Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون کشتی گفت: از دو نفر در وزارت ورزش ناراحتم و می‌گویم، اما از سلطانی‌فر و علی‌نژاد ممنونم که همه جا حامی ما بودند. ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علیرضا دبیر در مراسم رونمایی سایت جدید فدراسیون کشتی، بعد از ارائه توضیحاتی در خصوص طراحی جدید سایت، به معاون وزیر گفت: تشکر ویژه از علی‌نژاد دارم که تمام قد پشت ماست، چون خودش ١٢ سال در ووشو بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در فدراسیون خودش عضو هیئت رئیسه فدراسیون جهانی است. جایی که می‌شد از علی‌نژاد تشکر کرد، اینجا بود. او جزو مدافعان سرسخت کشتی در 7، 8 سال اخیر بوده است.

وی افزود: وقتی می‌گوییم کشتی ورزش ما اول است، باید در همه چیز اول باشد. وقتی نماینده در هیئت رئیسه فدراسیون نداشته باشیم، نمی‌توانیم اول دنیا باشیم.

رئیس فدراسیون کشتی تاکید کرد: در سایت جدید فدراسیون اپلیکیشن برای داوران درست کردیم و مشخص است چه کسی می‌تواند به مسابقه برود و کسی نمی‌تواند اعتراض کند.

وی در مورد قابلیت‌های جدید سایت فدراسیون کشتی تصریح کرد: در طراحی سایت رزومه کلیه قهرمانان و مدال‌آوران وجود دارد که کسی نتواند ادعای کسب مدال داشته باشد. بخش استان‌ها نیز به فدراسیون‌ها لینک شده است.

دبیر در مورد باشگاه هواداری کشتی گفت: نگاه ما به این حوزه به عنوان درآمد پایدار است. ما با چند شرکت صحبت کردیم، اما یک جا همکاری قطع شد، چون اهداف ما تامین نشد.

وی عنوان کرد: علی‌نژاد در چند حوزه به صورت شخصی کار ما را دنبال می‌کند و جلسات شخصی برای کشتی می‌گذارد. تنها خواهشی که از او دارم، این است که همینطور محکم از کشتی حمایت کند. از دو نفر در وزارت ورزش ناراحتم و می‌گویم، اما از سلطانی‌فر و علی‌نژاد ممنونم که همه جا حامی ما بودند. پول ورزش کم است. دو نفر ویژه به کشتی لطف دارند.

علی‌نژاد: کشتی در سال ٩٩ ردیف بودجه دارد/ بضاعت ما محدود اما اولویت ما کشتی است

 

انتهای پیام/

R1351/P1435/S3,29/CT11 واژه های کاربردی مرتبط کشتی علیرضا دبیر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی علیرضا دبیر کشتی علیرضا دبیر فدراسیون کشتی علی نژاد دو نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۵۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای حل مشکلات لرستان، تمام‌قد در کنار دولت ایستاده‌ایم

فرمانده سپاه لرستان گفت: مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تمام‌قد در کنار دولت برای برطرف کردن مشکلات این استان ایستاده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، سردار نعمت الله باقری عصر _ سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در آئین معارفه استاندار لرستان با اشاره به اینکه اقدامات براساس ظرفیت‌های این استان رخ نداده و سپاه آماده همکاری با دولت است، اظهار کرد: تنها در حوزه آبرسانی در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی ۴۲۵ میلیارد تومان طرح در دست اقدام بوده و ۷۰ درصد آن عملیاتی شده است.

وی افزود: ۱۸ میلیارد تومان در حوزه کشاورزی قرارداد صورت گرفته است، همچنین در مرحله دوم آبرسانی ۹۰۰ میلیارد تومان تفاهم نامه امضا شده و بیش از ۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان تفاهم نامه امضا شده و امیدواریم به سرانجام برسد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان تاکید کرد: ظرفیت‌های عظیمی در حوزه نیروی انسانی، منابع طبیعی و همچنین صنایع دست نخورده باقی مانده اما به اندازه ظرفیت‌ها اقدام نشده است.

سردار باقری بیان کرد: برای استفاده از استعدادهای موجود در لرستان باید ظرفیت‌های دولت پای کار بیاید، در غیر اینصورت شاهد تغییر نماینده دیگر از دولت در این استان خواهیم بود و برای آبادانی لرستان تمام قد ایستاده‌ایم و تلاش خواهیم کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به عملیات وعده صادق اشاره و ادامه داد: رژیمی که فکر می‌کرد ارتش قدرتمندی دارد، اما قدرت پوشالی داشت به فرمان مقام معظم رهبری به دست نیروهای سپاه درهم شکسته شد.

کد خبر 747320

دیگر خبرها

  • دلسوزی علیرضا دبیر برای فوتبالیست‌ها: طفلکی‌ها!
  • لبخند عباس جدیدی به انتخاب فدراسیون کشتی (عکس)
  • علیرضا دبیر:زخم زبان چیز خوبی نیست!
  • پیمان یوسفی و علی دبیر باز هم خبرساز شدند
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • چرا حسن یزدانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد نیامد؟
  • چرا یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؟/ در انتظار دیدار با دبیر
  • دبیر جديد فدراسیون کبدی معرفى شد
  • برای حل مشکلات لرستان، تمام‌قد در کنار دولت ایستاده‌ایم
  • شمسایی: بازی پرهیجانی خواهیم داشت/ از حذف ژاپن ناراحتم