Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - عضو هیات امنای سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به واریز میانگین 400 هزار تومان برای بازنشستگان حداقل بگیر این سازمان، گفت: تکلیف حق بن و مسکن هنوز مشخص نشده و به محض موافقت دولت واریز می‌شود.
اکبر شوکت در خصوص آغاز پرداخت افزایش حقوق مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی گفت: سازمان از روز گذشته پرداخت مابه‌التفاوت افزایش حقوق تیرماه را آغاز کرده و طی هفته جاری به حساب تمامی بازنشستگان واریز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه به طور میانگین 400 هزار تومان به حقوق حداقل بگیرها واریز شده است گفت: مابه‌التفاوت فروردین و اردیبهشت ماه نیز با حقوق تیر ماه (در پایان تیر) واریز خواهد شد.
عضو هیات امنای سازمان تأمین اجتماعی، گفت: البته مزایای جانبی حق مسکن و بن نیز به حقوق بازنشستگان اضافه می‌شود که باید ابتدا هیات دولت موافقت کند و سپس در جلسه هیات امنا مطرح می‌شود البته ما حرفی بر روی آن نداریم و سریع تصویب و اجرایی خواهد شد.
شوکت با اشاره به اینکه حق مسکن 300 هزار تومان و حق بن 400 هزار تومان خواهد بود، گفت: باید منتظر باشیم و ببینیم که از این مزایا نیز حق بیمه کسر خواهد شد یا خیر. اگر کسر نشود علاوه بر 400 هزار تومان افزایش اولیه حدود 700 هزار تومان نیز به حقوق بازنشستگان افزوده خواهد شد و در صورت کسر حق بیمه مبلغی از آن کسر می‌شود.
عضو هیات امنای سازمان تأمین اجتماعی ادامه داد: سازمان تأمین اجتماعی برای مصارف خود باید منابعی در نظر بگیرد و در شرایط فعلی بدون تخصیص منابع این امکان وجود ندارد به همین دلیل موافق کسر حق بیمه از مزایای جانبی است.
شوکت تصریح کرد: حقوق بازنشستگان حداقل بگیر تأمین اجتماعی به صورت پلکانی اضافه می‌شود به طور مثال فردی که سال گذشته حدود یک میلیون و 500 هزار تومان دریافت می‌کرد امسال 26 درصد به حقوق او اضافه می‌شود و بازنشسته دیگر با دریافت کمی بیشتر از حداقل بگیر با تعاریفی که تأمین اجتماعی دارد، حدود همان 26 درصد و شاید کمی کمتر به حقوقش اضافه خواهد شد.
وی افزود: بازنشستگان در سایر سطوح مزدی 15 درصد به علاوه 164 هزار تومان ثابت در ماه دریافت می‌کنند که این درصد افزایش معمولاً برای بازنشستگانی است که حقوقشان چند برابر حداقل حقوق است که البته تعداد آنها زیاد نیست.
عضو هیات امنای سازمان تأمین اجتماعی در پاسخ به این سوال که با در نظر گرفتن افزایش‌ها باز هم حقوق بازنشستگان به دو میلیون و 800 هزار تومان نمی‌رسد، اظهارکرد: مشخص است که سازمان تأمین اجتماعی اعتبار کافی برای افزایش یکباره حداقل یک میلیون و 300 هزار تومان به بازنشستگان را ندارد و به این علت مابه‌التفاوت آن باید از همسان‌سازی تأمین شود که آن هم در دست بررسی است و امیدواریم بزودی به نتیجه برسد.
منبع: مشرق

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: عضو هیات امنای سازمان تأمین اجتماعی حقوق بازنشستگان هزار تومان خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۵۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق فروردین ماه بازنشستگان بر چه اساسی پرداخت می شود؟

به گزارش همشهری آنلاین، جعفر امیرآبادی‌زاده با اعلام این خبر افزود: حقوق بازنشستگان با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه و خزانه‌داری کل و پیگیری‌های صورت گرفته براساس تصویب‌نامه ۱۴ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ هیات وزیران امروز (چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ماه) و تا ساعاتی دیگر پرداخت می‌شود.

براساس اعلام اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری، امیرآبادی‌زاده تاکید کرد: پیگیری و هماهنگی‌های زیادی انجام شد تا افزایش مصوب هیات وزیران که در زمان صدور احکام حقوق امسال محاسبه شده بود، در زمان واریز حقوق‌ها نیز عملیاتی شود که خوشبختانه این مهم انجام شد.

کد خبر 845298 منبع: ایسنا برچسب‌ها حقوق و دستمزد خبر مهم بازنشستگی

دیگر خبرها

  • افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از این ماه
  • زمان پرداخت افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • زمان اعمال افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی/ میزان افزایش حقوق بازنشستگان
  • افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از ماه آینده اعمال می‌شود
  • جزئیات افزایش چشمگیر حقوق بازنشستگان با احکام جدید
  • افزایش مستمری بازنشستگان کارگری به کجا رسید؟
  • حقوق بازنشستگان با چه فرمولی افزایش یافت ؟
  • حقوق فروردین ماه بازنشستگان بر چه اساسی پرداخت می شود؟
  • واریز حقوق بازنشستگان تا ساعاتی دیگر
  • جدول واریز و اضافه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی فروردین ۱۴۰۳