Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست عامل شرکت توزیع برق هرمزگان روز دوشنبه در نشست خبری که بر بستر شبکه اینترنت برگزار شد اظهار داشت: بخش عمومی و اداری در هرمزگان ۳۸۰ مگاوات بار شبکه را به خود اختصاص داده که درصورت رعایت آنها فشاری متوجه مشترکان خانگی و تجاری نخواهد شد.

علیرضا رنجبر ادامه داد: طبق مصوبه کمیته مدیریت بحران استانداری هرمزگان ساعت اداره ها کاهش یابد و شرکت توزیع موظف است مصرف اداره‌ها را پس از این ساعت (۱۳ و ۳۰ دقیقه تا ۱۷) کنترل کند تا فشار به سایر مشترکان وارد نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: چنانچه اداره های دولتی این را رعایت نکنند برق آنها را تا ساعت ۱۷ قطع می کنیم، از سوی دیگر دستگاه‌ها و اداره‌های دولتی ملزم به داشتن مولدهای برق اضطراری برای شرایط بحرانی هستند.

سرپرست عامل شرکت توزیع برق هرمزگان خاطر نشان کرد: مشوق هایی برای  کم مصرف در نظر گرفته‌ایم که در آینده بسیار به نفع آن‌ها خواهد شد و علاوه بر این برای مشترکان کشاورزی که همکاری کنند نیز این تشویق ها لحاظ می‌شود.

وی یادآور شد: بیشتر نوسان‌های برق در زمان پیک مصرق رخ می‌دهد که برای کاهش آنها در سال جاری ۵۰ دستگاه پست برق در استان نصب می‌شود تا ولتاژ بهتری به مشترکان برسد.

افزایش چهار و نیم درصدی مصرف برق هرمزگان درهمسنجی اولین روز تابستان

سرپرست شرکت توزیع برق هرمزگان اظهار داشت: روز گذشته میزان مصرف برق شبکه توزیع در هرمزگان به 2 هزارو ۱۷۹ مگاوات رسید که در مقایسه با پارسال که ۲۰۸۵ مگاوات بود چهار و نیم درصد افزایش مصرف رخ داده است.

رنجبر یاد آور شد:‌ سطح تعیین شده مصرف برق برای هرمزگان ۲۱۶۸ مگاوات است که باید به گونه ای مدیریت شود که این میزان رعایت شود.

۸۲ درصد مشترکان هرمزگان خانگی هستند

سرپرست عامل شرکت توزیع برق هرمزگان بیان داشت:۷۰۰ هزار مشترک در هرمزگان وجود دارد که افزون بر ۵۰۰ هزار مشترک برابر با ۸۲ درصد مشترکان هرمزگان را مشترکان خانگی تشکیل می دهند که از آنها تقاضا داریم در مصرف برق صرفه جویی داشته و تا حد امکان وسایل سرمایشی درحال استفاده را کمتر کنند.

رنجبر افزود: از این مشترکان تقاضا داریم در هنگام خرید، رهن و اجاره منزل نسبت به استعلام سلامتی کنتور برق اقدام کنند تا پس از استقرار دچار مشکل نشوند.

اصلاح و نوسازی ۱۰۰۰ کیلومتر شبکه فرسوده

وی اشاره کرد: همچنین با توجه به شرایط اقلیمی هرمزگان که شبکه توزیع برق در آن استهلاک بالایی دارد و اکنون ۳۰ درصد این شبکه فرسوده محسوب می‌شود به صورت سالانه و طبق برنامه شرکت توانیر برای اصلاح و نوسازی برنامه‌ریزی و اقدام می‌شود.

وی گفت: امسال جدای از روال عادی و با تصمیم‌های هیات مدیره یک هزار کیلومتر از شبکه فرسوده فشار ضعیف در اولویت اصلاح و نوسازی قرار گرفته که انجام می‌شود.

برچسب‌ها شرکت توانیر هرمزگان بندرعباس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت توانیر هرمزگان بندرعباس شرکت توانیر هرمزگان بندرعباس شرکت توزیع برق هرمزگان اداره ها مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۶۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف بنزین دوباره اوج گرفت/ توزیع بیش از ۱۲۵ میلیون لیتر در هفتمین روز بهار

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از توزیع ۱۲۵ میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر بنزین در هفتمین روز فروردین‌ماه امسال خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، با اوج دوباره مصرف سوخت در کشور، روز سه‌شنبه، (هفتم فروردین‌ماه)، ۱۲۵ میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر بنزین در کشور توزیع شده است که این عدد در مقایسه با مدت مشابه پارسال (هفتم فروردین‌ماه ۱۴۰۲) با ۱۲۲ میلیون و ۱۰۰ هزار لیتر، ۲.۷ درصد افزایش یافته است.

بر پایه این گزارش، از یکم تا هفتم فروردین‌ماه امسال، به‌طور میانگین ۱۱۹ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر بنزین در کشور مصرف شده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال (یکم تا هفتم فروردین‌ماه سال ۱۴۰۲) با ۱۱۶ میلیون لیتر، ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر افزایش یافته است.

این شرکت با هشدار درباره روند افزایشی مصرف سوخت در کشور، از هموطنان خواسته است با مدیریت مصرف سوخت و به‌کارگیری نکات مدیریت بهینه، این شرکت را در سوخت‌رسانی مطلوب به هموطنان یاری کنند.

دیگر خبرها

  • شناسایی ۴۸ انشعاب غیر مجاز آب در بندر امام خمینی
  • توزیع بیش از ۱۲۵ میلیون لیتر بنزین در هفتمین روز فروردین‌ماه
  • توزیع بیش از ۱۲۵ میلیون لیتر در هفتمین روز بهار
  • مصرف بنزین دوباره اوج گرفت/ توزیع بیش از ۱۲۵ میلیون لیتر در هفتمین روز بهار
  • رشد ۳۵ درصدی تخلیه محمولات ترانزیتی در راه آهن منطقه هرمزگان
  • آیا امسال هم مشترکان برق پاداش خوش‌مصرفی می‌گیرند؟
  • فعالیت شبانه روزی ۸۲ اکیپ عملیاتی برای تامین برق پایدار در ایام نوروز
  • آمادگی توزیع نیروی برق فارس، برای تامین برق مطمئن و پایدار در ایام نوروز
  • کشف و معدوم سازی ۶۳ کیلوگرم تخم مرغ غیر قابل مصرف در کاشمر
  • اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب شهرستان میبد + عکس