Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-18@16:05:34 GMT

قندک و نبات، مهمان خانه ها در روز دختر

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۷۶۷۳۷

قندک و نبات، مهمان خانه ها در روز دختر

«سعید لاجوردی» با اعلام این خبر گفت:« هشتیمن نمایش عروسکی از سری نمایشهای قندک و نبات با عنوان روز فرشتگان و به مناسبت گرامیداشت روز دختر در فرهنگسرای رازی تولید و درفضای مجازی منتشر شده است.

او ادامه می  دهد:« قندک و نبات دو عروسک با مزه هستند که در هفت قسمت گذشته  به آموزش نکات اخلاقی و... با زبان ساده به خردسالان پرداخته اند و در  آخرین قسمت از این سری نیز، این دو عروسک دوست داشتنی که در حال تبدیل شدن به یک برند برای فرهنگسرای رازی هستند، از طریق فضای مجازی مهمان خانه ها شده و به تشریح مقام و  منزلت حضرت معصومه (س) و روز دختران خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

علاقه مندان می توانند برای دیدن نمایش عروسکی  مذکور  به اینستاگرام فرهنگسرای رازی به آدرس farhangsara_razi یا کانال آپارات منطقه به آدرس www.aparat.com/razi_farhangsara مراجعه کنند یا در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر با تلفن ۵۵۴۲۰۵۸۵ تماس بگیرند.

کد خبر 524346 برچسب‌ها منطقه ۱۱ فرهنگسرا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: منطقه ۱۱ فرهنگسرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۶۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عروسک خوک با صورت دمبله؛ هواداران بارسلونا در انتظار فیگوی دوم! / عکس

وینگر فرانسوی در جدال رفت آتش خشم را شعله‌ور کرد و حال باید منتظر واکنش هواداران بارسا باشد.

طرفداری | هواداران بارسلونا برای یک استقبال ویژه از عثمان دمبله لحظه‌شماری می‌کنند.

کم‌تر از یک ساعت دیگر تا آغاز دیدار حساس بارسلونا و پاری سن ژرمن در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باقی مانده و در این دقایق اخباری پرسروصدا حوالی استادیوم لوییس کمپانیس منتشر می‌شود. همان‌طور که هواداران بارسا وعده داده بودند، یک جو خشمگین و خصمانه علیه عثمان دمبله در انتظار این ستاره فرانسوی خواهد بود. تعدادی از هواداران بارسلونا با آوردن عروسک‌های خوک با صورت دمبله یا اسکناس‌های 100 دلاری با طرح وینگر فرانسوی، برای به عمل آوردن یک استقبال ویژه از بازیکن سابق تیم خود لحظه‌شماری می‌کنند. 

جنجال از کجا آغاز شد؟

گل اول پاریسی‌ها در دیدار رفت دو تیم را عثمان دمبله در دقیقه 48 به ثمر رساند. این مهاجم فرانسوی پس از گلزنی به تیم بارسلونا و برخلاف انتظارات، گلش را جشن گرفت و به خوشحالی پرداخت. هرچند بارسلونا در ادامه نتیجه را جبران کرد و با پیروزی از زمین مسابقه خارج شد اما اقدام عثمان دمبله، خشم هواداران این تیم را برانگیخت و آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی واکنش تندی به شادی گل بازیکن سابق‌شان نشان دادند. برخی از طرفداران بارسلونا خواستار این شدند که در بازی برگشت، رفتاری که در سال 2000 با لوئیس فیگو انجام شد را برای دمبله نیز تکرار کنند. دمبله حدفاصل سال‌های 2017 تا 2023 برای بارسلونا توپ می‌زد و باوجود مصدومیت‌های مکرر، همواره مورد حمایت طرفداران و سران این باشگاه قرار می‌گرفت؛ با این حال او پس از دریافت پیشنهاد پاری سن ژرمن، بلافاصله به آن پاسخ مثبت داد و راهی پارک دو پرنس شد؛ اتفاقی که به مذاق هواداران بلوگرانا اصلا خوش نیامد.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • زنده‌یاد اصغر یوسفی‌نژاد با «عروسک» ابدی شد
  • تردد بیش از ۱۰۰ هزار نفر مسافر ازپایانه مرز رازی خوی
  • اهدا بیش از ۱۰۰ کولر گازی به مدارس بندر امام خمینی(ره)
  • حکم مرگ برای مادر و ۲ فرزندش در محکمه خانوادگی
  • کارآفرین اردبیلی مهمان برنامه «کار خونه»
  • عروسک خوک با صورت دمبله؛ هواداران بارسلونا در انتظار فیگوی دوم! / عکس
  • حمله پشه با پشه کش به فامیل دور ؛ سکانس پربازدید مهمونی را ببینید
  • 10 تا از بهترین آزمایشگاه پاتوبیولوژی شیراز را بشناسید!
  • دختر سروش رفیعی مهمان تمرین پرسپولیس شد (+عکس)
  • این دختر مهمان ویژه تمرین پرسپولیس بود |‌ تصاویر