Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، شنکر در مصاحبه با «آمیخای استاین» خبرنگار شبکه «کان‌نیوز» رژیم صهیونیستی، گفت: «آمریکا خود را به کارزار فشار حداکثری بر ایران ملزم می‌داند. اخیراً تحریم‌های جدیدی بر این کشور اعلام شد و ما باور داریم که تحریم‌ها و اقدامات آتی علیه ایران ادامه خواهد یافت».

وی در بخشی از این مصاحبه، که استاین در صفحه توئیتر خود منتشر کرد، به موضوع طرح اشغال کرانه باختری نیز پرداخته و می‌گوید: «مطمئنم اسرائیل اینگونه اظهارات (هشدارهای کشورهای عربی درباره آسیب زدن طرح اشغال به روابط دوجانبه) را در نظر می‌گیرد تا چشم‌انداز طرح ترامپ را حفظ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسرائیل در گذشته تصمیمات عاقلانه‌ای را در قبال روابط با کشورهای عربی گرفته و مطمئنم که آنها اینگونه اظهارات کشورهای عربی را در نظر می‌گیرند».

این مقام آمریکایی همچنین افزود: «روابط اسرائیل و کشورهای عربی طی سال‌های اخیر بر مبنای منافع مشترک، تقویت شده است و مطمئنم هر مسیری که اسرائیل انتخاب کند، همان را می‌رود و همزمان چشم‌انداز طرح صلح را حفظ کرده و تمام ملاحظات را در نظر می‌گیرد».

استاین در توئیتر خود نوشت که مشروح این مصاحبه در ساعات بعدی امروز پخش خواهد شد.

رژیم صهیونیستی قصد دارد با حمایت‌های دولت ترامپ، ۳۰ درصد از کرانه باختری فلسطین را به قلمرو خود ملحق و آن را رسماً اشغال کند. مقامات و گروه‌های فلسطینی این اقدام را بخشی از طرح ضد فلسطینی آمریکا موسوم به معامله قرن می‌دانند و به همین دلیل خواستار قطع همکاری با آمریکا و اسرائیل هستند.

این در حالی است که امروز نشریه عبری‌زبان «اسرائیل‌هیوم» گزارش داد نتانیاهو به گانتز – که یکی دیگر از نخست‌وزیران چرخشی کابینه ائتلافی تل‌آویو است – هشدار داده یا با طرح اشغال کرانه باختری موافقت کند یا این رژیم را به انتخابات مجدد می‌کشاند.

 

فارس

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: تحریم آمریکا ایران کشورهای عربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۹۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بشار اسد: گاهی دیدار‌هایی با آمریکایی‌ها داریم

رئیس جمهور سوریه تأکید کرد آمریکا بخشی از خاک این کشور را اشغال کرده است و از تروریسم حمایت می‌کند، اما گاهی دیدار‌هایی با مقامات آمریکایی انجام می‌شود.
 
بشار اسد، رئیس جمهور سوریه در مصاحبه با اینال آردزینبا، وزیر خارجه آبخاز در کاخ ریاست جمهوری در دمشق گفت: آمریکا بخشی از خاک ما را به صورت غیرقانونی اشغال کرده است و از تروریسم و اسرائیل حمایت می‌کند؛ اسرائیلی که خود خاک ما را اشغال کرده است.
 
وی افزود: با این حال ما گاهی دیدار‌هایی با آنها داریم هرچند که این دیدار‌ها به هیچ نتیجه‌ای ختم نمی‌شود، اما همه چیز تغییر خواهد کرد.
 
وی درباره محور این دیدار‌ها یا مسؤولانی که در آن شرکت می‌کنند، چیزی نگفت.
 
بشار اسد در جواب سوالی درباره مذاکرات با غرب گفت: امید همیشه هست. حتی زمانی که بدانیم نتیجه‌ای وجود نخواهد داشت باز هم باید تلاش کنیم. به رغم دیدگاه منفی که نسبت به آنها داریم باید با آنها کار کنیم و برایشان توضیح دهیم که ما هرگز از حقوق خود کوتاه نمی‌آییم و با آنها تن‌ها براساس برابری همکاری خواهیم کرد.

منبع: ایسنا

tags # اخبار جهان سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور: مقامات آمریکایی به شکست فشار حداکثری علیه ایران اعتراف کردند
  • مقامات آمریکایی به شکست فشار حداکثری علیه ایران اعتراف کردند
  • بشار اسد: هر از گاهی با آمریکایی‌ها دیدار می‌کنیم
  • بشار اسد: گاهی دیدار‌هایی با آمریکایی‌ها داریم
  • ادعای نتانیاهو برای فشار نظامی بر حماس
  • حمله رگباری ایران به اسرائیل، آمریکا را غافلگیر کرد
  • اسرائیل در حال ارتکاب «نسل کشی» در اردوگاه نور شمس در کرانه باختری اشغالی است
  • انتقاد معاون حزب الله از کمک کشورهای عربی به اسرائیل برای دفع حمله ایران
  • ایران آماده جنگ است اگر... | انتقاد تند معاون حزب الله از کمک کشورهای عربی به اسرائیل برای دفع حمله ایران
  • انتقاد معاون دبیرکل حزب‌الله از کشورهای عربی به دلیل کمک به رژیم صهیونیستی برای دفع حمله ایران