Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-18@05:40:15 GMT

جزئیات افزایش حق اشتراک تلفن ثابت در کشور

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۷۵۳۳۴

جزئیات افزایش حق اشتراک تلفن ثابت در کشور

به گزارش افکارنیوز،

 

محمدرضا بیدخام افزود: طی 15 سال اخیر هیچ‌گونه افزایش تعرفه‌ای در مجموعه تلفن ثابت انجام نشده است.

اخبار اقتصادی- وی اظهار داشت: با توجه به افزایش شدید هزینه‌ها نیاز بود بازنگری جدی روی تعرفه‌ها صورت گیرد تا بتوان توسعه و نگهداری مطلوبی در بخش پروژه‌های مخابراتی انجام داد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران گفت: بدین منظور به استناد ماده چهار قانون تأسیس شرکت مخابرات ایران و تأیید سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مبنی بر صلاحیت مجمع عمومی صاحبان سهام دیروز جلسه مجمع فوق‌العاده این شرکت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این جلسه تصمیم گرفته شد حق اشتراک مشتریان تلفن ثابت قدری تغییر پیدا کند.

بیدخام تصریح کرد: حق اشتراکی که در روستاها از مشتریان تلفن ثابت دریافت می‌شود، علی‌رغم سختی‌های زیاد در تأمین ارتباطات مبلغ 100 تومان است؛ اما مشترکان شهری از این پس باید بابت حق اشتراک مبلغ 2‌هزار تومان، مشترکان مراکز شهرستان‌ها 2500تومان، مشترکان در مراکز استان ها 4‌هزار تومان، در کلانشهرها 5‌هزار تومان و در شهر تهران 8‌هزار تومان پرداخت کنند.

وی ادامه داد: هم‌اکنون حق اشتراک تلفن ثابت به‌طور میانگین در کشور 2,5 تا 3 برابر شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران یادآور شد: این شرکت برای نگهداری خط تلفن ثابت مشترکان در حال حاضر 8هزار تومان هزینه می‌کند جدا از بحث افزایش سقف حقوق کارمندان، بازنشستگان و... که این مبلغ می‌تواند بخشی از هزینه‌ها را جبران کند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تلفن ثابت شرکت مخابرات حق اشتراک تلفن ثابت تلفن شرکت مخابرات شهر تهران تلفن ثابت حق اشتراک تلفن ثابت هزار تومان حق اشتراک تلفن ثابت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۵۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی ۹ سایت توسعه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستایی، در خراسان جنوبی

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان از اتصال ۱۱ روستای دیگر استان به شبکه ملی اطلاعات خبر داد. 

بهی گفت: از ابتدای فروردین تاکنون با راه اندازی ۹ سایت دیگر توسعه شبکه ملی اطلاعات ۱۱ روستای استان از خدمات مبتنی بر این شبکه و اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند شدند.

به گفته وی از این تعداد، ۵ سایت جدید در روستا‌های نیک، رودسیاهو و نوده علیا شهرستان سربیشه، فهالنج شهرستان طبس و اشک شهرستان درمیان احداث و راه اندازی شده اند که این روستا‌ها را از پوشش تلفن و اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند کرده اند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان افزود: همچنین با ارتقاء تکنولوژی ۴ سایت دیگر تلفن همراه، روستا‌های حصارسنگی و مزداب شهرستان بیرجند، چاهدراز شهرستان نهبندان و حسین آباد و شاج شهرستان زیرکوه، از پوشش اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند شدند.

بهی گفت: با راه اندازی این سایت‌ها که با اعتباری بیش از ۳۲۰ میلیارد ریال از محل منابع طرح توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و توسط اپراتور‌های همراه اول و ایرانسل اجرایی شده اند، خدمات مبتنی بر شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت همراه در دسترس بیش از هزار و ۲۰۰ خانوار روستایی استان قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • تولید گوشی ایرانی به کجا رسید؟
  • اگر اپراتورها پولی دارند خرج توسعه شبکه کنند
  • قطع گاز در رشت
  • افزایش مشترکان برق فارس به بیش از یک میلیون نفر
  • تلفن ثابت ۴ هزار مشترک در زنجان وصل شد
  • راه اندازی ۱۱ سایت توسعه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستایی، در خراسان جنوبی
  • راه اندازی ۹ سایت توسعه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستایی، در خراسان جنوبی
  • افزایش سرعت اینترنت ثابت و همراه در کشور
  • پیامک ۴ تومان گران می شود
  • قطع تلفن ثابت ۴ هزار مشترک در زنجان