Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا منصوری (دبیر و سخنگوی انجمن سینماداران کشور) درباره قیمت بلیت سینماها در دور جدید اکران، به خبرنگار ایلنا گفت: قیمت بلیت تغییر نکرده است، اما ۹ درصد ارزش افزوده که در گذشته از مخاطبان دریافت نمی‌شد، زین پس روی بلیت فیلم‌ها منظور می‌شود. به این ترتیب ۹ درصد از قیمت بلیت سینماهای مدرن، ممتاز و درجه یک به بهای بلیت سینما اضافه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بر این اساس قیمت سینماهای مدرن که در گذشته ۲۰ هزار تومان بود، به ۲۲ هزار و پانصد تومان، قیمت سینماهای ممتاز که ۱۵ هزار بود، به بیش از ۱۶ هزار و قیمت بلیت سینماهای درجه یک که ۱۲ هزار تومان بود، به بیش از ۱۳ هزار تومان رسیده است.

منصوری در ادامه اظهار داشت: البته این را باید بگویم که مکاتباتی با سازمان سینمایی انجام شده که بر اساس آن ریاست سازمان قول داده‌اند که با رایزنی خود، سینما و به طور کل کارهای فرهنگی و هنری را از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده معاف کنند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فرهنگی و هنری ارزش بلیت سینما افزوده قیمت بلیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۳۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش قیمت کالاهای اساسی وارداتی با ارز ۲۸۵۰۰ تومانی تخلف است

مسعود امرالهی درباره شایعات مطرح شده در خصوص افزایش ۱۰ درصدی عوارض گمرکی و ارزش افزوده کالاهای اساسی افزود: با ورود دولت سیزدهم و تصمیم هیات وزیران مالیات بر عوارض گمرکی واردات و ارزش افزوده کالاهای اساسی امسال تغییری نکرده و همچنان یک درصد باقی می ماند.

مدیرکل بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی اظهارداشت: با توجه به اینکه کالاهای اساسی همچنان با ارز ۲۸ هزارو ۵۰۰ تومانی تامین و وارد کشور می شود و عوارض گمرکی واردات و ارزش افزوده تغییری نکرده است هرگونه تغییر قیمتی در کالاهای اساسی از جمله شکر، قند، حبوبات و سایر کالاهای اساسی تخلف محسوب می شود.

وی تصریح کرد: به طور حتم با متخلفان و گران فروشان کالاهای اساسی در بازار برخورد قانونی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • افزایش قیمت کالاهای اساسی وارداتی با ارز ۲۸۵۰۰ تومانی تخلف است
  • حقوق و عوارض گمرکی کالا‌های اساسی و ارزش افزوده یک درصد شد
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز جمعه ۳۳ فروردین + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز جمعه ۳۱ فروردین + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • بهادری جهرمی: مالیات بر ارزش افزوده به یک درصد کاهش یافت
  • مالیات بر ارزش افزوده کالا‌های اساسی به یک درصد کاهش یافت
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین + جدول فیلم و قیمت بلیت