Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلیل یعقوبیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تکمیل اطلاعات ثبت ‌نام ‌کنندگان پیامکی طرح اقدام ملی مسکن در استان ششم تیر ماه امسال به پایان می‌رسد. 

وی افزود: هم استانی ها باید مراحل ثبت نام خود را در سامانه اقدام ملی تکمیل کنند در غیر این صورت اسامی آن ها در طرح ملی مسکن حذف می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی ایلام یادآور شد: ضروری است که تمامی فرایند ثبت نام در سامانه تکمیل شود.

سال گذشته پنج هزار و ۱۴۸ واحد مسکن برای استان ایلام در نظر گرفته شد که با توجه به پیگیری‌هایی بعمل آمده و تفاهم نامه‌هایی که با بنیادها و دستگاه‌های مختلف صورت گرفت این تعداد به ۹ هزار و ۲۰۰ واحد افزایش یافت.

مرحله نخست ثبت نام طرح ملی مسکن، آبان ماه امسال در ۱۰ استان سیستان و بلوچستان، همدان، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، قم، چهارمحال و بختیاری، کردستان و گلستان انجام شد.

مرحله دوم طرح ملی مسکن نیز در شهرهای واجد شرایط  استان‌های ایلام، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، زنجان، قزوین، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، کردستان، یزد، لرستان، هرمزگان، همدان، مازندران، گیلان و گلستان با مراجعه به سامانه ثبت نام طرح ملی مسکن (به آدرس tem.mrud.ir) انجام شد.

شیوع کرونا از اسفند سال گذشته و مراجعه نکردن هم ‌وطنان به کافی نت‌ها از جمله دلایل وزارت راه برای فراهم کردن امکان ثبت‌نام پیامکی مسکن ملی بود.

برچسب‌ها ایلام طرح ملی اقدام مسکن تسهیلات بانکی وزارت راه و شهرسازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام طرح ملی اقدام مسکن تسهیلات بانکی وزارت راه و شهرسازی ایلام طرح ملی اقدام مسکن تسهیلات بانکی وزارت راه و شهرسازی طرح ملی مسکن ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۵۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام

                                                                  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ استاندار ایلام در دیدار با معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در خصوص اختصاص مبلغ ۳۵ میلیارد تومان کمک به توسعه زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی استان بحث و گفتگو کرد.   گفتنی است از این مبلغ که با پیگیری‌های بهرام‌نیا  برای توسعه و تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی استان اختصاص داده شده بود در روز‌های پایانی سال ۱۴۰۲ مبلغ ۲۵ میلیارد تومان تامین و پس از این دیدار نیز دستور اختصاص و تامین ۱۰ میلیارد تومان دیگر داده شد.

دیگر خبرها

  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگاری از امروز
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای مهلت تسهیلات مراجعه کنند
  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • آغاز رقابت داوطلبان کنکور از فردا
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه شب بازی»
  • آخرین مهلت ثبت نام در امریه سربازی مرکز جذب وزارت علوم
  • فردا؛ آخرین مهلت نام‌نویسی در امریه سربازی مرکز جذب وزارت علوم
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • فردا آخرین مهلت ثبت نام در امریه سربازی مرکز جذب وزارت علوم
  • مهلت هفت روزه به کارفرمایان برای معرفی اتباع غیرمجاز