Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

مدیرکل حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از عدم تخصیص تسهیلات کرونایی به مالکان وانت بار خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، غلامحسین دغاغله درباره سهمیه سوخت وانت بارها گفت: تا پایان خردادماه سهمیه سوخت ناوگان وانت بار تغییری نکرده و پس از آن در جلسه کارگروه تعیین سهمیه سوخت ناوگان بر کاهش ۵۰ لیتری سهمیه پایه وانت بارها از یکم تیرماه توافق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص ثبت نام وانت بارها در سامانه سازمان راهداری و وزارت کشور اظهار داشت: در حال حاضر هر دو سامانه برای ثبت نام مالکان و رانندگان وانت بارها فعال است و در صورت کامل بودن مدارک امکان ثبت نام وجود دارد.

مدیرکل حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای درباره تأثیر اعمال سهمیه بندی سوخت وانت بارها در کاهش مصرف سوخت تصریح کرد: تاکنون گزارشی در این خصوص از سوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ارائه نشده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر به دلیل عدم اجرای تخصیص سوخت بر اساس پیمایش، کلیه وانت بارها و ناوگان ثبت نام شده در دو سامانه سازمان راهداری و وزارت کشور، سوخت را بر اساس سوخت پایه دریافت می‌کنند.

دغاغله در پاسخ به پرسشی درباره اعطای تسهیلات حمایتی کرونا به مالکان وانت بارها یادآور شد: در حال حاضر تقریباً به هیچیک از وانت بارها و مالکان یا رانندگان این خودروها تسهیلات حمایتی کرونا پرداخت نشده است.

مدیر کل حمل و نقل کالای سازمان راهداری همچنین در خصوص دوگانه سوز شدن وانت بارها گفت: طرح رایگان دوگانه سوز شدن خودروهای عمومی شامل ناوگان وانت بار شده است و این خودروها در اولویت اجرای این طرح هستند.

وی خاطرنشان کرد: کلیه مالکان وانت بار که در سامانه‌های سازمان راهداری یا وزارت کشور ثبت نام کرده‌اند به طور خودکار در زمره متقاضیان طرح تبدیل خودروی بنزینی به دوگانه سوز قرار می‌گیرند و نیازی به ثبت نام یا ارائه درخواست جدید نیست.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: وام کرونایی سازمان راهداری وانت بارها حمل و نقل وانت بار ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۸۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون ۱۰۵ نازل جایگاه‌های عرضه سی ان جی خراسان جنوبی

به گزارش جام جم آنلاین،مدیر کل استاندارد استان در خصوص نظارت بر نازل‌های عرضه سوخت سی ان جی استان گفت: بر اساس قانون سازمان ملی استاندارد ایران، تمامی نازل‌های سوخت عرضه سی ان جی به صورت دوره‌ای تحت نظارت و آزمون دوره‌ای قرار می‌گیرند تا از نظر کمّی از هر گونه تخلف و ضرر و زیان برای مصرف کنندگان در خصوص حمایت از حقوق ایشان، جلوگیری شود.

دستورانی افزود: تا پایان سال گذشته ۱۰۵ نازل سوخت در شهرستان‌های استان بصورت دوره‌ای تحت آزمون قرار گرفتند که با توجه به برنامه مصوب ابلاغی استانی از سوی سازمان ملی استاندارد در سال گذشته، درصد تحقق کامل برنامه انجام شده است.

وی با بیان اینکه آزمون نازل‌های مستقر در جایگاه‌های سوخت با همکاری آزمایشگاه‌های همکار و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی انجام می‌شود، گفت: اطمینان از صحت و سلامت عملکرد نازل‌های سوخت مطابق با معیار‌های استاندارد از اهداف انجام آزمون‌های دوره‌ای نازل‌ها از سوی سازمان ملی استاندارد به شمار می‌رود.

مدیرکل استاندار خراسان جنوبی با تاکید براین که گزارشات مردمی نقش بسزایی در جلوگیری از ضرر و زیان مصرف کننده ایفا می‌کند، از هم استانی‌ها خواست: در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در سوخت گیری از طریق سامانه اطلاع رسانی ۱۵۱۷، مراتب را به واحد رسیدگی به شکایات مردمی این اداره کل اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • چرا اورانیوم ۶۰ درصد غنی می کنیم؟ | پاسخ رییس سازمان انرژی اتمی+ فیلم
  • ◄ استخدام فوری 10 هزار راننده با فراخوان سازمان راهداری و نکات مهمی درباره آن
  • تسهیل تجارت و تردد در پایانه های مرزی از رویکردهای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای است
  • آزمون ۱۰۵ نازل جایگاه‌های عرضه سی ان جی خراسان جنوبی
  • برگزاری نشست کمیته مشترک حمل و نقل بین المللی جاده ای ایران و تاجیکستان
  • جریمه ۱۲ میلیاردی قاچاقچی سوخت در سیرجان وصول شد
  • گلایه سپاهان از گزارشگر مسابقه با ملوان
  • صرفه‌جویی ۱۵۲ میلیون دلاری در پرداخت یارانه سوخت با اسقاط خودروهای فرسوده در سال ۱۴۰۲
  • مسیر ترانزیتی چابهار به جاسک بازگشایی شد
  • تعزیر قاچاقچی سوخت در مهریز