Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع سابق منچستریونایتد معتقد است داوید دخئا بعد از جام جهانی روسیه اعتماد به نغس خود را از دست داده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از تایمز، گری نویل ، مدافع پیشین منچستریونایتد، معتقد است که داوید دخئا دروازه بان یونایتد، دیگر یکی از مطمئن ترین دروازه‌بان‌ها نیست. در بازی این هفته لیگ برتر با تاتنهام هاتسپرز دخئا یک اشتباه منجر به گل مرتکب شد و پس از آن کاپیتان سابق منچستریونایتد روی کین، دروازه بان اسپانیایی را مقصر دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گری نویل گفت: او تنها بازیکنی بود که منچستریونایتد در چهار سال گذشته می شد به او اعتماد کرد اما اکنون او مثل قبل نیست. هنگامی که فرم خوب به مدت شش ماه از بین می رود، این یک سیگنال است. وقتی این کار در طول سال ادامه یابد، شما نگران می شوید و اگر بیش از دو سال به طول انجامد، ثابت می‌شود و دیگر آن دروازه‌بان درجه اول، دروازه‌بان تاپ نیست. او اشتباهات بسیاری را انجام می‌دهد که قبلاً هرگز مرتکب آن نشده بود. این فقط می‌تواند  موضوع اعتماد به نفس باشد. دست پا و بدن یکسان هستند، مشکلی در سر وجود دارد.

اتفاقاتی که برای او پس از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در اسپانیا افتاد روی او تأثیر گذاشت. هواداران اسپانیایی حتی وقتی او در مسابقات برای تیم ملی به میدان رفت او را هو کردند. در آن جام جهانی او واقعاً ضعیف بازی کرد و پس از آن به توانایی های خود شک کرده است.

در جام جهانی ۲۰۱۸ که در روسیه برگزار شد تیم ملی اسپانیا به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد جایی که در ضربات پنالتی مقابل میزبان این مسابقات باخت. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: داوید دخئا تیم فوتبال منچستریونایتد دروازه بان جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۶۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل هری مگوایر به شفیلدیونایتد (منچستریونایتد 1-1 شفیلدیونایتد)

هری مگوایر گل اول منچستریونایتد مقابل شفیلدیونایتد را به ثمر رساند.

دانلود (6.1MB)

دیگر خبرها

  • گل بن بررتون به منچستریونایتد (منچستریونایتد 1-2 شفیلدیونایتد)
  • گل هری مگوایر به شفیلدیونایتد (منچستریونایتد 1-1 شفیلدیونایتد)
  • آیا لیورپول و آرسنال هنوز هم می توانند قهرمان لیگ شود؟ تحلیل کرگر و نویل / زیرنویس فارسی
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد/صعود ملی‌پوشان به مرحله نیمه نهایی
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • تیم ملی فوتسال ایران نیمی از راه جام جهانی را طی کرد
  • رئیسی: القائات نظام سلطه از نظر ما مردود است
  • اعتماد اجباری به رفیعی در پرسپولیس؛ حالا نوبت خالد آبادی و استقلال است
  • تیرک دروازه، مکان محبوب لائوتارو مارتینز برای جشن گرفتن قهرمانی! + عکس
  • مورینیو: با ناراحتی منچستریونایتد را ترک کردم؛ به تن هاخ زمان دادند، به من نه!