Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@23:55:12 GMT

«سه زن» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۷۲۱۲۶

«سه زن» منتشر شد

به گزارش خبرنگار مهر، رمان «سه زن» نوشته «ثریا ام. لین» با ترجمه «فیروزه مهرزاد» از سوی نشر کوله پشتی منتشر و روانه بازار کتاب ایران شد.

مهرزاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: «سه زن» داستانی عاشقانه با پس زمینه جنگ جهانی دوم است. نویسنده در این اثر به روایت دوستی، عشق و بقا در زندگی سه زن نشسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسکارلت، الی و لوسی زنان قوی این داستان هستند که خطر را به جان می خرند تا در مسیر درست پیش بروند.

وی درباره شخصیت‌های این داستان گفت: اسکارلت به خانواده‌ای مرفه تعلق دارد که برای کمک رسانی و با خبر شدن از اوضاع و احوال نامزد سربازش روانه منطقه جنگی می‌شود. الی شخصیت دیگر این داستان دختر ایرلندی متواضع و مهربان با سابقه کار پرستاری و نفر سوم لوسی پرستاری کاربلد، باهوش، سخت کوش با ظاهری سرسخت است.

مهرزاد در ادامه افزود: این سه زن در نورماندی مستقر می‌شوند و زمانی که جنگ شدت می‌یابد با تعداد زیادی از سربازان خسته و مجروح، تلفات شدید و شرایط کاری دشوار مواجه می‌شوند و داستان ادامه می‌یابد.

این بانوی مترجم یادآور شد: داستان «سه زن» نشان می‌دهد چگونه پیوندهای عمیق می‌توانند در بدترین و سخت‌ترین دوران زندگی شکل بگیرند.

رمان «سه زن» در ۳۵۲ صفحه و با قیمت ۵۰ هزار تومان توسط نشر کوله پشتی منتشر شده است.

کد خبر 4955060

منبع: مهر

کلیدواژه: معرفی کتاب ترجمه استان گیلان ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا گرگان آتش سوزی استانداری سمنان بیرجند ایلام مجلس شورای اسلامی خطبه های نماز جمعه مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۲۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۵۰ درصدی حق‌الزحمه کار دانشجویی

عباس عبادی، معاون پرستاری وزارت بهداشت گفت: حق الزحمه کار دانشجویی دانشجویان سال آخر پرستاری از ساعتی ۲۰ هزار تومان به ۳۰ هزار تومان افزایش یافته است. همچنین برای دانشجویان کارشناسی ارشد پرستاری نیز حق الزحمه ساعتی ۳۵ هزار تومان تصویب شده است.

وی افزود: این افزایش به پیشنهاد معاونت پرستاری و با تصویب هیأت امنای مشترک وزارت بهداشت صورت گرفته است.

معاون پرستاری وزارت بهداشت، با بیان اینکه دانشجویان پرستاری در دوران تحصیل خود، ضمن کسب تجربه عملی، بخشی از هزینه‌های تحصیل خود را نیز از طریق کار دانشجویی تامین می‌کنند، خاطرنشان کرد: افزایش ۵۰ درصدی حق الزحمه کار دانشجویی، گامی مثبت در جهت حمایت و قدردانی از تلاش‌های ارزشمند آنان در عرصه سلامت کشور به شمار می‌رود.

عبادی گفت: توجه به دانشجویان، انگیزه و روحیه آنان را برای ارائه خدمات بهتر و با کیفیت‌تر ارتقا خواهد داد و به نفع نظام سلامت کشور خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • افزایش ۱.۵ تا ۲ برابری تعرفه پرستاری در مناطق مرزی
  • معرفی کشتی گیران طلایی در پنج وزن مسابقات بین المللی مریوان
  • «رئالیست‌ها» وارد بازار نشر شدند
  • حرکت غیراخلاقی دانیال اسماعیلی‌فر پس از گل‌زنی
  • کتاب آینه‌ دلیل من در کرمانشاه منتشر شد
  • افزایش حق‌الزحمه کار دانشجویی
  • افزایش ۵۰ درصدی حق‌الزحمه کار دانشجویی
  • عکس | صحنه‌ای خاص از آخرین فیلم منوچهر هادی و یکتا ناصر
  • «عالیجناب بو» اثر جدید محمدرضا یوسفی منتشر شد
  • داستان‌هایی پیرامون عفاف و حجاب در «ای کاش زودتر» منتشر شد