Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، دربسته خبر‌های انتظامی امروز ۲تیر می خوانیم:

تاکید برمشارکت نگهبانان محله در نظم و امنیت

فرمانده انتظامی استان کرمان بر مشارکت نگهبانان محله در برقراری نظم وامنیت محله‌های شهری و روستایی تاکید کرد و گفت: هر تیم گشت و مقر انتظامی باید یک تعداد از افراد مورد وثوق در سطح هر محله را بعنوان رابط پلیس و مجری نظم و امنیت تعین و با آن‌ها یک تعامل هدفمند در راستای پیشگیری از جرائم برقرار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار عبدالرضا ناظری در بازدید از کشفیات سرقت و اماکن کلانتری ۱۳ شهرستان رفسنجان گفت: تعداد زیادی از اموال مسروقه کشف شده مربوط به قطعات و لوازم خرد و ریز اماکن عمومی شهر هستند که به سبب کوتاهی‌هایی در نحوه نصب، نگهداری و پایش مورد سرقت واقع شده اند.

او افزود: چه بهتر که سازمان‌های خدمات رسان در هنگام نصب تجهیزات مختلف اماکن شهری به اصوال نگهداشت و ایمنی آن‌ها نیز دقت بیشتری می‌کردند تا هم زمینه تخریب و هم سرقت آن‌ها ایجاد نشود.

سردار ناظری بیان داشت: قاطعیت دستگاه و مسئولان قضایی در برخورد با سارقان و دیگر مخلان نظم و امنیت نیز باعث خواهد شد تا این قشر به خودشان اجازه تکرار مجدد جرم را ندهند چه اینکه به طور کل لازم است افراد مجرم پس از گذراندن حبس و سایر مجازات‌های تعین شده به شکل هدفمندی از سوی نهاد‌های امدادی و خدماتی در زمینه اشتغال و کسب معاش مورد حمایت قرار بگیرند.

سردار ناظری در بازدید از اماکن این کلانتری نیز بیان داشت: باید در راستای تکریم ارباب رجوع و رعایت ملاحظات حقوق شهروندی همواره تلاش کنیم اماکن انتظامی از نظر محیطی و برخی امور رفاهی در وضعیت مطلوبی باشند و افرادی هم که به هر دلیل به طور موقت تحت نظر قرار می‌گیرند در وضعیت مناسبی نگهداری، پایش و بازجویی شوند.

۴جروح در تصادف موتور و سواری

سرپرست پلیس راه شمال استان از تصادف یک دستگاه موتورسیکلت هوندا و یک سواری پراید در محور "بم -کرمان" که منجر به مجروح شدن ۴ نفر شد، خبر داد.

سرهنگ علی رضایی گفت: روز گذشته وقوع یک تصادف در محور "بم-کرمان" به پلیس گزارش شد که بلافاصله گشت پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد، یک دستگاه سواری موتورسیکلت هوندا از مسیر خود منحرف و با یک دستگاه سواری پراید برخورد کرده است.

سرپرست پلیس راه شمال استان بیان داشت: در این حادثه راننده سواری پراید و راکب و ۲ ترک نشین موتورسیکلت به شدت مجروح و روانه بیمارستان شدند.

او افزود: علت حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه تجاوز به چپ موتور سیکلت اعلام شده است.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی قاچاق کالا پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۳۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ مصدوم در تصادف جاده خاکی انابد بردسکن به روستای حسین آباد

سرهنگ حسن شاکری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دو موتورسیکلت در جاده خاکی انابد بردسکن به روستای شریعت آباد در جاده معروف به آستانه به صورت رخ به رخ باهم برخورد داشتند.

فرمانده پلیس راه بردسکن بیان کرد: بر اثر این حادثه هر دو راکب موتور سیکلت به علت نداشتن کلاه ایمنی از ناحیه سر دچار آسیب دیدگی شدند که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان بردسکن و سپس به بیمارستان کاشمر منتقل شدند.

وی با اشاره به رغبت مردم برای استفاده از موتورسیکلت به علت گرمی هوا و کم هزینه بودن موتورسیکلت بخصوص برای حضور در زمین‌های کشاورزی از همه خواست، با توجه به ایمنی پایین موتورسیکلت برای حفظ جان خود و سرنشینان سرعت مطمئنه را رعایت و حتماً از کلاه ایمنی استفاده نمایند.

شاکری با اشاره به حادثه امروز گفت: قطعاً در حادثه امروز اگر راکبان موتور سیکلت ها از کلاه ایمنی استفاده و سرعت مطمئنه را نیز رعایت کرده بودند دچار مصدومیت شدید نمی‌شدند و نیاز به اعزام به سایر شهرستان‌ها نیز نبود.

کد خبر 6088138

دیگر خبرها

  • باید با شکات حرفه‌ای که قصد تخریب قضات و قوه قضاییه را دارند، برخورد شود
  • دادسرای انتظامی قضات با شکات حرفه‌ای برخورد کند
  • ۲ مصدوم در تصادف جاده خاکی انابد بردسکن به روستای حسین آباد
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان
  • رشد ۳۱ درصدی جابه جایی مسافر با کمک ناوگان مسافربری جاده‌ای کرمان  
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • تصادف مرگبار سواری پژو پارس سوخت بر