Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه گفت : فقط در خرداد ماه حدود ۱۳ میلیون و ۱۵۹ هزار تردد در محورهای استان به ثبت رسید که بیشترین سهم با بیش از ۷۵۱ هزار تردد مربوط به جاده بیستون به کرمانشاه بود.

او با بیان اینکه سرعت غیرمجاز عامل بیشترین حوادث رانندگی است، گفت : براساس بررسی که از تردد خودروها داشتیم، امسال ۳.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ درصد خودروهای عبوری از محورهای استان سرعت‌ غیرمجاز داشتند.​

کرمی، از تشدید نظارت‌ در محورهای استان با همکاری پلیس راه به منظور رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی خبر داد و افزود: علاوه بر ۲۰ دستگاه خودرو اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، پنج دستگاه خودرو نیز به صورت نامحسوس محورهای استان را رصد خواهد کرد.

او از فعالیت ۳۱ دستگاه دوربین ثبت تخلف و کنترل سرعت در جاده‌های کرمانشاه باهدف کاهش حوادث و سوانح رانندگی خبر داد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه افزود: برای جلوگیری از حوادث رانندگی، محورهای پرتردد و همچنین محورهای پرحادثه را در اولویت نظارت داریم.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل ترافیک جاده حوادث رانندگی راهنمایی و رانندگی محورهای استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۲۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از هفت میلیون تردد در محور‌های استان کرمانشاه

سید شهرام کهریزی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه از ابتدای طرح نوروزی راهداری (۲۴ اسفند ۱۴۰۲) تا پایان روز گذشته (ششم فروردین) بالغ بر هفت میلیون تردد در محور‌های استان به ثبت رسیده، گفت : از این میزان شش میلیون و ۲۰۰ هزار تردد مربوط به خودرو‌های سبک و ۸۳۰ هزار تردد مربوط به خودرو‌های سنگین بوده است.

وی بیستون - کرمانشاه را پرترددترین محور در این ایام اعلام کرد و افزود: کمترین تردد را نیز در محور میانراهان - سنقر داشتیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از جابجایی نزدیک به ۱۱۵ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی بین شهری استان در این مدت خبر داد و خاطرنشان کرد: از این تعداد ۳۷ هزار و ۵۰۰ مسافر وارد استان شدند، ۳۷ هزار و ۸۰۰ نفر از استان خارج شدند و بیش از ۳۹ هزار و ۵۰۰ نفر نیز درون استان جابجا شدند.

کهریزی از تداوم طرح نوروزی راهداری تا ۱۳ فروردین و پایان موج بازگشت مسافران خبر داد و ادامه داد: ۴۹ اکیپ راهداری و ۴۵۰ نیرو در طرح نوروزی پای کار هستند.

وی با بیان اینکه رصد و گشت زنی در محور‌های استان به صورت شبانه‌روزی توسط گشت‌های راهداری انجام می‌شود، از مردم خواست قبل از سفر برای کسب اطلاع از وضعیت راه‌ها با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها تماس بگیرند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از هشت و نیم میلیون تردد در محور‌های کرمانشاه
  • افزایش ۶ درصدی تردد ناوگان اتوبوسی از آغاز طرح نوروزی در مرکزی
  • بیش از ۸.۵ میلیون تردد در جاده‌های استان بوشهر ثبت شد
  • بیش از ۸.۵ میلیون تردد در جاده‌های بوشهر ثبت شد
  • ۲۲ مصدوم حاصل حوادث رانندگی ۲۴ ساعت گذشته در گتوند خوزستان
  • ثبت افزون بر ۸ میلیون تردد از ابتدای طرح نوروزی در استان سمنان
  • تردد حدود ۱۲ میلیون خودرو از محورهای استان قزوین
  • ثبت بیش از ۷ میلیون تردد در جاده‌ های کرمانشاه
  • ثبت بیش از هفت میلیون تردد در محور‌های استان کرمانشاه
  • ثبت بیش از ۷ میلیون تردد در جاده‌های کرمانشاه