Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، محمد اسلامی در حاشیه بازدید از منطقه 2 آزادراه تهران ـ شمال اظهار داشت: در زمان افتتاح منطقه یک آزادراه تهران ـ شمال که اسفند 98 به رئیس جمهور قول دادیم که یک باند منطقه 2 را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تا پیش از سال 1400 تکمیل کنیم.

وی ادامه داد: امروز رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس بنیاد مستضعفان از آخرین وضعیت تأمین مالی پروژه در منطقه 2 بازدید کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر راه و شهرسازی افزود: تونل البرز به طول 6.5 کیلومتر بلندترین تونل کشور است و موجب کاهش زمان سفر بین تهران تا چالوس می‌شود.

اسلامی افزود: دولت و بنیاد با اراده کامل متفق القول هستند که با حمایت و فعالیت متخصصان داخلی این پروژه تکمیل شود و تا چند سال آینده کل آزادراه تهران شمال تکمیل شود.

وی با بیان این که سرمایه گذاری در این آزادراه به صورت مشارکت 50-50 بین دولت و بنیاد مستضعفان است، گفت: 2 هزار و 100 میلیارد تومان برآورد ما برای تکمیل باند رفت است که تأمین مالی از سوی سازمان برنامه و بودجه انجام می‌شود.

وی با بیان این که در این پروژه چالش خاصی نداریم گفت: البته پروژه عظیم است و حجم عملیات بالاست اما تلاش می‌کنیم با اضافه کردن شیفت سوم لجستیک پروژه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ زودتر انجام دهیم و کار به خوبی پیش رود.

وزیر راه و شهرسازی با بیان این که در این منطقه نقاط بحرانی زیادی داریم، ‌افزود: باید از منابع مالی به هنگام استفاده شود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۳۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمارش معکوس پایان رفع معارضین مسیر آزادراه شهید شوشتری در منطقه ۱۵

 به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری شهردار منطقه با تاکید بر اهمیت ترافیکی این آزادراه در هدایت ترافیک ترانزیتی به معابر برون شهری، به روند تسریع در انجام توافقات و تملک معارضین این پروژه اشاره کرد و گفت: با تلاش همکارانم و نیز حمایت‌های سازمان املاک و معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران خوشبختانه این روند تسریع یافت.

به گفته وی؛ به همین سبب از ابتدای سال۱۴۰۲ تعداد ۲۶ معارض تجاری و مسکونی در مسیر آزادراه شهید شوشتری در ناحیه ۶ منطقه ۱۵تملک و آزادسازی شد. 

شیری در ادامه به تملک و آزادسازی آخرین املاک معارض این پروژه اشاره کرد و گفت: یک ملک با عرصه ۱۳۲ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تملک و آزادسازی شد، همچنین برای آخرین معارض مسکونی این پروژه مجوز اعمال ماده ۹ از شورای شهر اخذ و پس از ارجاع به دادستانی و طی مراحل قانونی نظر کارشناسی دریافت و ابلاغ و در انتظار اجرای رای است، که به محض ابلاغ دستور، پرونده معارضین پروژه شهید شوشتری در منطقه ۱۵ بسته خواهد شد. 

شهردار منطقه ۱۵ با تأکید بر اهمیت کلان‌پروژه‌های عمرانی در شهرتهران خاطرنشان کرد: به جهت اهمیت بهره‌برداری هرچه سریعتر، آزادراه شهید شوشتری رفع معارضین این پروژه با همت مضاعف و پیگیری ویژه مدیریت شهری منطقه در دستور کار قرار گرفت.

شیری همچنین به تاثیرگذاری این پروژه در منطقه، اشاره کرد و گفت: آزادراه شهید شوشتری، بزرگراه امام رضا (ع)، آزادگان و شهید نجفی رستگار را به بزرگراه شهید یاسینی وصل می‌کند که با بهره برداری آن، بار ترافیکی بسیج و سه راه افسیریه کاهش محسوسی خواهد داشت.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • رفع معارضین مسکونی از مسیر پروژه آزادراه شهید شوشتری
  • شمارش معکوس پایان رفع معارضین مسیر آزادراه شهید شوشتری در منطقه ۱۵
  • شمارش معکوس پایان رفع معارضین آزادراه شهید شوشتری
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار
  • اعتبار تکمیل مخزن ۲۰۰۰ متر مکعبی بندر امام حسن تخصیص یافت
  • پروژه خط کشی آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • افزایش بیش از ۲ برابری اعتبارات عمرانی ورزش اردبیل
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۲ استان
  • تاکید استاندار مازندران بر تعریض و تکمیل پل فجر ساری
  • نیاز ۳۰۰۰ میلیارد ریالی برای تکمیل پل فجر ساری