Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، همزمان با اوج گیری تنش های مرزی بین هند و چین و بروز درگیری میان دو کشور، «راجنات سینگ» وزیر دفاع هند امروز دوشنبه عازم روسیه شد. 

هدف اصلی از انجام این سفر انجام مذاکرات نظامی و همچنین درخواست از مسکو برای تحویل فوری سامانه موشکی اس ۴۰۰ با توجه به درگیری های نظامی با چین اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این در حالی است که گفته می شود روسیه قصد دارد تحویل سامانه اس ۴۰۰ به هند را تا دسامبر ۲۰۲۱ به تعویق بیاندازد. دلیل این امر تعطیلی صنایع در روسیه به دلیلی شیوع ویروس کرونا است. 

ارزش قرارداد  امضا شده بین هند و روسیه برای تحویل سامانه اس ۴۰۰، پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار است که بخش زیاد این مبلغ در سال گذشته به مسکو تحویل داده شده است.

کد خبر 4955276 عبدالحمید بیاتی

منبع: مهر

کلیدواژه: هندوستان چین سامانه اس 400 روسیه ایالات متحده آمریکا عراق ویروس کرونا رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ ایران فلسطین روسیه عربستان سعودی سوریه آژانس بین المللی انرژی اتمی امارات متحده عربی ترکیه لیبی اس ۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۳۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدابیر جدید دیوان لاهه در رابطه با جنگ در غزه

دیوان دادگستری بین‌المللی در لاهه تدابیر جدیدی اتخاذ کرده که به موجب آن رژیم صهیونیستی ملزم به انجام اقدامات لازم و موثر جهت همکاری با سازمان ملل بدون هرگونه تاخیر است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این دادگاه در بیانیه‌ای افزود: اسرائیل باید خدمات اساسی‌ و کمک‌های بشردوستانه را به شکل فوری و بدون هرگونه مانعی در سطح گسترده تامین کند.

دیوان دادگستری بین‌المللی همچنین خواستار افزایش تعداد گذرگاه‌های زمینی در غزه و باز گذاشتن آن‌ها برای طولانی‌ترین زمان ممکن شد.

این دادگاه عنوان کرد رژیم صهیونیستی باید تضمین کند ارتش این رژیم حقوق فلسطینیان را نقض نمی‌کند، از جمله اینکه مانع رسیدن کمک‌ها به آنان نمی‌شود.

این بیانیه می‌افزاید: اسرائیل باید گزارشی را به این دادگاه در رابطه با تدابیری که طی یک ماه از این تاریخ اتخاذ خواهد کرد، ارائه دهد.

مداخله ایرلند در پرونده نسل کشی آفریقای جنوبی علیه اسرائیلآفریقای جنوبی: اسرائیل حکم دادگاه لاهه درباره غزه را اجراء نکرده‌ استآفریقای جنوبی خواستار صدور حکم بازداشت عاملان جرایم جنگی در غزه شددر دور اخیر جلسه رسیدگی به جنایات اسرائیل در دادگاه لاهه چه می‌گذرد؟محاکمه اسرائیل در لاهه؛ امارات: اسرائیل در حال مجازات جمعی فلسطینی‌ها است

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تدابیر جدید دیوان لاهه در رابطه با جنگ در غزه
  • مقابله پدافند هوایی سوریه با اهداف متخاصم در حومه دمشق
  • رئیس جمعیت هلال احمر بردسکن خواستار تحویل خودروی نجات به این شهرستان شد
  • (عکس) اوکراین با تلفن‌ همراه با پهپاد‌های انتحاری روسیه مقابله می‌کند!
  • اوکراین چگونه از تلفن های همراه برای مقابله با پهپاد های انتحاری روسیه استفاده می کند (+عکس)
  • این کشور چهار آتشبار آمریکایی سفارش داد
  • تظاهرات دوباره صهیونیست‌ها در تل‌آویو/ برخی بازداشت شدند
  • اندونزی در آماده باش مقابله با حملات تروریستی پس از تیراندازی در روسیه
  • ۲ عضو جدید ناتو خواستار تحریم‌های بیشتر علیه روسیه شدند
  • اوکراین: راه فراری از بمب‌های روسیه نداریم، پاتریوت‌های لعنتی را به ما بدهید!