Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجمع سالیانه فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی با حضور معاون ورزش قهرمانی وزارت وزارت ورزش برگزار می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، اولین مجمع این فدراسیون پس از تغییر نام آن از فدراسیون ورزش‌های رزمی به فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی روز دوشنبه ۹ تیرماه با حضور مهدی علی نژاد معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجمع فوق ساعت ۱۴ روز دوشنبه ۹ تیر ماه جاری به ریاست یوسف بهتری رئیس فدراسیون و با حضور رؤسای هیأت‌های انجمن‌های ورزش‌های رزمی ۳۱ استان کشور، نماینده کمیته ملی المپیک، نمایندگان تربیت بدنی نیروهای مسلح، فدراسیون ملی ورزشهای دانشگاهی، فدراسیون آماتوری ورزش کارگری، فدراسیون ورزش دانش آموزی و نمایندگانی از داوران، مربیان، ورزشکاران و باشگاه‌داران رشته‌های زیر مجموعه این فدراسیون برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مجمع سالیانه فدراسیون انجمن های رزمی ورزش های رزمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۳۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی رزمی کارکردستانی در رقابت های کشوری

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز کردستان ،این مسابقات با حضور بیش از ۶۰ ورزشکار در رده‌های مختلف سنی به میزبانی تهران برگزار شد.

در این دوره از رقابت‌ها که با مجوز رسمی فدراسیون ورزش‌های رزمی برگزار شد، عادل پژوهان نماینده استان موفق به کسب عنوان قهرمانی در بخش مستر این رقابت‌ها شد و مدال طلا را بر گردن آویخت.

دیگر خبرها

  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد
  • اصفهان سرآمد در ورزش رزمی موی تای
  • قهرمانی رزمی کارکردستانی در رقابت های کشوری
  • وزیر «سرپیچی» را در نطفه خفه کرد/سرپرست‌ها رییس فدراسیون نمی‌شوند
  • ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است
  • فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی می‌تواند به نشاط مردم کمک کند
  • رقابت ۱۳ نفر برای ریاست فدراسیون شطرنج
  • جدیدترین پیشرفت‌های درمان سرطان در همایش جامعه اورولوژی
  • سایه ابطال روی انتخابات سه‌گانه/ وزیر تعلیق می‌کند یا دیوان عدالت
  • برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صبا فولاد خلیج فارس