Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین حسین نژاد روز دوشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان مازندران به طرح پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش برای زوج و فرد شدن حضور دانش آموزان در مدارس اشاره کرد و گفت: این طرح به منظور بالابردن امنیت و سلامت دانش آموزان است اما برخی آن را دستمایه برای تصورات شخصی کرده و موجبات نگرانی والدین و مردم را فراهم می سازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه طرح زوج و فرد مدارس تغییری در الگوی آموزش نخواهد داشت افزود: این طرح تاثیری چندانی بر تعطیلات پایان هفته مدارس نخواهد داشت و فقط با کاهش تعداد دانش آموزان سطح سلامت را افزایش خواهد داد.

حسین نژاد بر اطلاع رسانی دقیق تصمیمات ستاد ملی کرونا برای مردم توسط مدیران اشاره کرد و گفت: متاسفانه برخی این تصمیم را دستمایه شایعاتی در مورد افزایش تعطیلی توسط دولت و زمینه برای کاهش تلاش دولت برای حل مشکلات قرار دادند در حالی که نباید بگذاریم که از این تصمیمات برداشته شخصی شود.

کرونا باید فرصتی برای رسیدن به دولت الکترونیک باشد

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با بیان اینکه حرکت در مسیر دولت الکترونیک باید از مدارس آغاز شود گفت: کرونا این فضا را برای آموزش و پرورش ایجاد کرده تا فعالیت در فضای مجازی را بیاموزند.

حسن نژاد لازمه برخورداری از دولت الکترونیک را آموزش مهارت کار در فضای مجازی عنوان کرد و افزود: بسیاری از هزینه ها و انرژی های صرف شده در دستگاه ها به دلیل فقدان استقرار کامل دولت الکترونیک است.

وی با اشاره به اینکه آموزش غیرحضوری باید به یک عادت و مهارت در میان دانش آموزان به عنوان نسل آینده تبدیل شود، گفت: بسیاری از دروس عملا نیاز به اموزش حضوری ندارد و نیازی به حضور جسمی دانش اموز در مدرسه نیست.

معاون سیاسی استاندار مازندران تاکید کرد: اگر قرار است به دولت الکترونیک دست یابیم لازم است دانش آموز ما به عنوان مدیر اینده با فضای مجازی آشنایی و اشراف کامل داشته باشد.

حسن نژاد با اشاره به شرایط تداوم شیوع ویروس کرونا افزود: اموزش در بستر فضای مجازی و اشنایی نظام آموزرش و پرورشی با این فضا یک الزام است که می توان این الزام را به فرصت تبدیل کرد.

شورای آموزش و پرورش مازندران این هفته به مسائلی همچون تامین نیروی آموزشی برای مدارس استان ، پروژه مهر و ثبت نو آموزان پرداخت که قرار شد در چندین جلسه به خصوص با حضور استاندار بررسی دقیق تر و نتیجه گیری شود .

برچسب‌ها کرونا اداره کل آموزش و پرورش مازندران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا اداره کل آموزش و پرورش مازندران کرونا اداره کل آموزش و پرورش مازندران دولت الکترونیک آموزش و پرورش دانش آموزان فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۷۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواختن زنگ سلامت در مدارس شهرستان خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   درآیین نمادین که به این مناسبت   با حضور مدیر آموزش وپرورش، معاون هماهنگ کننده سپاه، رئیس دانشکده علوم پزشکی و جمعی از مسئولین شهری در آموزشگاه سید صدر محمد سیدی برگزار با نواختن زنگ سلامت برنامه‌های هفته سلامت در خوی آغازشد.

 محمد پورمدیر آموزش و پرورش خوی در آیین نواختن زنگ سلامت در مدارس گفت:از جمله شاخص های مهم و موثر توسعه یافتگی جامعه و کشور، سلامت شهروندان، امید به زندگی وتوسعه ارتباطات بوده وسلامت مقدم بر همه چیز است.

وی افزود: ارتقای سطح سواد سلامت جامعه از الزامات اساسی است و در این راستا توجه به سلامت جسمی و روانی و ارتقای سواد سلامت در بین دانش آموزان دارای اهمیت ویژه است.

 مدیر آموزش و پرورش خوی گفت :مشارکت دانش آموزان در امور آموزشی و پرورشی نقش مهمی در انتقال مفاهیم و آموزش ها از جمله ارتقا شاخص های سلامت دارد.

 وی تصریح کرد:هم افزایی و تعامل سازنده نهادهای مرتبط در امر ارتقا سلامت خصوصا در بین مدارس مهم و دارای اثر خواهد بود.

همچنین به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت نخستین خانه بهداشت مجهز مدرسه در مدرسه خبرساز محمد سیدی افتتاح شد.

 

 

دیگر خبرها

  • مدارس سمپاد در مناطق عشایری راه‌اندازی می‌شود
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان اندک است
  • جذب ۳ هزار نیروی دبیری در خراسان رضوی در سال جاری
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟
  • سرانجام معلم بلاگرها چه شد؟
  • نواختن زنگ سلامت در مدارس شهرستان خوی
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس بافق +عکس
  • خط و نشان آموزش و پرورش برای معلم بلاگرها
  • ارزیابان آزمون استخدامی معلمان از سوگیری شخصی پرهیز کنند