Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سهیل شاهین» سخنگوی دفتر سیاسی طالبان در قطر روز دوشنبه در توئیتی نوشت: این افراد روز گذشته در استان‌های لوگر، ننگرهار و نورستان از زندان آزاد شدند.

طالبان مدعی شد: پیش از این نیز در چندین مرحله، ۵۸۷ نفر زندانی دولت افغانستان را در استان های مختلف این کشور آزاد کرده است.

دولت افغانستان نیز گزارش داده که تاکنون ۳ هزار نفر زندانی وابسته به گروه طالبان را آزاد کرده و اشرف غنی رئیس جمهوری این کشور نیز وعده داده است که  ۲ هزار نفر زندانی دیگر این گروه بزودی آزاد می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که دفتر سیاسی سازمان ملل متحد در افغانستان "یوناما" از دیدار نماینده ویژه سازمان ملل متحد برای افغانستان با ملابرادر رئیس دفتر سیاسی طالبان در قطر خبر داده است.

یوناما در اطلاعیه خود دراین زمینه آورده است: «دبورا لاینز» نماینده ویژه سازمان ملل در مورد مبادله زندانیان بین دولت افغانستان و طالبان و همچنین روند صلح گفت‌وگو کرده است.

 خانم لاینز در این دیدار بر نیاز به صلح عادلانه و همه شمول برای افغان‌ها از جمله زنان، جوانان و اقلیت‌ها تاکید کرده است. دیدار لاینز و ملابرادر در حالی صورت می‌گیرد که قرار است مذاکرات بین افغانستانی صلح در آینده نزدیک برگزار شود.

برچسب‌ها سازمان ملل متحد افغانستان طالبان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان ملل متحد افغانستان طالبان سازمان ملل متحد افغانستان طالبان سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۴۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طالبان از سلاح جنگی جدید "ساخت افغانستان" رونمایی کرد (فیلم)

 

منبع:بیسیمچی

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حمله با سلاح سرد در استرالیا با ۴ کشته و شماری زخمی (فیلم) گزارش تلویزیون اسرائیل از صادرات سلاح‌ های ایران (فیلم) رصد و هلاکت دو تروریست داعشی و کشف سلاح و مهمات همراه آنان (فیلم)

دیگر خبرها

  • کمک های بشر دوستانه قزاقستان به کابل رسید
  • ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی آزاد می‌شوند
  • ۲۵۰ زندانی درآذربایجان غربی تا آخراردیبهشت آزاد می شوند
  • جابجایی بیش از ۷۴ هزار تن کالا از طریق خطوط آهن افغانستان
  • طالبان از سلاح جنگی جدید "ساخت افغانستان" رونمایی کرد (فیلم)
  • روسیه: نشست درباره افغانستان باید در هماهنگی با کابل باشد
  • کرسی افغانستان در سازمان ملل به طالبان واگذار شود
  • روسیه از واگذاری کرسی نمایندگی افغانستان در سازمان ملل به طالبان حمایت می‌کند
  • چرا نماینده طالبان برای مذاکره درباره حقابه هیرمند به ایران نیامد؟ + جزئیات
  • ایجاد منطقه آزاد تجاری برای تجار افغانستانی در چابهار