Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  وکلای فدراسیون فوتبال در پرونده شکایت مارک ویلموتس دلالیل استعفای خود را اعلام کرده و در همین مورد بیانیه ای صادر کردند که به شرح زیر است:

((بسمه تعالی))

۱- این تیم حقوقی به مجرد دریافت شکایت ویلموتس و متعاقب عدم پذیرش این پرونده توسط سایرین به سبب حساسیت و پیچیدگی‌های پرونده و هرگونه عواقب احتمالی به جهت حفظ و دفاع از منافع ملی بدون انعقاد قرارداد مالی و دریافت دستمزد از فدراسیون فوتبال از اوایل اسفند ماه در سکوت خبری و بی حاشیه کار خود را آغاز و به صورت مستمر و موثر ادامه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در شرایطی بود که سابق بر این پرونده‌های مشابه توسط وکلای خارجی پیوسته با شکست روبرو بوده است و نظر به فرامین مقام معظم رهبری در خصوص استفاده از جوانان متخصص حضور و کمک در این پرونده را تکلیف شرعی و میهنی خویش دانسته و فارغ از هر هیاهویی، شبانه روز با امید پیروزی به این پرونده پرداخت.

۲-متاسفانه با گذشت قریب به چندین ماه از این فرایند، افرادی در حفظ شانیت این گروه به طرق مختلف، غفلت نموده و با ایجاد دست انداز و طرح موضوعاتی، روز به روز به بی مهری خویش ادامه دادند. لیکن رفتار‌های غرض ورزانه برخی، افتخار همکاری با فدراسیون فوتبال را با سختی همراه ساخته است.

۳-در کنار پرونده ویلموتس، خدمات حقوقی شایان دیگری توسط این گروه برای فدراسیون ارائه شده است که موجب کسب درآمد ارزی قابل توجه برای فدراسیون خواهد شد. منابعی که امکان هدر رفت آن وجود داشت. این تیم حقوقی افتخار داشته است که اسباب دریافت آن را فراهم نماید، اما اراده‌ای برای تنظیم قرارداد با اینجانبان، علیرغم پیشرفت کار و تلاش صادقانه، وجود ندارد.

۴-در پایان مراتب تشکر و قدردانی خویش را از اصحاب رسانه، خانواده بزرگ فوتبال واسطه حمایت همه جانبه بعرض می‌رساند و مایل است به استحضار برساند علیرغم پیچیدگی پرونده ویلموتس به دلایلی که بر همگان آشکار است، اعلام می‌نماید مسئولیت این پرونده حقوقی را تماما پذیرفته و هرگونه دادنامه ارسالی توسط ارکان قضایی فیفا حاصل اقدامات این تیم حقوقی است و به یاری پروردگار، به موفقیت این پرونده تاریخی بسیار امیدوار است.

بیشتر بخوانید:

قراردادی با فدراسیون فوتبال ندارم/ پنل قاضیان رسیدگی به پرونده یک ماه دیگر تشکیل می‌شود

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال ایران مارک ویلموتس فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۵۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور اسناد مالکیت برای ۴ میلیون مترمربع از اراضی ملی شهر مهاجران

به گزارش خبرنگار مهر، علی کرمی بعدازظهر پنجشنبه در نشست بررسی پرونده‌های حقوقی و قضائی شرکت عمران شهر جدید امیرکبیر و مهاجران، اظهار کرد: تاکنون برای ۵ میلیون مترمربع از زمین‌های بخش خصوصی و برای ۴ میلیون مترمربع از زمین‌های ملی شهر مهاجران، اسناد مالکیت صادر شده است.

وی بیان کرد: ۹۶ قطعه در محله دو، ۱۶۶ قطعه در محله چهار و ۹۰۰ قطعه در محله پنج شهر جدید امیر کبیر در قالب طرح جوانی جمعیت به متقاضیان واگذار شده است.

مسئول امور حقوقی و املاک شرکت عمران شهر جدید امیر کبیر و مهاجران استان مرکزی گفت: این شرکت همچنین ۲۰۰ قطعه زمین در شهر امیرکبیر به متقاضیان برای ساخت انفرادی مسکن برای ساخت قرار در نظر گرفته است.

کرمی گفت: شهر جدید امیرکبیر ۱۰۰ میلیون مترمربع وسعت دارد که سند تک برگ برای ۴۲ میلیون مترمربع از زمین‌های این شهر جدید صادر شده است.

وی افزود: همچنین ۱۲۰۰ فقره سند تک برگ رسمی مالکیت شش دانگ برای واحدهای مسکن مهر در شهرهای جدید امیرکبیر صادر شد که این مهم یکی از دستاوردهای دولت سیزدهم است.

مسئوول امور حقوقی و املاک شرکت عمران شهر جدید امیرکبیر و مهاجران گفت: در حریم شهری شهر جدید امیرکبیر، ۲۳ فقره سند تک برگ دریافت شد که ۱۸ فقره از این اسناد در محدود شهر و مربوط به ۱۸ محله‌ای که در طرح تفصیلی پیش بینی شده شهر جدید امیرکبیر است.

کرمی عنوان کرد: در یک سال گذشته، حدود ۵۰ پرونده حقوقی و کیفری با موضوعات متنوع دستور کار قرار گرفت که بیش از ۹۵ درصد پرونده‌های حقوقی و قضائی، به نفع این شرکت، منتج به صدور حکم قطعی شده است.

کرمی افزود: همچنین در حوزه پرونده‌های حقوقی و قضائی برای نمونه می‌توان به اخذ حکم محکومیت یک شرکت خصوصی به پرداخت مبلغ ۵۸ میلیارد تومان به نفع شرکت عمران شهر جدید امیرکبیر که قطعیت یافته و در حال اجرا است اشاره کرد.

مسؤول امور حقوقی و املاک شرکت عمران شهر جدید امیرکبیر و مهاجران گفت: همچنین در پرونده دیگری مطالبات اهالی یک روستا، جهت اثبات مالکیت حدود ۲۰۰ هکتار بوده که با همت وکلای شرکت و واحد حقوقی و املاک شرکت در نهایت حکم نسبت به ۱۰ هکتار از این اراضی صادر و نسبت به ۱۹۰ هکتار دیگر از این اراضی حکم به بی حقی اهالی آن روستا به نفع شرکت عمران شهر جدید امیرکبیر صادر و قطعی شد.

کد خبر 6088674

دیگر خبرها

  • صدور اسناد مالکیت برای ۴ میلیون مترمربع از اراضی ملی شهر مهاجران
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • آغاز به کار سامانه مشاوره حقوقی ۱۲۹ در بوشهر
  • «آقای قاضی» به شبکه دو می آید
  • «آقای قاضی» به شبکه ۲ می‌آید