Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسکانیوز – رضا صالحی/ حجم اخبار ورزش‌های ایران و جهان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه‌مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در گروه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار سایر ورزش‌ها، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

صالحی امیری: آماده میزبانی از اردوهای ملی هستیم

رییس کمیته ملی المپیک آمادگی این نهاد را برای میزبانی از رویدادهای مختلف فدراسیون ها از جمله اردوهای آمادگی ملی پوشان اعلام کرد و توضیح داد: کمیته ملی المپیک برای برگزاری اردوهای ملی با رعایت پروتکل های بهداشتی منوط به مجوز ستاد مقابله با کرونا آمادگی کامل برای همکاری با فدراسیون ها را دارد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر فدراسیون وزنه برداری:بدهی خاصی نداریم

محسن بیرانوند، دبیر فدراسیون وزنه‌برداری در خصوص اینکه شرایط مالی این فدراسیون از لحاظ بودجه چگونه است، اظهار داشت: در حال حاضر بدهی خاصی نداریم و بودجه‌ای که هم از طرف وزارت ورزش در اختیار ما قرار گرفته تا بتوانیم از طریق آن حقوق کارمندان و ... را پرداخت کنیم، به نحوی که مشکلی از این بابت نداشته باشیم.

کشتی ساحلی جایگزین فرنگی در المپیک جوانان

به گفته روابط عمومی فدراسیون کشتی، بازی‌های المپیک جوانان در سال 2022 به میزبانی شهر داکار در کشور سنگال برگزار می‌شود و کشتی ساحلی جایگزین کشتی فرنگی در بازی‌های المپیک جوانان 2022 شد.

در تقویم اعلامی این مسابقات مسابقات کشتی در دو رشته کشتی آزاد (پنج وزن) و کشتی ساحلی (4 وزن) برگزار خواهد شد.

پیکان و ورامین هنوز اعلام آمادگی نکرده اند

فرصت فدارسیون والیبال برای اعلام آمادگی تیم‌ها جهت شرکت در لیگ برتر فصل آینده، روز گذشته به پایان رسید ولی هنوز برخی تیم‌ها برای به صورت رسمی آمادگی خود را به فدراسیون اعلام نکرده‌اند.

در حالی که سازمان لیگ هنوز آمار دقیقی از تیم‌ها ارائه نکرده ولی مشخص شده که تیم‌های پیکان به عنوان با سابقه‌ترین تیم لیگ و شهرداری ورامین به عنوان مدافع قهرمانی هنوز برای شرکت در لیگ، آمادگی خود را به صورت رسمی اعلام نکرده‌اند. پیام مشهد و راهیاب ملل مریوان نیز در این لیست قرار دارند.

لیگ برتر فصل 99 قرار است از شهریور ماه ما حضور 10 یا 12 تیم برگزار شود.

بازیکنانNBAمخالف شروع لیگ

لیگ حرفه‌ای بسکتبال بزرگسالان آمریکا که ماه مارس به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده بود انتظار می‌رود 30 جولای (9 مرداد) از سر گرفته شود. طبق برنامه 22 تیم در کنفرانس‌‌های غرب و شرق به میدان خواهند رفت. البته تعدادی از بازیکنان NBA که از مبتلا شدن به ویروس کرونا هراس دارند، مخالف از سرگیری رقابت‌ها هستند. اعتراضات گسترده مردم آمریکا به نژادپرستی پلیس این کشور نیز دلیل دیگر مخالفت این دسته از بازیکنان است.

تغییر سرپرست دبیری فدراسیون جودو

بعد از استعفای مهدی درخشنده به دلیل مشغله کاری با حکم آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون، صدیقه کعبی زاده، به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون جودو منصوب شد. مهدی درخشنده، درخصوص استعفایش به روابط عمومی فدراسیون گفت: به دلیل عدم موافقت محل خدمت اینجانب برای حضور در فدراسیون جودو علی رغم میل شخصی‌ام نتوانستم همکاری خود را به عنوان دبیر با فدراسیون ادامه دهم ولی همچنان در خدمت جودوی کشورم هستم. در آینده نیز اگر کمکی در جهت پیشرفت این رشته المپیکی از من بربیاید، آن را دریغ نخواهم کرد.

