Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، مطابق مصوبه شورای آموزشی دانشگاه خوارزمی و با توجه به افزایش شیوع بیماری کووید ۱۹ مصوب شد تمام امتحانات تمامی مقاطع در نیمسال دوم ۹۸ بصورت مجازی برگزار شود.

قرار بود تعداد محدودی از امتحانات دانشگاه خوارزمی از ۱۴ تیر تا اول مرداد ۹۹ به صورت حضوری برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخش مهمی از آزمون این دانشگاه در طول ترم در قالب‌های دیگر توسط استادان برگزار شده بود و آزمون پایان ترم یک بخش جزئی از آزمون‌ها بود.

بیشتر بخوانید

اقدامات دانشگاه خوارزمی برای مقابله با کرونا

دانشگاه خوارزمی با توجه به شرایط فعلی و افزایش ویروس کرونا ترجیح داد که بخش محدود آزمون‌های پایان نیمسال دوم را نیز به صورت مجازی برگزار کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیماری کووید ۱۹ دانشگاه خوارزمی امتحان مجازی دانشگاه خوارزمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۸۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروشنده تجهیزات تقلب در کنکور در فضای مجازی دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرگرد حسین سپه وند امروز چهارشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در جریان رصد و پایش فضای مجازی و اجرای طرح برخورد با فروش سوالات و تجهیزات تقلب در کنکور و امتحانات نهایی، کارشناسان پلیس فتا لرستان فردی را که اقدام به فروش ابزارهایی برای تقلب در امتحان به فروش می‌رساند را شناسایی و دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد، افزود: این گونه افراد با انتشار آگهی در شبکه‌های مجازی و سایت‌های واسط خریدوفروش، اقدام به فروش سوالات و تجهیزات تقلب کنکور به قربانیان کرده و ضمن اینکه سعی می‌کنند نظم کنکور و عدالت برگزاری کنکور سالم بین داوطلبان را برهم بزنند، تنها به دنبال کلاهبرداری و کسب منفعت برای خود بوده و طبق تحقیقات به‌عمل‌آمده هیچ‌گونه دسترسی به سوالات کنکور و امتحانات نهایی ندارند و به‌هیچ‌عنوان نباید ادعای آن دراین‌خصوص را باور کرد.

رئیس پلیس فتا لرستان با بیان اینکه فروش هر گونه تجهیزات تقلب که عدالت و رقابت سالم بین داوطلبان امتحانی را به خطر بیندازد جرم است، گفت: کارشناسان پلیس فتا با بررسی‌های تخصصی و اقدامات فنی فروشنده این تجهیزات را در شهرستان خرم‌آباد شناسایی و پس از اخذ مجوزهای قضائی لازم، ایشان را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

سپهوند، تصریح کرد: خریدوفروش هرگونه تجهیزات برای تقلب در امتحانات کنکور جرم بوده و با متخلفان برابر با قانون برخورد قضائی صورت خواهد گرفت، همچنین شهروندان می‌توانند در صورت مواجه با این‌گونه جرایم در فضای مجازی با مرکز فوریت‌های پلیس فتا به شماره ۰۹۶۳۸۰ تماس گرفته و کارشناسان ما در پلیس فتا را جهت برخورد قانونی با آنها در جریان بگذارند.

کد خبر 6087767

دیگر خبرها

  • حمایت اینفلوئنسرهای فضای مجازی از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین به سبک خاص+ فیلم
  • ۵۰ حوزه امتحان نهایی در استان سمنان تجهیز شده است
  • فروشنده تجهیزات تقلب در کنکور در فضای مجازی دستگیر شد
  • دستگیری ۱۸ شیاد کنکوری
  • بازداشت ۱۸ مدعی فروش سوالات کنکور
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود
  • خبر مهم وحیدی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس
  • انتخاب ۴۵ نماینده در دور دوم انتخابات مجلس
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می‌شود
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود