Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@22:00:00 GMT

پایان مسابقات بیلیارد قهرمانی استان خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۷۸۳۶۱

پایان مسابقات بیلیارد قهرمانی استان خراسان رضوی

ایسنا/خراسان رضوی مسابقات اسنوکر و ناین‌بال قهرمانی خراسان رضوی با معرفی افراد برگزیده به پایان رسید.

احمد سلطانی، رییس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس خراسان رضوی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص برگزاری این رقابت‌ها اظهار کرد: اولین دوره مسابقات اسنوکر در سال ۹۹ با عنوان قهرمانی خراسان رضوی از ۱۷ خرداد ماه ۹۹ در مشهد آغاز و به مدت ۶ روز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلطانی افزود : این دوره از مسابقات با استقبال خوب ورزشکاران رشته اسنوکر در سراسر استان روبرو شد و ۱۳۰ نفر از شهرستان‌های مشهد، سبزوار، کاشمر، درگز، تربت جام، تربت حیدریه، بردسکن، نیشابور، قوچان و بینالود در این رقابت ها شرکت کردند.

رییس هیات بولینگ ، بیلیارد و بولس خراسان رضوی ادامه داد : این مسابقات به صورت حذفی و ۳ فرم از ۵ فرم در مرحله اول و ۴ فرم از ۷ فرم در مرحله ی رده بندی و فینال انجام شد. در پایان این مسابقات میلاد کاشانی ، مهدی پاسبان ، مهران نخعی و وحید شاهین فر به ترتیب مقام اول تا چهارم این رقابت ها را کسب کردند.

وحید اثنی عشری، مسئول برگزاری مسابقات خراسان رضوی نیز گفت : مسابقات پاکت بیلیارد در رشته ناین بال قهرمانی استان با حضور ۳۲ شرکت کننده از سراسر استان در باشگاه الماس مشهد برگزار شد.

اثنی عشری افزود: این مسابقات از ۳۱ خرداد ماه ۹۹ آغاز و به مدت سه روز برگزار شد. در این مسابقات علاوه بر استعدادیابی در بین شرکت کنندگان، نفرات برتر نیز به عنوان بازیکنان تیم ناین بال خراسان رضوی انتخاب و به رقابت های کشوری اعزام خواهند شد. در پایان این مسابقات امیر عباس دانشور ، محمد صادق عیدی ، حسام لواسانی و آرین مهدیانی به ترتیب مقام اول تا چهارم این رقابت‌ها را کسب کرد

فاطمه حق پناه، مسئول برگزاری مسابقات بانوان خراسان رضوی گفت: مسابقات پاکت بیلیارد در رشته ناین بال قهرمانی استان در بخش بانوان به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت و همچنین روز دختر با حضور ۸ شرکت کننده از سراسر استان در مشهد برگزار شد. این مسابقات از یکم تیر ماه ۹۹ آغاز و به مدت دو روز برگزار شد.

مسئول برگزاری مسابقات خراسان رضوی در خصوص هدف از برگزاری این مسابقات بیان کرد: در این مسابقات علاوه بر استعدادیابی در بین شرکت کنندگان ، نفرات برتر نیز بعنوان بازیکنان تیم ناین بال خراسان رضوی در بخش بانوان انتخاب و به رقابت های کشوری اعزام خواهند شد. در پایان این مسابقات زهره رمضان زاده ، شادی هومانیان ، نگار خدادی و سمیه سلطانپور به ترتیب مقام اول تا چهارم این رقابت ها را کسب کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی رقابت ها خراسان رضوی برگزار شد ناین بال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۸۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور دو نماینده از خراسان رضوی در مسابقات بین المللی کبدی در بابلسر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مسابقات بین المللی کبدی ارتش‌های جهان، سیزم از ۱ اردیبهشت به مدت ۷ روز در بابلسر برگزار می‌شود.

از خراسان رضوی علیرضا نوده‌ای به عنوان کمیته اجرایی و امیر خادمی به عنوان داور بین المللی در این مسابقات حاضر خواهند بود.

دیگر خبرها

  • پایان مسابقات فوتسال لوداب با قهرمانی تیم جوانان عزیزی
  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • برگزاری اولین دوره مسابقات فوتشال در کلات
  • انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام می‌شود
  • انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام خواهد شد
  • صعود وفایی به مرحله یک هشتم اسنوکر قهرمانی جهان
  • ۱۹ گروه سرود روستایی در «کردر» خراسان رضوی رقابت می کنند
  • برگزاری آزمون المپیاد‌های علمی کشور در خراسان رضوی
  • حضور دو نماینده از خراسان رضوی در مسابقات بین المللی کبدی در بابلسر
  • پایان رقابت های تنیس جام رمضان در سمنان