Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی شهرداری شیراز، حیدر اسکندرپور با یادآوری اینکه این بخشنامه پیرو مصوبه ستاد ملی کرونا و با توجه به شیوع مجدد ویروس تدوین و ابلاغ شده است، کارکنان دوایر مختلف شهرداری را موظف و ملزم به استفاده از ماسک و تجهیزات بهداشت فردی و رعایت نکات بهداشتی دانسته است.

او در یک بند از این بخشنامه، پوشیدن ماسک برای کسانی که از مترو و اتوبوس استفاده می‌کنند را اجباری اعلام و تاکید کرده است که نظارت دقیق بر رعایت این موضوع، بر عهده سازمان حمل و نقل شهرداری شیراز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسکندرپور همچنین سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری، شهرداری‌های مناطق و سازمان مدیریت پسماند را بر لزوم تأمین مواد ضدعفونی و شستشوی دست مورد نیاز در سرویس‌های بهداشتی موجود در اماکن عمومی دانسته و بر اهمیت شست و شو و نظافت این مکان‌ها تاکید کرده است.

شهردار شیراز، کنترل ترددها، تب سنجی، نظارت بر استفاده از ماسک توسط پرسنل و مراجعه کنندگان و تعبیه تشت مواد ضدعفونی کننده در ورودی دوایر مختلف را بر عهده مدیران و با هماهنگی حفاظت فیزیکی شهرداری دانسته است.

اسکندرپور، اندیشیدن تمهیدات لازم برای عرضه ماسک در مبادی ورودی ادارات و مجموعه‌های مختلف تحت مدیریت شهرداری شیراز را یادآور شده و بر لزوم تأمین تجهیزات و لوازم بهداشتی با کیفیت و استاندارد، تاکید کرده است.

شهردار شیراز در این بخشنامه یادآور شده است که پیش از خرید تجهیزات و با هدف اطمینان از کیفیت و استاندارد کالا، تاییدیه واحد HSE شهرداری مستقر در اداره کل سرمایه انسانی باید گرفته شود.

او بر لزوم نظارت بر نحوه تهیه و توزیع تجهیزات بین کارکنان و تعیین سهمیه هفتگی لوازم بهداشت فردی تاکید و اضافه کرده است که تا اطلاع ثانوی، تهیه و توزیع غذا و صرف ناهار در مجموعه شهرداری ممنوع خواهد بود و پذیرایی جلسات با استفاده از مواد غذایی بسته بندی انجام خواهد شد.

کد خبر 4955682

منبع: مهر

کلیدواژه: حیدر اسکندرپور شهرداری شیراز ویروس کرونا ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا گرگان ایلام بیرجند آتش سوزی مجلس شورای اسلامی استانداری سمنان مواد مخدر خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۷۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلمان میزبان بزرگ‌ترین ناوگان حمل‌ونقل تقاضامحور

شرکت حمل‌ونقل دولتی آلمان با عقد قراردادی با یک شرکت نرم‌افزاری اعلام کرد که به‌زودی بزرگ‌ترین ناوگان حمل‌ونقل تقاضامحور کشور را راه‌اندازی خواهد کرد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، شرکت حمل‌ونقل دولتی آلمان از انعقاد قراردادی با یک شرکت نرم‌افزار حرکتی به‌منظور تأمین نرم‌افزار پاسخگو برای تمام خدمات حمل‌ونقل تقاضامحور دیجیتال تا سال ۲۰۲۷ خبر داد. این پروژه بزرگ‌ترین ناوگان تقاضامحور در آلمان را با حداکثر ۵۰۰ وسیله‌نقلیه فراهم می‌آورد که توسط دولت آلمان تأمین می‌شود. پیش از این نیز آلمان پروژه‌ای را در آوریل به مرحله اجرا گذاشت که تعداد شاتل‌های انعطاف‌پذیر را از پنج به ۲۵ وسیله‌نقلیه افزایش داد.

گزینه‌های حمل‌ونقل انعطاف‌پذیر و تقاضامحور

آلمان از سال ۲۰۲۱ یک پلت‌فرم تقاضامحور را برای توسعه حمل‌ونقل انعطاف‌پذیر راه‌اندازی کرده است. گسترش این برنامه گامی منطقی به سوی تحول شیوه‌های حمل‌ونقل است. حمل‌ونقل تقاضامحور نیز یک عنصر کلیدی برای حمل‌ونقل عمومی در مناطق روستایی است و یک اپلیکیشن هوشمند و کاربرپسند مبنایی برای رضایت مسافران به‌شمار می‌رود که افراد بیشتری را به استفاده از حمل‌ونقل عمومی ترغیب می‌کند.

آلمان از وجود سه سرویس حمل‌ونقل محلی با قابلیت رزرو فوری و منعطف خبر داد که با نرم‌افزار جدید قابل دسترسی است و به توسعه بیشتر حمل‌ونقل عمومی در استان‌های این کشور کمک می‌کند. در حال حاضر مسافران می‌توانند در بیش از پنج‌هزار ایستگاه مجازی و فیزیکی در آلمان از وسایل‌نقلیه عمومی تقاضامحور برخوردار شوند و ۹۹.۸ درصد رزروها از طریق برنامه نرم‌افزاری جدید قابل انجام است.

کد خبر 744770

دیگر خبرها

  • صیانت از جان شهروندان با برقی سازی خودروها
  • ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای برای سفرهای اربعین توسعه می یابد
  • آلمان میزبان بزرگ‌ترین ناوگان حمل‌ونقل تقاضامحور
  • تصویب نرخ ناوگان اتوبوسرانی و سرویس مدارس
  • تاکید شهردار شیراز بر اقدام عاجل برای صیانت از باغات شهری
  • صیانت از جان شهروندان با برقی‌سازی خودروها
  • تعیین نرخ کرایه جابه‌جایی مسافر ناوگان اتوبوس و سرویس مدارس در شهر شیراز
  • شورای شیراز نرخ ناوگان اتوبوسرانی و سرویس مدارس را مصوب کرد
  • شهرداری تهران چطور می خواهد مشکل کمبود اتوبوس را حل کند؟
  • بیش از ۱۰ هزار دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر در استان تهران کنترل شد ​