Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفر محمدزاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر از مجموع یک‌هزار و ۷۶ کیلومتر راه ۶۱۱ روستای شهرستان ارومیه، ۶۸۹ کیلومتر آسفالته است.

وی با اشاره به اهتمام جدی در راستای آسفالته کردن باقی راههای روستایی شهرستان ارومیه اضافه کرد: در قالب طرح ابرار، ۶۴ کیلومتر راه روستایی نیز در مرکز استان آسفالته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ارومیه ادامه داد: هم اکنون راهداران با اجرای هشت پروژه در بخش صومای برادوست، ۶ پروژه در بخش انزل، ۲ پروژه در بخش مرکزی و ۲ پروژه در بخش سیلوانا در حال اجرای طرح ملی ابرار هستند.

محمدزاده تعریض، خاکبرداری، کانال زنی، تسطیح رگلاژ، بسترسازی، اجرای پل ها و ابنیه فنی را از جمله اقدامات انجام شده در قالب طرح ابرار در روستاهای زیرپوشش این طرح دانست و بیان کرد: پس از اجرای زیرسازی و شن ریزی به صورت امانی و با امکانات داخلی اداره و تلاش کارکنان، پروژه جهت آسفالت به پیمانکار تحویل داده می شود.

آذربایجان غربی بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ روستا و آبادی دارد که نزدیک به یک چهارم آنها در مرکز استان واقع است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ارومیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ارومیه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ارومیه پروژه در بخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۹۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۷۸ درصدی احداث راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از احداث ۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در این استان در یک سال گذشته خبر داد که این میزان نسبت به سال ۱۴۰۱ از افزایش ۷۸ درصدی برخوردار بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان، ایوب کُرد اظهار کرد: در سال گذشته ۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در حوزه تحت پوشش این اداره‌کل احداث شده است که از این میزان ۷۰ کیلومتر آن به صورت امانی و به وسیله ماشین‌آلات راهداری این اداره کل انجام شده که موجب صرفه‌جویی یک هزار و ۷۵۰ میلیارد ریالی شده است.

وی با اشاره به اینکه اکنون تکمیل و احداث راه روستاهای بالای ۲۰ خانوار در اولویت این اداره کل قرار دارد، تصریح کرد: تکمیل و احداث این میزان راه روستایی در استان، نقش به‌سزایی در محرومیت‌زدایی و تسهیل ارتباط جمعیت ساکن روستا با مراکز بخش و شهرستان‌ها ایفا می‌کند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان یادآور شد: در سال‌جاری نیز احداث راه‌های روستایی در دستور کار این اداره کل قرار دارد تا بخشی از عقب‌ماندگی استان در حوزه راه‌های روستایی نسبت به شاخص کشوری جبران شود.

کد خبر 747439

دیگر خبرها

  • ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بوشهر از راه آسفالته بهره مند شدند
  • بهره‌مندی ۹۸ درصد جمعیت روستا‌های بوشهر از راه آسفالته
  • رشد ۷۸ درصدی احداث راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان
  • اجرای عملیات احداث وتکمیل کمربندی آران و بیدگل به طول ۴۶ کیلومتر
  • ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بوشهر از راه آسفالته بهره‌مند شدند
  • اجرای ۸۰ پروژه مرمتی و عمرانی در آذربایجان‌غربی
  • پروژه فیبر نوری در بوشهر ۴۰ درصد پیشرفت دارد
  • اجرای ۸۰ پروژه مرمتی و عمرانی در آذربایجان غربی
  • اجرای ۷۵ درصد از پروژه های مصوب سفر استاندار آذربایجان غربی توسط سازمان منطقه آزاد در شهرستان ماکو
  • روکش آسفالت محور روستایی اسلامیه سرند