احتمال حذف کشتی فرنگی از المپیک2024

نامیگ آلااف، سرپرست موقت این فدراسیون و عضو کمیته اجرایی اتحادیه جهانی کشتی (UWW) اعلام کرد این احتمال وجود دارد که کشتی فرنگی از رقابت‌های المپیک 2024 حذف شود.

به نوشته سرویس رسانه‌‌ای فدراسیون کشتی جمهوری آذربایجان، نامیگ آلااف گفت: در مدت زمان اخیر کشتی فرنگی تا حدودی فراموش شده است. هرچند اتحادیه جهانی کشتی تغییراتی را در برخی قوانین برای بهبود رقابت ایجاد کرد. کشتی ساحلی جایگزین کشتی فرنگی در المپیک جوانان شد. چند سالی است که این مدل از کشتی را اجرا می‌کنیم و رقابت‌های آن برگزار می‌شوند. با توجه به مباحث صورت گرفته در کمیته‌ اجرایی اتحادیه جهانی کشتی به احتمال فراوان رشته کشتی فرنگی جایگاهی در المپیک 2024 نخواهد داشت.

وکیلی رئیس آکادمی والیبال سایپا شد

طی حکمی از سوی حبیب کاشانی مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی سایپا، محمد وکیلی به عنوان مشاور مدیرعامل و رئیس آکادمی والیبال و مدیر تیم‌های پایه این رشته ورزشی منصوب شد.

وکیلی که تا سال گذشته هدایت تیم ملی والیبال نوجوانان را برعهده داشت، توانست با این تیم به عنوان قهرمانی جهان دست پیدا کند.

104 / 351 بسته خبری منهای فوتبال سایر ورزش ها بسته خبری منهای فوتبال کشتی جودو صالحی امیری کشتی فرنگی کشتی ساحلی المپیک وزنه برداری والیبال پیکان ورامین بسکتبال NBA والیبال پیکان ورامین

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بسته خبری منهای فوتبال سایر ورزش ها کشتی جودو صالحی امیری کشتی فرنگی کشتی ساحلی المپیک وزنه برداری والیبال پیکان ورامین بسکتبال والیبال پیکان ورامین کشتی ساحلی جایگزین فدراسیون جودو المپیک جوانان کشتی فرنگی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۴۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رهبر انقلاب درپی قهرمانی تیم های کشتی آزاد و فرنگی 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در پی قهرمانی تیم های کشتی فرنگی و آزاد در مسابقات قهرمانی آسیا در بیشکک قرقیزستان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی از جوانان کشتی‌گیر قهرمان تشکر کردند.

متن پیام رهبر انقلاب به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

از جوانان قهرمان کشتی فرنگی و مدال‌آوران کشتی آزاد که با توانایی و اراده‌ی خود دلهای مردم را شاد کردند، صمیمانه متشکرم.

سیدعلی خامنه ای

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896270

دیگر خبرها

  • دیدار سرپرست فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب سهمیه المپیک
  • مریوان ، مسابقات بین المللی کشتی جوانان جام شاهد یادواره شهدای غزه
  • هاشمی پیگیر عدم‌حضور سرپرست‌ها در انتخابات/ مبینی نمی‌آید؟
  • اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در مریوان
  • پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی شد
  • پیام تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی
  • پیام تبریک رهبر انقلاب درپی قهرمانی تیم های کشتی آزاد و فرنگی 
  • تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی 
  • رویداد مهم کشتی ایران در مریوان
  • ده‌بزرگی کشتی را شروع نکرده، با برنز آسیا تمام کرد