Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در پی فوت متهم غلامرضا منصوری در کشور رومانی و مبهم بودن ابعاد حادثه، حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور در نامه‌ای خطاب به وزیر امور خارجه خواستار پیگیری ویژه این مساله شد. تاریخ انتشار: 17:13 - 02 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۱۲۱۶

خبرگزاری میزان- به گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه، در پی فوت متهم غلامرضا منصوری در کشور رومانی و مبهم بودن ابعاد حادثه، حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور در نامه‌ای خطاب به وزیر امور خارجه خواستار پیگیری ویژه این مساله شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نامه آمده است:

نظر به اهمیت حادثه منجر به فوت آقای غلامرضا منصوری در کشور رومانی که از طریق پلیس بین المللی (اینترپل) در آن کشور شناسایی، دستگیر و تحت نظر دادگاه قرار داشته و می‌بایست به ایران مسترد می‌گردید، مقتضی است از طریق جنابعالی پیگیری ویژه صورت گرفته و مراتب ذیل مورد تأکید قرار گیرد:

• مطالبه گزارش دقیق از چگونگی حادثه، زمان و مکان آن همراه با کلیه مستندات و مدارک کتبی، صوتی و تصویری و معرفی عواملی که در این حادثه مؤثر بوده اند.

بیشتر بخوانید: دادستان کل کشور در نامه‌ای به دادستان رومانی خواستار پیگیری سریع و جدی موضوع مرگ غلامرضا منصوری شد

• تاریخ دقیق ورود و مدت و محل اقامت وی در کشور رومانی و مشخصات کسانی که با وی در ارتباط بوده اند.

• تمهید مقدمات لازم و فوری برای اعزام هیأتی از پلیس بین الملل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی به آن کشور.   دادستان کل کشور در پایان با استناد به ماده ۲۹۰ قانون آئین دادرسی کیفری ضمن مطالبه جدی موضوع از مقامات قضایی و امنیتی کشور رومانی آمادگی خود را برای هرگونه همکاری و مساعدت اعلام نمود.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان کل کشور منتظری دادستان کل کشور در نامه ای غلامرضا منصوری کشور رومانی پیگیری ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۸۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات رایزنی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه قطر

آفتاب‌‌نیوز :

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران و شیخ محمد بن عبدالرحمن بن آل‌ثانی نخست وزیر و وزیر امور خارجه دولت قطر یکشنبه شب ۲۶ فروردین ماه در گفت‌وگویی تلفتی آخرین تحولات منطقه را مورد بررسی قرار دادند.

امیرعبداللهیان در این تماس نخست وزیر و وزیر خارجه قطر را در جریان تحولات اخیر و اقدام مبتنی بر دفاع مشروع ایران در خصوص اهداف تعیین شده در سرزمین‌های اشغالی قرار داد.

وی همچنین تاکید کرد که ریشه اصلی ناامنی رژیم اشغالگر صهیونیستی است.

شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر نیز در این گفتگو ضمن تشکر از توضیحات ارائه شده، بر نیاز هر چه بیشتر منطقه به ثبات و امنیت تاکید کرد و افزود: اقدامات رژیم صهیونیستی موجب بی ثباتی در منطقه شده است.

طرفین همچنین در این تماس تحولات غزه را مورد توجه و بررسی قرار دادند و بر ضرورت پایان دادن به جنایات جنگی رژیم صهیونیستی و مصائب انسانی مردم غزه و کرانه باختری فلسطین تاکید کردند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • بهترین راه توقف تنش در منطقه، پایان دادن به جنگ در غزه است
  • ارسال بیش از ۱۴۰۰ نامه از طرف طبیعت
  • تاکید وزیران خارجه ایران و مالزی درمورد تقویت همکاری دو کشور در عرصه‌های مختلف
  • تاکید وزیران خارجه ایران و مالزی بر تقویت همکاری‌ دو کشور در عرصه‌های مختلف
  • ۸۶۳ نامه هشداری به مراجع ذیربط ارسال شد
  • ارسال نامه‌های هشدار به قانون جوانی جمعیت به دستگاه‌های اجرایی
  • ارسال ۸۶۳ نامه هشداری به مراجع ذیربط در سال گذشته
  • وزیر امور خارجه: در حال پیگیری جزئیات مربوط به کشتی توقیف شده هستیم
  • جزئیات رایزنی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه قطر
  • تاکید ایران و عربستان بر استمرار رایزنی‌ها بین دو کشور