Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دادستان کل کشور در دومین روز هفته قوه قضاییه از دادسراى ناحیه ۲۷ و دادسرای ناحیه ۳۴ تهران بازدید کرد. تاریخ انتشار: 10:55 - 02 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۱۰۱۹

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام و المسلمین منتظرى، دادستان کل کشور در دومین روز هفته قوه قضاییه از دادسراى ناحیه ۲۷ و دادسرای ناحیه ۳۴ تهران بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی از واحد‌های مختلف دادسرا‌های مذکور بازدید و در جریان وضعیت پرونده‌های موجود و عملکرد همکاران قضایی و اداری قرار گرفت.

در ادامه این بازدید دادستان کل کشور ضمن دیدار چهره به چهره با مردم و مراجعه کنندگان، مطالبات و درخواست‌های آن‌ها را مورد رسیدگی قرار داد و دستورات لازم را صادر کرد.

گفتنی است در این بازدید، علی اکبر بختیاری دادیار دادسرای دیوانعالی و رییس دفتر دادستان کل کشور، عبدالصمد خرم آبادی معاون نظارت بر دادسرا‌ها و گنجی مدیرکل نظارت بازرسی و ارزیابی عملکرد دادسرا‌ها نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان کل کشور دادستان کل کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۲۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در تهران

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی، وزیر کشور ظهر پنج شبه با همراهی علیرضا فخاری استاندار تهران و احمد قیومی فرماندار تهران و معاونین استاندار و شهردار منطقه ۱۸ و برخی دیگر از مسئولین شهری از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در منطقه ۱۸ بازدید کردند.

بر اساس این گزارش وزیر کشور با هیأت همراه در مسجد صاحب الزمان (عج) این منطقه حضور پیدا کرده و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مردم این منطقه قرار گرفتند.‌

گفتنی است که در این پروژه، بزرگراه شهید بروجردی واقع در منطقه ۱۸ تهران، انتهای آزادراه ساوه را به میدان فتح متصل و در نهایت به انتهای جنوبی اتوبان یادگار امام (ره) خواهد رسید.

کد خبر 6088637

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر کشور از پروژه‌های سازمان نوسازی شهر تهران
  • بازدید وزیر کشور از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در تهران
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه واحد در دادسرا‌های سراسر گلستان
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه‌ای واحد در دادسرا‌های گلستان 
  • بازدید دادستان ملایر از کارگاه های غیر مجاز
  • حضور دادستان تهران در مسجد قیطریه و رسیدگی به مشکلات شهروندان
  • وصول مطالبات ۱۱ هزار میلیاردی در پرونده‌های اقتصادی
  • وصول بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان در دادسرای جرایم اقتصادی در سال ۱۴۰۲
  • حضور دروازه‌بان استقلال در دادسرای فرهنگ و رسانه
  • آمار جدید دادستان انقلاب؛ از وصول مطالبات تا پرونده‌های کثیرالشاکی