Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «نماینده»
2024-04-25@12:07:10 GMT

دولت خروج از ان پی تی را در دستورکار قرار دهد

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۷۴۵۶۷

دولت خروج از ان پی تی را در دستورکار قرار دهد

به گزارش «نماینده»،حجت‌الاسلام سید محمدرضا میر تاج الدینی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به قطعنامه ضد ایرانی شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: دولت نباید در قبال این قطعنامه شورای حکام انفعالی عمل کند و همان طور که دیده‌ایم هر چه دولت ما برخورد انفعالی داشته، غربی‌ها پیشروی‌شان بیشتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دولت باید به مسامحه و مماشات با غربی‌ها در مسأله برجام پایان دهد و محکم مقابل زیاده‌خواهی‌های آنها بایستد و بداند در این ایستادگی و مقابله با غرب از حمایت مجلس برخوردار خواهد بود.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دولت باید به طور جد موضوع خروج از ان پی تی را در دستورکار خود قرار دهد. وقتی ما به آژانس می‌گوییم رژیم صهیونیستی دائما در حال گسترش هسته‌ای خود است، چرا با آن برخوردی نمی‌شود، به ما جواب می‌دهند که این رژیم عضو ان پی تی نیست. نتیجه کار این می‌شود کسانی که عضو ان پی تی هستند محدودیت بیشتری را باید بپذیرند.

میر تاج الدینی خاطرنشان کرد: حال که تا به این حد بناست ما فشارهایی را در مورد برنامه‌های هسته‌ای‌مان تحمل کنیم، دولت باید خروج از ان پی تی را به طور جد در دستور کار خود قرار دهد و بداند که مجلس انقلابی هم از دولت حمایت خواهد کرد.

وی در پایان گفت: برجام نشان داد که غربی‌ها نه اهل مذاکره بلکه به دنبال امتیازگیری هستند و 7 سال مذاکره و امضای توافق با آنها به روشنی این موضوع را نشان داد.

منبع: نماینده

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی مجلس نماینده ان پی تی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۴۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربیان باید موضوعات را با ارزش‌های دینی تبیین و تشریح کنند

به گزارش خبرنگار گروه آموزش ‌و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم افتتاحیه رویداد دختران ایران با هدف تبیین الگوی سوم زن اسلامی و هویت بخشی به دختران ایران زمین در عرصه کنشگری و جریان‌سازی  با حضور حجت‌الاسلام محمدحسین پورثانی، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش پرورش، حجت‌الاسلام محمدجواد علی‌اکبری، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور و نماینده رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان و حسین تاریخی، دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان برگزار می‌شود.

زهره سادات لاجوردی، نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: معاونت پرورشی و معلمان پرورشی در مدارس نقش بسیار موثری می‌توانند داشته باشند. ارتباط با جوانان و نوجوانان را باید این معاونت‌ها یاد بگیرند، زیرا ارتباط مستمر و نزدیک با دانش‌آموزان بسیار مهم است.

نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فرزندان دوازده سال در اختیار مدارس هستند؛ زمانی‌که از نزدیک نگاه می‌کنیم متوجه می‌شویم که همه دانش‌آموزان توان خود را برای کسب رتبه در کنکور به‌کار می‌گیرند.

لاجوردی اظهار کرد: به دلیل عدم فعالیت معاونت‌های پرورشی و معلم‌های پرورشی نقص‌های بسیار زیادی مشاهده می‌شود و تحت تاثیر القائات کاذب دشمن قرار گرفتیم. در راه رسیدن به قله با فراز و نشیب‌هایی روبرو هستیم و این کار راحتی نیست و برای اینکه حرف خودمان را به جهانیان برسانیم باید از تمام موانع عبور کنیم.

وی افزود: دشمن امروز اولویت‌های مسئولان را عوض می‌کند و در سیاست‌گذاری‌ها دخالت می‌کند. باید با دقت بیشتر نفوذی‌هایی که در لباس دوست ظاهر می‌شوند را شناسایی کنیم.

نماینده مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: مطابقت اندیشه‌ها باید با ارزش‌های اسلامی باشد، درغیراینصورت دچار خطا خواهیم شد.

لاجوردی با بیان اینکه مفاهیمی مثل تحول و گفتمان‌سازی در کشور وجود دارد، اظهار کرد: موضوع تبیین با ارزش‌های دینی را در کنار این مفاهیم باید قرار دهیم. تببیین راهی است که باید انسان در آن قدم بردارد و این موضوع بسیار مهم است.

وی با اشاره به اینکه روایت‌های ناصحیح باعث شده است که ما در راه اشتباه قدم برداریم، تصریح کرد: مقام معظم رهبری می‌فرمایند که اگر ما روایت‌گری را درست انجام ندهیم، دشمن با استفاده از رسانه‌های خود راه غلط در بین آحاد مردم جا می‌اندازد.

لاجوردی خاطرنشان کرد: قبل از اینکه فتنه‌ایی ایجاد شود، مردم باید آگاه شوند. قانون حجاب و عفاف به زودی تصویب می‌شود؛ اما مطالبه‌گری و حمایت مردم از فراجا به ارتقای جامعه اسلامی کمک می‌کند و این موضوع خون شهیدان را پایمال نمی‌کند.

به گزارش آنا، رویداد دختران ایران با حضور روایتگران نوجوانی ۶ تا ۷ ازدیبهشت در اردوگاه بین‌المللی باهنر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مربیان باید موضوعات را با ارزش‌های دینی تبیین و تشریح کنند
  • جنجالی که نماینده مشهد درباره «بمب اتم» برپا کرد؛ کریمی قدوسی کیست؟
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • ببینید | توهین دولت سیزدهم به مردم به روایت نماینده اصولگرای مجلس
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • در دور دوم انتخابات ۴۵ نماینده راهی مجلس می‌شوند
  • ۲۴۵ نماینده در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راهی خانه ملت می‌شوند
  • تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی در دستورکار امروز مجلس
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم