Web Analytics Made Easy - Statcounter

تظاهرات معترضان نسبت به شلیک معاون کلانتر به سوی یک جوان ۱۸ ساله و قتل وی در شهر گاردنا آمریکا منجر به درگیری با مقام‌های کلانتری شده است. ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰ بین الملل آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه لس آنجلس تایمز، معترضان و معاونان کلانتر در شهر گاردنا واقع در لس آنجلس آمریکا عصر یکشنبه پس از آن با هم درگیر شدند که تظاهرات کنندگان نسبت به شلیک یکی از معاونان کلانتر به یک جوان 18 ساله اعتراض کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، مقام‌های امنیتی با استفاده از گاز اشک آور سعی کردند تا گروه کوچکی از معترضان را متفرق کنند.

تشکیل زنجیره‌های انسانی در شهرهای آلمان در اعتراض به نژادپرستی

یکی از مقام‌های کلانتری که در حال پرواز با بالگرد بر فراز شهر گاردنا بود، خطاب به جمعیت معترض گفت: ما نمی‌خواهیم کودکان شما آسیب ببینند.

وی از معترضان خواست تا هر چه سریعتر خیابان‌ها را ترک کنند و حساب خود را از هرج و مرج طلبان و آشوبگران جدا کنند.

هزاران نفر از معترضان با تجمع در شهر گاردنا خواستار مجازات یک معاون کلانتری شدند که به سوی آندرس گواردانوی 18 ساله شلیک کرده است. مقام‌های کلانتری مدعی هستند که این جوان مسلح بوده و قصد فرار داشته است. هنوز علت اصلی تیراندازی معاون کلانتر به سوی این جوان مشخص نشده است.

معترضان خواستار پاسخگویی مقام‌های امنیتی و رسمی این شهر شده‌اند.

انتهای پیام/

R1036247/P/S8,1128/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۴۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معترضان مقابل اقامتگاه نتانیاهو آتش به پا کردند

معترضان اسرائیلی مقابل منزل نتانیاهو تظاهرات کرده و با برپایی آتش خواستار مبادله فوری اسرا با مقاومت در غزه شدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، شهرک‌نشینان صهیونیست مجددا مقابل منزل نتانیاهو تظاهرات کرده و با برپایی آتش خواستار مبادله فوری اسرا با مقاومت در غزه شدند.

 

.

 

لاپید: نتانیاهو هم باید استعفا کندلفاظی مجدد نتانیاهو علیه مقاومت فلسطینژنرال صهیونیست: نتانیاهو شکست در غزه را پذیرا شود!هزاران صهیونیست بازهم خواستار استعفای نتانیاهو شدندوزیر خارجه: نتانیاهو باید مهار گرددهاآرتص: نتانیاهو بعد از عملیات ایران حرفی برای گفتن ندارد

هزاران نفر از معترضین به شرایط فعلی شنبه شب در 55 نقطه از (فلسطین اشغالی) دست به تظاهرات زدند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • حدود ۱۰۰ دانشجوی حامی فلسطین در کالیفرنیا بازداشت شدند
  • دانشگاه‌های آمریکا در تسخیر معترضان
  • تظاهرات علیه کابینه نتانیاهو در قدس / حمله معترضان به بن گویر
  • تظاهرات علیه کابینه نتانیاهو در قدس اشغالی/ حمله معترضان به بن گویر
  • محاصره بن گویر در میان معترضان خشمگین صهیونیست + فیلم
  • شورش بزرگ در دانشگاه های آمریکا / حمایت واشنگتن از اسرائیل بالاخره کار دستش داد/ تلاش دولت برای سرکوب معترضان عدالتخواه با بهانه «یهودی ستیزی»
  • تعطیلی کلاس‌های دانشگاه کلمبیا برای تظاهرات‌های ضداسرائیلی
  • ابعاد بی‌سابقه اعتراضات در آمریکا علیه حملات صهیونیست‌ها به غزه
  • معترضان مقابل اقامتگاه نتانیاهو آتش به پا کردند
  • تجمع بزرگ حمایت از فلسطین مقابل دانشگاه یِیل آمریکا