Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@17:06:15 GMT

ارتقای خدمات در روستاها موجب تثبیت جمعیت می‌شود

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۷۸۰۱۱

ارتقای خدمات در روستاها موجب تثبیت جمعیت می‌شود

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه گفت: تمامی خدمات انجام شده در روستاها بویژه خدمات ارتقا یافته در جهت رفاه حال هر چه بیشتر مردم مانند گازرسانی به روستاها برای حفظ بافت روستایی، عمل به رسالت تولید در روستاها و تثبیت جمعیت روستایی است و همچنین از افتخارات نظام  برای خدمت رسانی رفاهی به روستاهای دور دست است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

محمدرضا مشایخی روز دوشنبه در آیین کلنگ زنی گازرسانی به روستای قراجه میدان داغی از توابع بخش کندوان میانه افزود: ارائه خدمات ارتقاء یافته بویژه در روستاها از افتخارات بزرگ نظام و دولت و در راستای خدمتگزاری است.

وی با تقدیر از هماهنگی ها و اقدامات بخشدار کندوان، مسوولین بخش و شهرستان، زحمات شرکت گاز شهرستان و اهالی برای انجام گازرسانی در روستاها از جمله صعب العبورترین و دورافتاده ترین آنها در راستای بهره مندی تمامی مردم از مواهب خداوندی به رغم تمامی محدودیتها و کمبود اعتبارات در سریعترین زمان ممکن قدردانی کرد.

مشایخی در پایان با بیان اینکه گازرسانی به این روستا نیز در سریعترین زمان با تلاش عوامل مربوطه جهت بهره مندی مردم روستا به پایان خواهد رسید برای تسریع در روند حل مشکل راه این روستا قول مساعد داد.

با گازرسانی به روستای قراجه میدان داغی با اعتبار ۱۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال ۱۵ خانوار از این نعمت بهره مند می شوند.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی افتتاحیه میانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی افتتاحیه میانه آذربایجان شرقی افتتاحیه میانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۸۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی بیش از ۱۴ هزار مشترک خانگی در استان همدان

مدیرعامل شرکت گاز همدان گفت: هم اکنون ۱۰۰ درصد جمعیت خانوار شهری و ۹۹.۸ درصد خانوار روستایی استان همدان از گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

مجید الهیاری گفت:  استان همدان با ۳۱ شهر و یک هزار و ۷۵ روستا، در حال حاضر در رتبه‎های نخست برخورداری از گاز قرار دارد.

او اقدامات جهادی این شرکت برای گازرسانی به منازل مردم را مرهون جدیت و تلاش شبانه‌روزی کارکنان آن دانست و گفت: در حال حاضر ۴۶۵ هزار و ۲۸۲ خانوار شهری و ۲۳۰ هزار و ۸۲۶ خانوار روستایی در سطح این استان مصرف کننده گاز طبیعی هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با اشاره به اینکه در استان همدان ۶۸۲ هزار و ۹۳۲ مشترک گاز وجود دارد، گفت: از مجموع تعداد مشترکان گاز، ۱۴ هزار و ۸۲ مشترک خانگی در سال ۱۴۰۲ به شبکه گازرسانی استان اضافه شده‌اند.

الهیاری با اشاره به گازرسانی به یک هزار و ۴۹ روستای استان همدان، گفت: در حال حاضر گازرسانی به روستای چشمه‌ولد از توابع شهرستان اسدآباد در دست اجراست.

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات «آبرسانی» آستان قدس رضوی در پهنه سیستان
  • ۵۱ واحد مسکونی مقاوم سازی شده روستایی شهرستان گناوه افتتاح شد
  • فرهنگ مدیریت زباله در روستاها نهادینه شود
  • برخورداری ۲۶ شهر و ۵۸۷ روستای استان از نعمت گاز طبیعی
  • ۹۹ درصد جمعیت روستایی استان ایلام از گاز طبیعی برخوردار هستند
  • وضعیت گازرسانی در ایلام مطلوب است
  • بهره مندی بیش از ۱۴ هزار مشترک خانگی در استان همدان
  • تعیین محدوده ۱۵۰ روستا در استان اصفهان
  • افتتاح همزمان ۲۰۰۰ مسکن روستایی در مازندران
  • خدمات بنیاد مسکن در توسعه روستاها ارزشمند و ماندگار است