Web Analytics Made Easy - Statcounter

نهمین اجتماع یاوران ام المومنین حضرت خدیجه(س) هم زمان با دهه کرامت در قم برگزار می شود. ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۰ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، نهمین اجتماع یاوران امام المومنین حضرت خدیجه(س) هم زمان با دهه کرامت برگزار می شود.

این مراسم امشب با رعایت اصول بهداشتی ساعت 22 در مصلی قدس برگزار می شود و همچنین از پیج اینستگرام پخش می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همدان| سخاوت بی بدلیل حضرت خدیجه(س) سبب استمرار دین اسلام شدسروده‌هایی در شکوه سیرت حضرت خدیجه(س): «همین مقام بس او را که مادر زهرا است»مرور گوشه‌هایی از فداکاری‌های بانوی بزرگ اسلام/ چرا حضرت خدیجه(س) ثروت خود را به پیامبر(ص) بخشید؟

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین فرحزاد استاد حوزه علمیه سخنرانی می کند و نجم الدین شریعتی به اجرای برنامه می پردازد.

حاج سید مهدی میرداماد از مداحان اهل بیت(ع) در این برنامه مدیحه سرایی می کند و صابر خراسانی از شاعران آئینی کشور نیز به شعرخوانی می پردازد.

انتهای پیام/452/ ت

R7854/P/S6,62/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برگزار می شود حضرت خدیجه س

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۸۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت شهید مدافع حرم سیدمهدی جلادتی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم گرامیداشت شهید مدافع حرم سیدمهدی جلادتی فردا دوشنبه سوم اردیبهشت در مسجد جامع احباب الحسین (ع) برگزار می‌شود.

در این مراسم سردار سرتیپ پاسدار دریادار علی فدوی جانشین محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ایراد سخنرانی می‌پردازند. همچنین آقابیگی اجرای برنامه و حامد خمسه مداحی این برنامه را بر عهده دارند. در بخش دیگری از این مراسم گروه سرود محبان الحسن (ع) به اجرا می‌پردازند.

برنامه مورد اشاره، توسط شورای برگزاری مراسم‌های مسجد جامع احباب الحسین (ع)، هیئات و تشکل‌های مذهبی محله اصفهانک و ناحیه مقاومت بسیج شهید محلاتی دوشنبه سوم اردیبهشت از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع احباب الحسین (ع) واقع در منطقه ۱۴ تهران، بزرگراه شهید محلاتی، خیابان شهید کیانی برگزار می‌شود.

کد خبر 6084081 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • جشن فرشته‌ها با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر همدانی
  • در سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) چه برنامه‌هایی برگزار می‌شود
  • مراسم معارفه حجت‌الاسلام عبدالعلی توجهی، تولیت مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • جشنواره حضرت خدیجه (س) در کردستان برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت حمزه و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در قم برگزار می‌شود
  • «جهاد و هجرت» شعار ایام رحلت حضرت عبدالعظیم (ع)
  • برنامه‌های رحلت حضرت عبدالعظیم (ع) تشریح شد
  • گرامیداشت شهید مدافع حرم سیدمهدی جلادتی برگزار می‌شود