Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی گودرزی، روز دوشنبه در مجمع سالیانه و عمومی هیات ورزش سه‌گانه استان زنجان، افزود: این فدراسیون الگوی ارزیابی را به وزارت ورزش و جوانان و هیاتهای استانی، ابلاغ کرده است و باید تکالیف قانونی در این هیات ها، جاری و ساری شود.   

وی با تاکید بر اینکه اگر هیاتی از وظایف و تکالیف قانونی، تمکین نکند موضوع از سوی فدراسیون به جد پیگیری خواهد شد، اظهار داشت: فدراسیون در حد توان و وسع به هیات‌های استانی، کمک می‌کند تا بتوانند برنامه ها و فعالیت‌های خود را در جهت رشد و توسعه این رشته ورزشی انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گودرزی تصریح کرد: پارسال (۹۸) مجموع اعتبارات تخصیص یافته به هیات های استانی ۱۵۰ میلیون تومان بود که فقط ۱۰۰ میلیون ریال آن محقق شد که میانگین برای هر استان سه میلیون تومان واریز شد.

وی با بیان اینکه فدراسیون سه گانه در راستای توسعه منابع درآمدی اقداماتی را انجام داده است، ادامه داد: پارسال در مجموع یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به این فدراسیون تخصیص یافت اما از طریق جذب منابع مالی (توسط حامیان)، قریب چهار میلیارد تومان هزینه انجام شد.

گودرزی تصریح کرد: این فدراسیون در سال گذشته ۹۰ میلیون تومان کسب درآمد کرده بود اما با تلاش های صورت گرفته در سه ماه امسال توانستیم این میزان درآمد را به دست آوریم.

رییس فدراسیون ورزش سه گانه به شیوع بیماری ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط کرونایی، باید بر اساس رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، فعالیت ها انجام شود.

گودرزی، همچنین به ورزش سه گانه زنجان اشاره کرد و افزود: هیات سه گانه زنجان بر اساس رای و نظر فدارسیون جزو هیات های فعال و خاص می باشد و ورزشکاران توانمند و شاخصی را تاکنون تربیت و تحویل جامعه ورزش کشور داده است.

وی تصریح کرد: استان زنجان، سرمایه ارزنده‌ای در این رشته ورزشی است و فخرآفرینی های زیادی را کسب کرده که لازم است دست در دست یکدیگر، این وضعیت و قهرمانی ها حفظ شود.

گودرزی اظهار داشت: افراد با شناخت این رشته ورزشی و با فعالیت در آن، می توانند علاوه بر کسب سلامتی و تفریح با حضور در میادین ورزشی برون مرزی برای کشور افتخار ملی ثبت کنند.    

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نیز گفت: امروز با توجه به شیوع ویروس کرونا، در شرایط ویژه قرار داریم و این در واقع این ویروس منحوس تاثیرات منفی بسیای بر حوزه ورزش و جوانان این استان داشته است.

علی خلیلی با بیان اینکه با شیوع این بیماری، بیشترین ضرر و زیان را در این حوزه شاهد هستیم، افزود: بیماری ویروس کرونا بر عملکرد و فعالیت هیات های استانی نیز تاثیر منفی گذاشته است.

وی اظهار داشت: برای پیشگیری از بیماری ویروس کرونا، باید پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری های اجتماعی در انجام امورات و فعالیت ها به دقت رعایت شود.

خلیلی به ورزش سه گانه زنجان اشاره کرد و افزود: ورزشکاران این رشته با رعایت پروتکل ها، می توانند به غیر از شنا، در بخش های دو و دوچرخه، فعالیت خود را داشته باشند و هیات نیز می تواند کار استعدادیابی را انجام دهد.

وی با تاکید براینکه این اداره کل در حد وسع و توان از هیات های ورزشی حمایت مالی می کند، اظهار داشت: با شیوع کرونا، منابع درآمدی و دریافتی این اداره کل نیز پائین آمد اما با این وجود در حمایت از هیات ها، تلاش می شود.

رییس هیات سه گانه استان زنجان نیز در این مجمع به ارایه عملکرد سال ۹۸ این هیات پرداخت و گفت: زنجان زمانی قطب ورزش سه گانه کشور بود اما در برهه ای از زمان رو به افول گذاشت.

رسول مشهدلو، افزود: این هیات در طول چهارسال اخیر برای رسیدن به جایگاه واقعی و اصلی از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نبود و به همین منظور فعالیت های خود را بر روی رده های پایه متمرکز کرد که نتیجه آن در طی سالهای آتی مشخص خواهد شد.

وی از حمایت های مادی و معنوی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان از این هیات تقدیر کرد و اظهار داشت: ورزش سه گانه این استان در طی سه سال اخیر در مسابقات ملی و فرا ملی شرکت کرده و نتایج خوبی را نیز به دست آورده است.

برچسب‌ها اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان زنجان فدراسیون سه گانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان زنجان فدراسیون سه گانه اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان زنجان فدراسیون سه گانه هیات های استانی ورزش و جوانان میلیون تومان ورزش سه گانه استان زنجان ویروس کرونا فعالیت ها اداره کل هیات ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۶۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین جزئیات از ساخت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان

رئیس هیأت فوتبال استان زنجان گفت: با ورود ساخت و تکمیل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان از ملی بودن به استانی بودن تغییر یافته است.

نادر بلباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان درباره آخرین وضعیت پیگیری ساخت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان اظهار کرد: ۸۵ درصد امورات مربوط به کار ورزشگاه انجام شده است و خوشبختانه در چند ماه گذشته اتفاقات مثبتی رخ داده است.

وی با اشاره به اینکه پس از سفر ریاست جمهوری اتفاقات مثبتی در اختصاص اعتبار به این پروژه رخ داده است؛ افزود: از طرفی این پروژه از ملی به استانی تغییر یافته است.

رئیس هیأت فوتبال استان زنجان با اشاره به اینکه استانی بودن پروژه این مزیت را دارد که استان به صورت مستقل قادر خواهد بود، سریع‌تر یک سری از کارها را انجام دهد، بیان کرد: البته اداره کل ورزش و جوانان نیز پیگیر موضوع است و امیدواریم امسال این کار به پایان برسد.

بلباسی با بیان اینکه افتتاح این ورزشگاه پایان کار نیست و قطعاً باید یک سری برنامه‌ریزی نیز پس از افتتاح رخ دهد، افزود: یک موضوع ورود بخش خصوصی برای بحث بهره برداری از ورزشگاه و دیگری هم خرید تیم فوتبال است که امیدواریم این امر نیز با حمایت مسئولان محقق شود.

وی افزود: انتقال این پروژه از شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور تا چند روز آینده به ورزش و جوانان انجام شده و با تمام قوت کارهای باقیمانده به اتمام می‌رسد.

گفتنی است؛ ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان با ۶۰ هزار و ۶۰۶ مترمربع زیربنا یک پروژه ملی محسوب می‌شود که کلنگ آن در سال ۸۴ به زمین زده شد و مسؤولیت ساخت آن به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور واگذار شد، ابتدا قرار بود این پروژه چهار ساله در کنار مجتمع تفریحی گاوازنگ این شهر به بهره‌برداری برسد.

پس از انجام طرح مطالعاتی ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان در سال ۸۳ عملیات اجرایی آن سال ۸۴ آغاز شد، این در حالی است که پس از گذشت ۱۷ سال مردم زنجان به ویژه ورزش‌دوستان در انتظار افتتاح و بهره‌برداری این پروژه بزرگ ورزشی هستند.

کد خبر 745320

دیگر خبرها

  • رشته‌های نوپا آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند
  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه
  • حججی رئیس فدراسیون سه‌گانه شد
  • هیات اسکواش گلستان به رتبه دوم کشور صعود کرد
  • حججی: با حضور ورزشکاران قوی، فدراسیون هم تقویت می‌شود
  • انتصاب ۲ عضو جدید در هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • محمدکاظم حجج رییس فدراسیون ورزش‌های سه گانه شد
  • آخرین جزئیات از ساخت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان
  • ۱۵ پایگاه ورزش قهرمانی نابینایان در کشور ایجاد شده است