Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-29@15:14:29 GMT

آخرین وضعیت شکایت دو جانبه ویلموتس و ایران

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۷۶۵۴۶

آخرین وضعیت شکایت دو جانبه ویلموتس و ایران

جلسه امروز وکلای ایرانی پرونده مارک ویلموتس با سرپرست فدراسیون فوتبال لغو شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرونده شکایت دو جانبه فدراسیون فوتبال ایران و مارک ویلموتس به دلیل عدم تعهد هر دو طرف به قرارداد در کمیته انضباطی فیفا در جریان است تا نگرانی هایی در خصوص احتمال محکومیت فدراسیون و پرداخت غرامت ۶ میلیون یورویی به این مربی مطرح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع در حالی جریان دارد که «لودویک دلچات» از کشور سوئیس به همراه علی ملیح زاده و رضا شاه منصوری وظیفه دفاع از مواضع فدراسیون فوتبال را بر عهده دارند.

از این رو حیدر بهاروند سرپرست فعلی فدراسیون فوتبال صبح امروز نشستی را با دو وکیل ایرانی هماهنگ کرده بود تا برخی بندهای مهم مندرج در قرارداد با ویلموتس را مورد بررسی حقوقی قرار دهند. با این حال بهاروند صبح امروز در ساختمان فدراسیون غیبت داشت تا جلسه اش با ملیح زاده و شاه منصوری لغو شود.

عدم برگزاری نشستی که به دلیل اختلافات بین بخش حقوقی فدراسیون و دو وکیل ایرانی فدراسیون در پرونده ویلموتس می تواند منجر به استعفای رسمی ملیح زاده و شاه منصوری شود.

مهر

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مارک ویلموتس حیدر بهاروند حیدر بهاروند فدراسیون فوتبال ایران مارک ویلموتس فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۶۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فدراسیون، سرمربی و ۳ ملی پوش فوتبال ایران جریمه شدند

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، آرای کمیته انضباطی و اخلاق کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) علیه تیم‌ها و عوامل آنها به علت تخلفاتی که در طول رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ یا پس از آن مرتکب شدند، ادامه دارد.
این کمیته اخیراً آرای جدیدی علیه فدراسیون فوتبال کشورمان و اعضای تیم ملی ایران صادر کرده که به شرح زیر است:
فدراسیون فوتبال به دلیل خروج دیرهنگام اعضای تیم ملی ایران از رختکن که سبب تأخیر در شروع دیدار با قطر به مدت یک دقیقه و ۴۰ ثانیه شد، به پرداخت مبلغ هزار و ۲۵۰ دلار محکوم شد.
علیرضا جهانبخش به دلیل حضور نیافتن در مصاحبه تلویزیونی بلافاصله بعد از بازی با قطر پس از درخواست AFC، باید جریمه‌ای به مبلغ ۱۰ هزار دلار پرداخت کند.
مهدی طارمی به دلیل غیبت در مصاحبه تلویزیونی بلافاصله پس از دیدار با قطر با وجود درخواست مسئول کنفدراسیون فوتبال آسیا، ۱۰ هزار دلار جریمه شد.
امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی ایران به دلیل غیبت در مصاحبه تلویزیونی بلافاصله بعد از بازی با قطر با وجود درخواست کنفدراسیون فوتبال آسیا، به پرداخت جریمه‌ای ۱۰ هزار دلاری محکوم شد.
فدراسیون فوتبال به دلیل اطمینان ندادن بابت حضور سه عضو تیم ملی فوتبال این کشور در مصاحبه تلویزیونی بلافاصله بعد از مسابقه، باید جریمه‌ای به مبلغ ۱۰ هزار دلار پرداخت کند.
سعید عزت‌اللهی به دلیل زیر سؤال بردن تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا بابت انتخاب داور دیدار با قطر (احمد العلی از کویت) و زیر سؤال بردن بی‌طرفی و صداقت وی، به پرداخت ۵ هزار دلار جریمه نقدی محکوم شد.
مهدی طارمی به دلیل دخالت در درگیری کلامی یا فیزیکی با هواداران و اعضای رسمی تیم ملی قطر در پایان مسابقه و رفتار غیر ورزشی که از اصول بازی جوانمردانه بود، ۵ هزار دلار جریمه شد.
مجموع جرایم در نظر گرفته شده برای بازیکنان، سرمربی و فدراسیون ایران در رأی آخر AFC مبلغ ۵۱ هزار و ۲۵۰ دلار می‌شود.
کمیته انضباطی و اخلاق AFC همچنین به دلیل اتفاقات دیدار سپاهان و نیروی هوایی عراق در روز ششم آذر ۱۴۰۲، احکام جداگانه‌ای علیه سپاهان صادر کرد.
باشگاه سپاهان بابت تأخیر در ورود به زمین که منجر به تأخیر دو دقیقه‌ای در شروع مسابقه شد، هزار و ۵۰۰ دلار جریمه شد و به‌خاطر پرتاب اشیای دودزا در پایان مسابقه، باید ۱۰ هزار دلار پرداخت کند. سپاهان همچنین به دلیل کوتاهی در انجام تعهدات خود بابت اجرای قوانین امنیتی، به پرداخت ۵ هزار دلار محکوم شد که مجموع این جرایم برای باشگاه سپاهان به رقم ۱۶ هزار و ۵۰۰ دلار می‌رسد.

دیگر خبرها

  • فدراسیون، سرمربی و ۳ ملی پوش فوتبال ایران جریمه شدند
  • فوتسال ۴ جانبه ویتنام؛ شکست ایران برابر مغرب در نخستین گام
  • منشور اخلاقی؟ کار تاج و عزیز محمدی بود! / اگر بودم، کاری می‌کردم پول ویلموتس را از جیب‌شان بدهند
  • ضرر ۱۲۰میلیونی اکرم عفیف روی دست شجاع!
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ فروردین
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال در سال ۱۴۰۳
  • مهلت بارگذاری مدارک مالی باشگاه‌ها برای اخذ مجوز حرفه‌ای
  • جریمه شجاع خلیل‌زاده به دلیل اخراج جنجالی
  • جریمه ۲ هزار دلاری شجاع خلیل‌زاده
  • شکایت دوباره قلعه‌نویی از چمن مصنوعی عشق‌آباد