Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصور شکرالهی با بیان اینکه ارائه گزارش‌ها از جنوب استان کرمان بیانگر وضعیت بحرانی شیوع کرونا در این منطقه بوده و رفع آن نیازمند اقدام عاجل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است، گفت: شیوع ویروس کرونا وضعیت وخیمی را در جنوب استان کرمان ایجاد کرده، تاجایی که به وضعیت قرمز رسیده است، بنابراین ضمن قدردانی از زحمات وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از وی درخواست می‌کنیم یک تیمی از پزشکان متخصصان در این منطقه مستقر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم جنوب استان کرمان قربانی همجواری با استان‌های درگیر با ویروس کرونا شده‌اند

نماینده مردم کهنوج، منوجان، رودبار جنوب، فاریاب و قلعه گنج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دلایل شیوع گسترده ویروس کرونا در جنوب استان کرمان، ادامه داد: عدم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی توسط مردم از یک سو و هم مرز بودن کرمان با استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان که با مشکل شیوع گسترده ویروس کرونا مواجه هستند از سوی دیگر باعث بروز این مشکل در این استان شده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم یادآور شد: یکی دیگر از مشکلاتی که در زمینه کنترل ویروس کرونا در جنوب استان کرمان با آن مواجه هستیم، کمبود تجهیزات لازم در مراکز درمانی این منطقه است، بنابراین استقرار تیمی از پزشکان متخصص در این مراکز می‌تواند به رفع بخش گسترده‌ای از مشکلات حوزه درمانی این استان منتهی شود.

نماینده مردم کهنوج، منوجان، رودبار جنوب، فاریاب و قلعه گنج در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: البته ستاد ملی مقابله با کرونا نیز باید دستورات لازم جهت باز گذاشتن دست مسئولان استانی در جهت اعمال محدودیت‌های لازم در شرایط بحرانی در این منطقه را صادر کند، چراکه سطح تردد از سمت استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان به کرمان بسیار گسترده بوده و همین عامل باعث عدم موفقیت در کنترل شیوع کرونا در این استان شده است./

منبع: پارسینه

کلیدواژه: جنوب استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۵۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر هوایی از حضور گسترده مردم در تشییع پیکر شهید مدافع وطن گلستانی + فیلم

محمد مهدی نجاتی نیا، مرزبان گلستانی بامداد دوشنبه، در منطقه مرزی میرجاوه در جنوب شرق کشور به شهادت رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • آفت سرخرطومی حنایی همچنان دردسر ادامه‌دار نخلداران جنوب کرمان
  • اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی لرستان درپی درگذشت یکی از پزشکان متخصص استان
  • نبود داروخانه هلال احمر، معضلی بزرگ در جنوب کرمان
  • استقبال گسترده مردم از اماکن تاریخی در یک تصویر هوایی | حجم خودروها را ببینید
  • تصاویر هوایی از حضور گسترده مردم در تشییع پیکر شهید مدافع وطن گلستانی
  • تصاویر هوایی از حضور گسترده مردم در تشییع پیکر شهید مدافع وطن گلستانی + فیلم
  • افزایش میزان استفاده از فضای مجازی در نوروز و ضرورت حفظ امنیت کودکان
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به ساختمان وزارت جنگ رژیم صهیونیستی/دیده‌بان حقوق بشر اروپا : نیروهای اسرائیلی بسیاری از منازل را در حالی که ساکنان آنها در داخل آن‌هابودند به آتش کشیده‌اند/ حملات سنگین ارتش رژیم صهیونیستی به مرکز و غرب خان یونس / حمله موشکی گسترد
  • برگزاری جشنواره روستا و عشایر جنوب کرمان در آینده نزدیک 
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا