Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، احمد سلطانی دوشنبه دوم تیر افزود: در این مسابقات که با حضور ۳۲ ورزشکار برگزار شد امیرعباس دانشور بر سکوی نخست ایستاد و محمد صادق عیدی، حسام لواسانی و آرین مهدیانی مقام دوم تا چهارم را از آن خود کردند.

وی ادامه داد: مسابقات ناین‌بال مردان از سی‌ویکم خردادماه به مدت دو روز برگزار شد و در مسابقات ناین بال بانوان هم که از دیروز اول تیرماه به مناسبت دهه کرامت و با حضور هشت ورزشکار برگزار شد زهره رمضان زاده به مقام قهرمانی رسید، شادی هومانیان دوم شد، نگار خدادی و سمیه سلطانپور نیز مقام سوم و چهارم را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس خراسان رضوی گفت: پیش‌از این هم مسابقات بولینگ و اسنوکر قهرمانی استان در اواخر خردادماه امسال برگزار شد و نفرات برتر مشخص شدند.

احمد سلطانی افزود: در این مسابقات علاوه بر استعدادیابی از بین شرکت کنندگان، نفرات برتر نیز به عنوان بازیکنان تیم ناین‌بال خراسان رضوی انتخاب و به رقابت‌های کشوری اعزام خواهند شد.

در ناین‌بال بیلیارد توپ‌ها به شکل لوزی چیده می‌شوند که توپ شماره یک در نوک آن قرار می‌گیرد و در وسط آنها توپ شماره ۹ قرار می‌گیرد.

ضربه شروع باید طوری زده شود که دست کم یک توپ (به جز توپ شماره ۹ و کیوبال) وارد سبد شود.

کد خبر 524460 برچسب‌ها بیلیارد - اسنوکر استان خراسان رضوی ورزش

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: بیلیارد اسنوکر استان خراسان رضوی ورزش خراسان رضوی برگزار شد ناین بال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۸۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استاندار خراسان رضوی با اهالی روستای گجوان در دهستان درز آب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری در جریان سفر به بخش مرکزی شهرستان مشهد با اهالی روستای گجوان در دهستان درز آب دیدار و گفتگو کرد.

وی طی این دیدار‌ها که در مسجد امام حسین (ع) این روستا برگزار شد، به طور مستقیم پاسخگوی مطالبات اهالی روستای گجوان بود و دستورات لازم را خطاب به مدیران برای تسهیل مشکلات صادر کرد.

در حاشیه برگزاری این دیدار‌ها با نماینده عالی دولت در خراسان رضوی، میز خدمت دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد و نمایندگان ادارات کل پاسخگوی مطالبات مردم این محدوده بودند.

دیگر خبرها

  • تشریح ویژه برنامه‌های هفته معلم
  • برگزاری اختتامیه پویش قرآنی در مشهد
  • برگزاری آزمون المپیاد‌های علمی کشور در خراسان رضوی
  • حضور دو نماینده از خراسان رضوی در مسابقات بین المللی کبدی در بابلسر
  • دیدار استاندار خراسان رضوی با اهالی روستای گجوان در دهستان درز آب
  • ۹ هزار معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند
  • شب شعر وعده صادق در مشهد برگزار شد
  • کنگره شعر توس تا نیشابور برگزار می‌شود
  • حضور بانوان شطرنج بازان خراسانی در مسابقات قهرمانی رده‌های سنی کشور
  • برگزاری کرسی تلاوت «وعده صادق» در آستان قدس رضوی