Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیما جام جم آنلاین از فارس، به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت و سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و امام رضا(ع)، برنامه‌های متنوعی در ساختارهای گوناگون برای پخش از رادیوهای استانی تدارک دیده شده است.

بر این اساس  ویژه رواق عصمت، فروغی از کوثر، گل موسی، ایل دخت، عطر ریحان، بهاری‌ترین نفس، دخترانه و لبخند زندگی از جمله برنامه‌هایی هستند که به مناسبت روز تولد حضرت معصومه(س) و روز دختر از رادیوهای استانی پخش خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صدای استان‌ها در سالروز تولد حضرت معصومه(س) به مدت 990 دقیقه ویژه برنامه اختصاصی برای این مناسبت تدارک دیده‌اند که از تمامی مراکز پخش می‌شود.

همچنین علاوه بر ویژه برنامه‌ها در بخش‌های متعددی از برنامه‌های زنده به این مناسبت پرداخته می‌شود؛ طرح موضوعاتی همچون ولادت و زندگی حضرت معصومه(س)، دلایل ازدواج نکردن حضرت، القاب ایشان، معرفی کتاب، سخنان ائمه درباره کریمه اهل بیت(س)، فضائل و خصوصیات ایشان، عبادت حضرت، مقام علمی ایشان، حضرت معصومه(س) در ادبیات فارسی و الگوگیری نسل امروز و جوان از زندگانی این بانوی بزرگوار  از جمله موضوعاتی هستند که در برنامه‌های مختلف به آنها پرداخته می‌شود. برنامه‌های جوان مراکز هم به صورت ویژه به این مناسبت خواهند پرداخت.

«شب‌های ایران» هم عنوان برنامه دیگری است که به مدت 90 دقیقه به صورت ویژه به تولد حضرت معصومه(س) می‌پردازد و در آن به موضوعات و آیتم‌های مختلفی همچون مروری بر تاریخچه زندگانی حضرت معصومه(س)، کیفیت و ثواب تسبیحات حضرت، بیان ویژگی های اخلاقی و فضایل و صفات کریمه اهل بیت(س)، فضیلت زیارت حضرت معصومه(س)، بیان مناقب حضرت از زبان امامان معصوم(ع)، معرفی کتاب درباره زندگانی و شخصیت والای حضرت معصومه(س) و معرفی موقوفات حضرت معصومه(س) در قم اشاره خواهد شد.

در روز میلاد ولی نعمت ایرانیان، حضرت رضا(ع) هم برنامه «مشرق عشق» از مشهد مقدس (صدای مرکز خراسان رضوی) طی ساعات 9 تا 11 به صورت زنده و با ساختار ترکیبی – نمایشی روی آنتن همه رادیوهای استانی می‌رود.

در این ویژه برنامه گزارش‌هایی زنده از صحن و سرای رضوی و شهر امام رضا(ع) و همچنین از مراکز قم و شیراز پخش خواهد شد.

پخش مستندهای رادیویی، روایت‌هایی از زندگی امام هشتم، گفت‌وگو با شاعران آیینی و شعرخوانی با موضوع زندگی و سیره امام رضا(ع)، نمایش‌های کوتاه برگرفته از معارف رضوی و پخش پیامک‌ها و دلگویه‌های مخاطبان، بخش‌های مختلف این برنامه را تشکیل می‌دهند.

«شب‌های ایران» برنامه دیگری است که در سالروز میلاد امام رضا(ع) به مدت 90 دقیقه و با محورهایی همچون حال و هوای صحن و سرای امام رضا(ع) و معارف رضوی و لزوم بکارگیری آنها در زندگی پخش خواهد شد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: رادیو استانی مشرق عشق صحن رضوی رادیوهای استانی حضرت معصومه س ویژه برنامه امام رضا ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۴۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حال‌وهوای حرم حضرت معصومه در شب میلاد کریم اهل‌بیت(ع)

حال‌وهوای حرم حضرت معصومه در شب میلاد کریم اهل‌بیت دیدنی بود و زائران از سفره کریمانه امام حسن علیه‌السلام بهره‌مند شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها در شب میلاد امام حسن مجتبی علیه‌السلام غرق در نور و معنویت بود و مردم برای عرض ارادت به کریم اهل‌بیت (ع) حضور پرشوری داشتند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ویژه‌برنامه شب‌های قدر شبکه دو از حرم حضرت معصومه (س)
  • پخش ویژه برنامه شب های قدر از حرم حضرت معصومه (س)
  • جزییات ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شبهای قدر
  • جزئیات ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شبهای قدر
  • ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شب‌های قدر
  • «شکوفه‌های آسمانی» در حرم حضرت معصومه (س)
  • «شکوفه‌های آسمانی» در حرم حضرت معصومه(س) + فیلم
  • «شکوفه‌های آسمانی» در حرم حضرت معصومه(س)
  • حال‌وهوای حرم حضرت معصومه در شب میلاد کریم اهل‌بیت(ع)
  • چرا به امام حسن مجتبی (ع) کریم اهل بیت می‌گویند؟