Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسینعلی امیری، معاون پارلماني رئيس جمهور اسلامي ايران در مراسم رونمايي از بيمه ۵۰۰ هزار خانه روستايي و سامانه احراز هويت غير حضوري سجام از ابتکار، خلاقيت و نوآوري مجموعه بانک مهر ايران تقدير و تشکر كرد.

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز در متن یادداشت امیری آمده است:

«امروز ۳۱/۳/۹۹ توفیقی حاصل شد که به همراه تعدادی از مدیران ارشد کشور در همايش تقديم بيمه نامه ۵۰۰ هزار خانه روستايي که به ابتکار بانك مهر ايران انجام شده و در نوع خود ابتكار و خلاقيت و نوآوري است شركت نموده با بخشي از فعاليتهاي اين بانك جوان آشنا شويم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

كارهاي انجام شده قابل تقدير و تحسين است از جناب آقاي دكتر اكبري مدير عامل محترم اين بانك، اعضاي محترم هيات مديره و همه پرسنل و كاركنان اين بانك در سراسر كشور تقدير و سپاسگزاري مي كنم. انشاالله بيش از پيش موفق و مويد باشيد».

اکبری مدیر عامل محترم بانک قرض الحسنه مهر ایران این افتخار را مرهون زحمات و تلاش هاي تک تك كاركنان بانك دانست و از اهتمام همكاران در ارائه خدمت شايسته و به موقع به مشتريان قدرداني كرد.

اکبری، با اشاره به دستاوردهای شایسته بانک در سال های اخير، بر افق هاي شکوفايي بانك تاكيد كرد و همت مضاعف همكاران در مسير رشد و پيشرفت خانواده بزرگ بانك مهر ايران را خواستار شد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک مهر پول نیوز قرض الحسنه بانکداری الکترونیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۵۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، در راستای حمایت از اشتغالزایی و بهبود معیشت خانوارها، تسهیل شرایط ازدواج، تحکیم بنیان خانواده و جوانی جمعیت، حمایت از کشاورزان خسارت دیده و ... شعب این بانک در سراسر کشور طی سال 1402 بیش از 126 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه جمعا به مبلغ 145 هزار و 610 میلیارد ریال به متقاضیان و واجدان شرایط پرداخت کرده اند.

شایان ذکر است، از مجموع تسهیلات قرض الحسنه پرداختی توسط بانک کشاورزی در مقطع یاد شده، بالغ بر 83 هزار میلیارد ریال در قالب بیش از 40 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و 28 هزار میلیارد ریال در قالب 42 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری به متقاضیان پرداخت شده و الباقی در قالب تسهیلات اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی، ودیعه مسکن مدد جویان کمیته امداد و بهزیستی، تسهیلات قرض الحسنه مشاغل خانگی، کمک به کشاورزان خسارت دیده و ...  بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام تقدیر استاندار سابق از مردم مازندران
  • جشنواره پژواک رادیو با تقدیر از پیشکسوتان و برنامه‌سازان برگزار شد
  • افتتاحیه «پژواک» با تقدیر از پدر رادیو/ بخش «وعده صادق» اضافه شود
  • وام بزرگ ۳۰۰ میلیون تومانی را از این بانک‌‎ها دریافت کنید
  • تفاهم شرکت ملی صنایع مس و بانک شهر در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • آشنایی با انواع وام بانک مهر ایران + شرایط و جزئیات دریافت وام از ۱۰۰ تا ۳۰۰ میلیون
  • جزئیات و شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣
  • شرایط و نحوه دریافت وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی طرح مهربانی
  • بیانیه بانک شهر درباره خرید سهام باشگاه پرسپولیس