Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-03-28@23:46:37 GMT

جزئیات ساخت منطقه ۲ آزادراه تهران ـ شمال

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۷۲۴۴۴

پرویز فتاح اظهار داشت: منطقه ۲ آزادراه امروز ۳۸ درصد در مسیر رفت پیشرفت فیزیکی دارد و ما توافق کردیم یک لاین این آزادراه را بسازیم و لاین دیگر جاده موجود چالوس باشد.

گروه راه و مسکن بازارنیوز: سید پرویز فتاح امروز در حاشیه بازدید از منطقه 2 آزادراه تهران ـ شمال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همکاری خوبی بین دولت و بنیاد مستضعفان در منطقه یک انجام شد و پروژه به نتیجه رسید و استقبال مردم انگیزه ما را افزایش داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: منطقه 2 آزادراه امروز 38 درصد در مسیر رفت پیشرفت فیزیکی دارد و ما توافق کردیم یک لاین این آزادراه را بسازیم و لاین دیگر جاده موجود چالوس باشد.

رئیس بنیاد مستضعفان اضافه کرد: در دو ماه گذشته بنیاد مستضعفان 100 میلیارد تومان به این پروژه تزریق کرد و بابت تامین مالی بعدی هم مشکلی نداریم، ضمن آنکه در نقشه، طراحی و... هم در این منطقه با مشکلی مواجه نیستیم.

فتاح افزود: اصل این مسئله در منطقه 2 تونل البرز بود که به خوبی از آن عبور کردیم و بعد از تونل هم باید پل بسازیم. 

وی ادامه داد: به هر حال کار مشکل است اما ما تعهد دادیم و در این پروژه سه شیفت کار می‌کنیم.

برچسب ها: فتاح ، بنیاد مستضعفان ، آزادراه تهران شمال ، بازارنیوز لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Ijl

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: فتاح بنیاد مستضعفان آزادراه تهران شمال بازارنیوز بنیاد مستضعفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۲۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در جاده های شمال

آفتاب‌‌نیوز :

سید محسن هاشمی در گفتگو با مهر با اشاره به وضعیت ترافیکی راه‌های استان گفت: با توجه به تصاویر دریافتی در حال حاضر تردد در محور کندوان مسیر شمال به جنوب محدوده‌های میانک تا مجلار، مسیر جنوب به شمال پل زنگوله تا تونل سنگین است.

وی با بیان اینکه تردد در محور هراز محدوده‌های آب اسک تا بایجان نیز سنگین است، افزود: تردد در محور‌های سوادکوه و کیاسر به صورت عادی و روان جریان دارد.

وی ادامه داد: وضعیت هوا ابری است.

ترافیک سنگین در آزادراه تهران- شمال

رییس پلیس راه البرز از ترافیک سنگین در آزادراه تهران - شمال خبر داد و از رانندگان خواست از عجله و شتاب پرهیز کنند.

سرهنگ پیمان کرمی اظهار کرد: این بار ترافیکی در خط جنوبی آزادراه تهران - شمال از محدوده تونل ۱۸ شهرستانک و انتهای تونل البرز سنگین است.

وی اضافه کرد: برای تخلیه بار ترافیکی در این آزاد راه، محدودیت ترافیکی مقطعی در این مسیر اجرا می‌شود. ماموران پلیس راه برای پیشگیری از حوادث احتمالی و روان‌سازی در جاده‌های استان مستقر شده‌اند.

 مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

دیگر خبرها

  • چرا مخملباف، مجید انتظامی را روبروی بنیاد مستضعفان تنها گذاشت
  • آزادراه شیراز - اصفهان؛ حلقه ای از زنجیره کریدور شمال - جنوب
  • عمده تصادفات در ۵ استان/ثبت ۴۶۹ میلیون تردد تا امروز
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران شمال
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - شمال
  • آزادراه تهران – شمال و جاده چالوس یکطرفه شد
  • ترافیک سنگین در جاده های شمال
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران- شمال
  • ترافیک نیمه سنگین در لاین شمالی آزادراه قزوین - کرج
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران – شمال