Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرماندار نیر در سی و یکمین جلسه ستاد ساماندهی امورجوانان شهرستان نیر گفت: تنوع و کیفی سازی برنامه های اوقات فراغت در فضای مجازی در اولویت قرار گیرد.

به گزارش برنا،سی و یکمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان نیر با حضور اعضا و فاصله گذاری هوشمند اجتماعی در محل فرمانداری شهرستان نیر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه طاهر براتچیان معاون فرمانداری شهرستان نیر گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لغو شرایط حضور جمعی افراد، فرصتی برای اجرای برنامه های نو ، شاد و متنوع برای جوانان و نوجوانان در فضای مجازی ایجاد شده است . وی در ادامه افزود: غنی سازی اوقات فراغت فرزندان با برنامه های آموزشی ،فرهنگی ، علمی و ورزشی باید متناسب با شرایط ایجاد شده در جامعه صورت گیرد. او اظهار کرد: شناخت نیازهای نوجوانان و جوانان و برنامه ریزی صحیح برنامه‌های اوقات فراغت باعث می شود تا آنان خلاقیت و نوآوریهای خود را نشان داده و به سوی تفریحات ناسالم گرایش پیدا نکنند. در این جلسه اعضای ستاد با ارائه برنامه های خود هماهنگیهای لازم را برای اجرای برنامه های اوقات فراغت بعمل آوردند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اوقات فراغت در فضای مجازی برنامه های اوقات فراغت شهرستان نیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۶۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تبیینی دهه کرامت در بوشهر

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، جلسه ستاد برگزاری دهه کرامت استان بوشهر با مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر ظهر امروز برگزار شد.

حجت‌الاسلام یوسف جمالی، رئیس ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان بوشهر در این جلسه با اشاره به برنامه های فرهنگی و تبیینی در این دهه، اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی از جمله جشن های زیر سایه خورشید در سراسر استان برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان کرد: در این دهه باید تلاش کنیم سبک زندگی رضوی را برای مردم و اقشار مختلف تببین و تشریح کنیم و زندگی خودمان به نور رضوی منور کنیم.

حجت الاسلام جابر آزور دبیر ستاد و مهران خورده بین مقدم جانشین ستاد دهه کرامت استان بوشهر نیز توضیحاتی درباره برنامه های این دهه ارائه کردند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • استقلال، خودشکوفایی و تعالی در گرو اوقات فراغت
  • چرا نباید نگران نسل Z بود؟
  • نسل Z از نگاه اکونومیست/ چرا نباید نگران این جوانان بود؟
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • بخش املاک دیوار و شیپور مسدود می‌شود
  • شوخی گلزار با مردم
  • پاکسازی و مسدود شدن 84 صفحه اینستاگرامی هنجار شکن
  • برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تبیینی دهه کرامت در بوشهر
  • برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی
  • محمدرضا گلزار و «پانتومیم» نمره قبولی می‌گیرند؟