ورودی به مدارس نمونه دولتی دوره دوم تاثیر معدل ۵۰ درصد و نمره آزمون نیز ۵۰ درصد است.

وی با بیان اینکه آزمون داوطلبان علاقمند به تحصیل در مدارس نمونه دولتی ماه آینده در رشت، آستارا، صومعه سرا، فومن، بندرانزلی، لنگرود، لاهیجان و رودسر برگزار می‌شود، گفت: گیلان دارای حدود ۴۰۰ هزار دانش‌آموز است که ۲۶۵۵ دانش‌آموز در ۱۳ دبیرستان نمونه دولتی استان مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی مدارس نمونه دولتی دوره دوم دانش آموز پایه نهم ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۲۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰ دانش‌آموز در آزمون فریلنسری قبول شده‌اند

به گزارش خبرنگار مهر، رامبد دانش پژوه، مدیرعامل مرکز نوآوری دانش آموزی لنسر شریف مستقر در ناحیه نوآوری دانشگاه صنعتی شریف در نشست خبری در خصوص مأموریت این سازمان گفت: ما به دنبال کشف دانش آموزان در رشته‌های برنامه نویسی، رباتیک و هوش مصنوعی برای ارتقای کیفیت زندگی آنان و آمادگی آن‌ها برای ورود به دنیای فریلنسری (آزادکاری) و پیوند دانش‌آموزان برنامه‌نویس با شرکت‌های خصوصی و دولتی هستیم.

وی با بیان اینکه این شرکت عضو ناحیه نوآوری دانشگاه شریف است، گفت: هر دانشگاه مجموعه نوآوری مختص خود را دارد که این شرکت‌ها باید تاییدیه هر دانشگاه را داشته باشند و ما تاییدیه دانشگاه شریف را داریم.

وی ادامه داد: از ۱۲۰۰ دانش آموز ،۶۰۰ دانش آموز فارغ التحصیل داشتیم که از این تعداد ۸۰ نفر آزمون فری لنسری داده‌اند.

مدیرعامل لنسر شریف تصریح کرد: برنامه نویسی اینترنت اشیا، امنیت سایبری، هوش مصنوعی، هوش مالی، کامپیوتر، برنامه نویسی تلفن همراه از جمله مهارت‌هایی است که در این مرکز آموزش داده می‌شود و همچنین برای آموزش این مهارت‌ها حدود ۳ سال زمان باید طی شود.

وی ادامه داد: ما در این مجموعه برای اینکه بتوانیم انگیزه دانش‌آموزان برای آموزش دیدن را به سطح بالاتری ببریم از روش‌هایی مانند موسیقی و ورزش استفاده می‌کنیم.

مدیرعامل مرکز لنسر شریف خاطر نشان کرد: در ۱۴ اردیبهشت سومین دوره مسابقات دانش آموزی به تعداد ۲۱۵۰ دانش آموز از سراسر کشور در رشته‌های رباتیک، برنامه نویسی و برنامه نویسی سخت افزار برگزار می‌شود که این ایونت در دانشگاه شریف برگزار می‌شود.

مدیر عامل مرکز نوآوری لنسر شریف افزود: ما سه نوع آموزش حضوری، آنلاین و آفلاین داریم که آموزش آفلاین مجموعه ما برای همه دانش آموزان ۷ تا ۱۷ ساله رایگان است و پشتیبان‌های آموزشی برای سوال‌ها و یا مشکلات دانش آموزان در دسترس آن‌ها هستند و همچنین در حال حاضر ۱۵۰ هزار نفر دانش‌آموز تحت پوشش آموزش مجموعه ما قرار دارند.

وی یادآور شد: ما در این مرکز استعدادیابی و اختلالات یادگیری شرکت کنندگان را مورد سنجش قرار می‌دهیم و برای هر دانش آموز پرونده سلامت تشکیل می‌شود که محتواهای آموزشی مخصوص هر دانش آموز را تهیه و ارسال می‌کنیم.

دانش پژوه در پایان خاطر نشان کرد: تفاوت مرکز ما با مراکز دیگر در روش آموزش است به طوری که نقشه راه آموزش مختص با استعداد هر دانش آموز و متناسب با وضعیت سنی متفاوت است.

کد خبر 6087492

دیگر خبرها

  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • ۱۵ هزار دانش آموز در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان
  • رقابت ۲ هزار و ۲٠٠ دانش آموز زرندی در کنکور
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان
  • رقابت ۱۷ هزار دانش آموز قمی برای ورود به دانشگاه
  • ۸۰ دانش‌آموز در آزمون فریلنسری قبول شده‌اند
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای این پایه‌ها آغاز شد | دانش آموزان به این سایت مراجعه کنند
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان