Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس کل دادگستری خراسان شمالی در بازدید از دو واحد تولیدی و صنعتی در شهرستان بجنورد، ضمن گفتگو با مدیران واحدهای تولیدی از نزدیک در جریان مهمترین مسانل و مشکلات مبتلابه این واحدها قرار گرفت. تاریخ انتشار: 17:07 - 02 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۱۱۴۹

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام و المسلمین جعفری از دو واحد تولیدی و صنعتی در شهرستان بجنورد بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کل دادگستری خراسان شمالی در این بازدید که مدیر کل بازرسی استان و دبیر ستاد استانی اقتصاد مقاومتی نیز وی را همراهی می‌کردند، ضمن گفتگو با مدیران واحد‌های تولیدی از نزدیک در جریان مهمترین مسانل و مشکلات مبتلابه این واحد‌ها قرار گرفت.

وی با تأکید بر ضرورت حمایت از واحد‌های تولیدی در سال جهش تولید تصریح کرد: اهمیت اشتغال و رونق امر تولید بر کسی پوشیده نیست و قطعا با احیاء و راه اندازی این واحد‌ها افراد زیادی به صورت مستقیم و غیر مستقیم مشغول به کار می‌شوند.

حجت‌الاسلام و المسلمین جعفری در خلال این بازدید طی ارتباط تلفنی با برخی مدیران اجرایی استان مشکلات مطروحه را پیگیری و بر تداوم حمایت‌ها و پیگیری‌های مؤثر دستگاه قضایی تا حصول نتیجه تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: بازدید رییس کل دادگستری استان خراسان شمالی از حوزه قضایی رازوجرگلان

رییس کل دادگستری خراسان شمالی خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی با روی گشاده، همواره آماده شنیدن خواسته‌های تولیدکنندگان بوده و هست و چنانچه پیگیری‌های مدیران واحد‌های تولیدی از طریق دستگاه‌های اجرایی که ذاتا وظیفه مساعدت و حمایت دارند به نتیجه نرسد؛ ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان، با جدیت، پیگیر مطالبات آنان خواهد بود و از هیچ تلاشی برای حل مشکلات فروگذار نخواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری خراسان شمالی بازدید از واحد تولیدی رییس کل دادگستری خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۸۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری

بهنام خسروی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: بیشترین مشکلات طرح‌های تولیدی و صنعتی با بانک‌ها، شرکت شهرک‌های صنعتی و شرکت آب منطقه‌ای استان بود.

وی افزود: پس از بررسی‌های کارشناسی و تصمیم‌گیری مسوولان چهارمحال و بختیاری زمینه رفع مشکلات این طرح‌ها فراهم و راهکار‌های عملیاتی برای اجرای آن مصوب شد.

بیشتر بخوانید

رفع موانع تولید ۱۵ واحد تولیدی و صنعتی در چهارمحال و بختیاری

خسروی تصریح کرد: در این راستا وضعیت تسهیلات بانکی ۲ طرح تولیدی و صنعتی در چهارمحال و بختیاری تعیین‌تکلیف شد.

وی یادآور شد: همچنین با تصمیم اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال بختیاری مشکلات سه طرح تولیدی و صنعتی دیگر رفع شد که باعث تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌ها در آینده‌ای نزدیک می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ  
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • بررسی و رفع مشکلات ۱۷ طرح تولیدی و صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال
  • ۱۱۱ هکتار به اراضی صنعتی در دشتستان تخصیص یافت
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • بازدید رئیس شبکه دامپزشکی فریمان از کارخانجات خوراک دام فریمان
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان