Web Analytics Made Easy - Statcounter

جشنواره پالم اسپرینگز ۲۰۲۰ برندگان این دوره از جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه خود را معرفی کرد.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ورایتی، درام بلژیکی-فرانسوی «ماتریوشکا»، مستند «قلب هنوز فعال است» و فیلم انیمیشن «بافت تو» به عنوان برندگان جوایز اصلی جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه پالم اسپرینگز که به عنوان «شورت فست» شناخته می‌شود، معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این جشنواره شب پیش از میان ۳۳۲ فیلم کوتاه که بخشی از آن‌ها در بخش رسمی این جشنواره حضور داشتند، برندگانش را انتخاب کرد. برخی از برندگان اکنون به صورت مستقیم وارد بخش فیلم‌کوتاه رقابت اسکار می‌شوند.

جایزه ۵ هزار دلاری این جشنواره به «ماتریوشکا» ساخته برانگری مک‌نیس رسید که درباره یک نوجوان ۱۶ ساله است که با مادرش زندگی می‌کند.

«قلب هنوز فعال است» ساخته ساوانا لیف و تیلور راسل درباره ۵ زن و تلاش آن‌ها برای زندگی فرزندان‌شان در چرخه‌ای از بی‌خانمانی، اعتیاد و غفلت جایزه بهترین فیلم مستند را برای بررسی گسترده و صممیانه‌اش در زندگی مادران در بحران دریافت کرد.

«بافت تو» هم به کارگرانی جوزفین لوهار سلف از بریتانیا که درباره یک خیاط بیست و چند ساله و جزییات کار او و ارتباطش با هویتش است، جایزه هزار دلاری بهترین انیمیشن کوتاه را دریافت کرد.

اینبار هورش جایزه بهترین فیلم بالای ۱۵ دقیقه را برای «حق تولد» برد و لوریناس باریسا جایزه بهترین فیلم کوتاه زیر ۱۵ دقیقه را برای «آدمک» از آن خود کرد.

در بخش دانشجویی نیز جایزه بهترین انیمیشن کوتاه دانشجویی به «دختر» ساخته داریا کاشچوا محصولی از جمهوری چک رسید.

جایزه بهترین مستند کوتاه به «برای دلیل تو» ساخته رونیا هِم از آلمان رسید.

در بخش جوایز ویژه داوری «زبان‌ها» از نروژ به کارگردانی ماریا بال نانگو و اینگیر بال بهترین فیلم کوتاه بین‌المللی شد و در همین بخش «شهربازی» محصول مشترک ایران و کانادا ساخته کاوه مظاهری تقدیر ویژه دریافت کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پالم اسپرینگز جشنواره فیلم کوتاه فیلم های کوتاه جایزه بهترین بهترین فیلم فیلم کوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۳۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| گلزن استقلال جایزه جنجالی را گرفت!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برنامه تلویزیونی نوروز فوتبالی مانند هر سال بهترین بازیکنان در سال ۱۴۰۲ را انتخاب و از آنها تقدیر می‌کند.

آرمین سهرابیان، مدافع گلزنر استقلالی ها از سوی این برنامه به عنوان بهترین مدافع را دریافت کرده است. انتخاب بازیکنان استقلال از سوی این برنامه در روزهای اخیر حواشی زیادی را در پی داشته و باعث شده این باشگاه در بیانیه‌ای با استناد به آرای نوروز فوتبالی، از عدم حضور بازیکنان خود در ترکیب اصلی تیم ملی انتقاد کند.

۲۵۸۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888461

دیگر خبرها

  • فرید حاجی: سینمای تاثیرگذار از درون فیلم‌ساز جوانه می‌زند نه سینمای کوتاه و بلند
  • عکس| گلزن استقلال جایزه جنجالی را گرفت!
  • سه جایزه به غرفه «پوران درخشنده» در موزه سینما اضافه شد
  • اضافه شدن سه جایزه به غرفه«پوران درخشنده» در موزه سینما
  • «آخرین شیهه ...» از ایتالیا جایزه گرفت
  • «آخرین شیهه...» یک جایزه ویژه زنان گرفت
  • سه جایزه به غرفه «پوران درخشنده» اضافه شد
  • نقاشی کریم اهل بیت(ع) رونمایی شد
  • نقاشی کریم اهل بیت علیه السلام رونمایی شد
  • «شوهر ایران خانم» موفق به کسب دو جایزه از جشنواره فیلم فرایبورگ شد