Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه نمایندگی استان تهران، منوچهر رحمانی روز شنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: با همت و پیگیری مددکاران و تشکیل جلسات متعدد مذاکره با شکات و پیگیری در مراجع قضایی، زمینه آزادی ۸۲ نفر از زندانیان نیازمند شهرستان های اسلامشهر، بهارستان و رباط کریم فراهم گردید تا نزد خانواده هایشان بازگردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: مجموع کمک نیکوکاران استان تهران برای آزادی زندانیان یاد شده، ۱۱ میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال بود و مابقی از طریق قبولی اعسار توسط مراجع قضایی تأمین گردید. همچنین برخی شکات بخشی از طلبشان را نیز بخشیدند که بدین ترتیب خود نیز در این امر انساندوستانه سهیم شدند تا برگی دیگر از احسان و خیرخواهی ثبت شود.

بر اساس این گزارش، نیکوکارانی که قصد آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد را دارند، می توانند با شماره ۸۸۸۶۱۸۷۰ نمایندگی ستاد دیه استان تهران تماس بگیرند. شماره کارتهای  ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۷۵۹۱۶ نزد بانک ملی و ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۰۹۵۵۱۹ نزد بانک تجارت  آماده دریافت این هدایا است، همچنین گزارش کامل هر گونه کمک خیرین و نیکوکاران از طریق نمایندگی ستاد دیه استان تهران به آنان اعلام خواهد شد.

برچسب‌ها انجمن حمایت از خانواده زندانیان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انجمن حمایت از خانواده زندانیان انجمن حمایت از خانواده زندانیان استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۷۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۱۵۰ بازداشتی اهل غزه توسط رژیم صهیونیستی

منابع رسانه‌ای امروز (دوشنبه) از آزاد شدن ۱۵۰ بازداشتی فلسطینی اهل نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی خبر دادند.

به گزارش ایسنا، اداره کل گذرگاه‌ها و مرزهای نوار غزه در این باره اعلام کرد: مقامات اشغالگر ۱۵۰ اسیر را که از شهرهای مختلف نوار غزه بازداشت شده بودند، آزاد کردند.

طبق گزارش شبکه الجزیره، هلال احمر فلسطین نیز اعلام کرد نیروهای اشغالگر صبح دوشنبه دو نفر از خدمه امدادی این انجمن را پس از ۵۰ روز بازداشت در یک ایست بازرسی نظامی در خان یونس در حین انجام ماموریت تخلیه بیماران از بیمارستان «الامل» آزاد کردند.

رژیم صهیونیستی پیشتر نیز چند بازداشتی اهل غزه را آزاد کرده بود.

آثار شکنجه بر روی اجساد زندانیان آزاد شده مشهود بود. آن‌ها در داخل زندان‌های رژیم صهیونیستی و یا در خانه‌های ویران شده‌ای که اشغالگران آن‌ را به پادگان‌های نظامی تبدیل کرده‌اند، شکنجه شدند.

منابع رسانه‌ای اعلام کرده‌اند که سربازان رژیم اشغالگر در دوره بازجویی به نیازهای بشردوستانه زندانیان اهمیتی نمی‌دهند و حتی روزها آن‌ها را تشنه نگه می‌دارند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جشنی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد
  • کمک ۵۰ میلیون تومانی خیر بافقی به آزادی زندانیان غیر عمد
  • کمک ۴۰ میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان نیازمند در بهشهر
  • جمعیت وفاق ملی بحرین: ۵۵۶ زندانی سیاسی همچنان در زندان‌های آل خلیفه هستند
  • آخرین قیمت سکه و طلا در بازار آزاد
  • کمک ۱۰۴ میلیارد تومانی خیران استان اصفهان برای آزادی زندانیان
  • کمک ۱۰۴ میلیارد تومانی برای آزادی زندانیان در رمضان
  • کمک فرهنگی بازنشسته یزدی به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد
  • زوج همدانی ۲ زندانی را آزاد کردند
  • آزادی ۱۵۰ بازداشتی اهل غزه توسط رژیم صهیونیستی