Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-23@08:44:31 GMT

فتاح: مسافران از آزادراه تهران-شمال رضایت دارند

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۷۷۲۱۰

به گزارش ایسنا، پرویز فتاح روز دوشنبه دوم تیرماه در حاشیه بازدید از قطعه دوم آزادراه تهران- شمال، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته تونل البرز  که  در قطعه دوم این آزادراه  واقع شده تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه به دنبال افزایش شیفت‌های کاری این آزادراه هستیم گفت:  در حال حاضر کار در قطعه دوم در دو  شیفت پیش می‌رود ولی به دنبال  سه شیفته کردن فرایند اجرا هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بنیاد مستضعفان توضیح داد:  نقشه‌ها و طراحی‌های مربوطه به قطعه دوم آماده است.

فتاح گفت: از نظر ماشین آلات راه سازی و حفاری‌ها نیز مشکلی وجود ندارد و این پروژه صرفاً مشکلاتی در بحث تزریق منابع مالی دارد که به زودی مرتفع خواهد شد.

این مسئول اظهار کرد: امید است طبق زمان بندی انجام شده کار در قطعه دوم به پایان برسد.

وی گفت: مسافرانی که از قطعه یک عبور کرده از مسیر رضایت دارند.

وی عنوان کرد: اتصال منطقه یک آزادراه تهران - شمال به جاده چالوس یک مقدار مسیر حرکت را کند کرده بود، اما با بهره برداری از مسیر رفت قطعه دو مشکل مربوطه رفع خواهد شد.

منبع: الف

کلیدواژه: قطعه دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۷۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیغام ۴بازیکن مطرح: می خواهیم پرسپولیسی شویم | ۲ بازیکن مغضوب یحیی در مسیر بازگشت

به گزارش همشهری آنلاین چند بازیکن یکی از تیم‌های لیگ برتری قرارداد فصل آینده‌شان بسیار سنگین است و چون بند رضایت طرفین دارند، خود باشگاه تمایل زیادی برای حفظ آنها ندارد. در سوی دیگر این دسته از بازیکنان فصل خوبی را سپری نکردند. در این بین دو نفر از آنها که قراردادشان برای فصل آینده احتمالا فسخ خواهد شد تمایل زیادی دارند که به پرسپولیس بیایند. یکی از آنها سابقه بازی در پرسپولیس هم دارد و دوست دارد با این تیم در آسیا به میدان برود. بازیکن دیگر هم تمایل داشت فصل پیش سرخپوش شود اما باشگاه فعلی‌اش تنها باشگاهی بود که توان پرداخت رضایتنامه‌اش را داشت و به این خاطر مجبور شد به تیم فعلی‌اش نقل مکان کند.

البته او از تیم سابقش هم پیشنهاد دارد اما خودش تمایل به حضور در پرسپولیس دارد. در همین تیم دو بازیکن دیگر هستند که سابقه چند سال بازی در پرسپولیس را دارند و به شدت دنبال این هستند که شرایط برای بازگشت دوباره‌شان به این تیم فراهم شود. تا زمانی که یحیی گل‌محمدی بود این دو بازیکن راهی برای بازگشت به پرسپولیس نداشتند اما الان شرایط فرق کرده و آنها از طریق دوستان خود در پرسپولیس سعی می‌کنند راهی این تیم شوند. ناگفته نماند هر دو بازیکن با باشگاه فعلی خود قرارداد دارند اما چون در قراردادشان بند رضایت طرفین است در صورت عدم تمایل برای ماندن می‌توانند جدا شوند؛ هرچند آنها فقط در صورتی که پرسپولیس بخواهد از تیم فعلی‌شان جدا می‌شوند.

کد خبر 846208 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • به زودی، بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین+ فیلم
  • پیشرفت فیزیکی مطلوب قطعه ۶ آزادراه تبریز- ارومیه/کاهش بار ترافیکی
  • بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین بزودی + فیلم
  • رشد ۱۵ درصدی جابجایی مسافر در راه‌آهن شمال‌غرب کشور
  • پیغام ۴بازیکن مطرح: می خواهیم پرسپولیسی شویم | ۲ بازیکن مغضوب یحیی در مسیر بازگشت
  • رضایت ۷۵ درصدی مسافران در سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ از فرودگاه‌های کشور
  • ◄ زیبایی اتوبان اصفهان شیراز ؛ آزادراه چشم نواز را در تعطیلی 15 اردیبهشت ببینید + فیلم
  • جاده تهران - چالوس بسته شد ؛ مسافران از این مسیر تردد کنند | مسدود بودن ۱۶ جاده در کشور
  • ترافیک صبحگاهی در کدام معابر سنگین بود؟
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۲ استان