Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@23:17:56 GMT

نود ارومیه، گربه‌سیاه فوتبال تبریز

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۷۹۵۹۵

نود ارومیه، گربه‌سیاه فوتبال تبریز

تیم نود ارومیه به گربه‌سیاه فوتبال تبریز تبدیل شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، تیم تازه تأسیس نود ارومیه که ریشه تبریزی داشته و با امتیاز گسترش فولاد در لیگ دسته اول فوتبال کشور حضور دارد، گربه‌سیاه جدید فوتبال تبریز لقب گرفته است.

نماینده ارومیه از زمان ظهور خود 9 بار برابر تیم‌های تبریزی قرار گرفته و آمار جالب توجهی را به ثبت رسانیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نودی‌ها در این دیدارها 6 بار به صورت دوستانه و 3 بار نیز در مسابقات رسمی به مصاف تبریزی‌ها رفته‌ و طی این بازی‌ها به 6 برد، 2 مساوی و تنها یک باخت دست یافته‌اند.

این تیم تاکنون سه بار مقابل تراکتور قرار گرفته که حاصل آن یک برد، یک مساوی و یک باخت بوده است.

اولین مسابقه نود با تراکتور در قالب یک دیدار دوستانه پیش از شروع فصل هجدهم فوتبال کشور در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز برگزار شد که به تساوی یک بر یک انجامید.

دومین دیدار دو تیم اما جدال در یک بازی رسمی از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بود که اینبار در ارومیه انجام شد و نود تنها باخت خود را برابر تبریزی‌ها در این بازی و در ضربات پنالتی تجربه کرد. 

و بالاخره سومین رویارویی تیم‌های نود و تراکتور نیز بازی دوستانه روز گذشته بود که ارومیه‌ای‌ها در ورزشگاه یادگار امام ره تبریز و در کمال تعجب توانستند با نتیجه 3 بر یک میزبان قدرتمند خود را مغلوب سازند.

این درحالی است که عملکرد نود ارومیه در برابر تیم‌های ماشین‌سازی، شهرداری (علم‌وادب) و محتشم سه تیم دیگر تبریزی خیره‌کننده بوده و این تیم رکورد صد درصد پیروزی را بر جای گذاشته است.

هر دو تقابل نود با ماشین‌سازی جنبه تدارکاتی داشته که همسایه غربی در این دیدارها موفق شده است با نتیجه مشابه 2 بر یک حریف لیگ برتری خود را شکست دهد.

اما 3 مصاف زردپوشان اورموی با شهرداری تبریز به رقابت‌های جام آزادگان مربوط است که نود در همه این بازی‌ها امتیازات کامل را از آنِ خود نموده و رقیب تبریزی خود را وادار به تسلیم کرده است.

این تیم در فصل گذشته در هر دو بازی رفت و برگشت به ترتیب با نتایج یک بر صفر و 4 بر یک شهرداری تبریز را شکست داد و در پیکار فصل جاری نیز موفق شد این حریف را تحت نام علم‌وادب با یک گل با شکست بدرقه کند.

ناگفته نماند، نود ارومیه یک بازی دوستانه نیز با مبل محتشم نماینده دسته سومی تبریز برگزار کرده و توانسته است با حساب 3 بر یک بر این تیم هم چیره شود.

نتایج بازی‌های این تیم با نمایندگان فوتبال تبریز به شرح زیر است:

لیگ دسته یک: شهرداری تبریز 0 – 1 نود ارومیه

لیگ دسته یک: نود ارومیه 4 – 1 شهرداری تبریز

دوستانه: ماشین‌سازی 1 – 2 نود ارومیه

دوستانه: محتشم تبریز 1 – 3 نود ارومیه 

دوستانه: تراکتور 1 – 1 نود ارومیه 

لیگ دسته یک: نود ارومیه 1 – 0 علم‌وادب تبریز

جام حذفی: نود ارومیه 0 (6) – (7) 0 تراکتور (تراکتور در ضربات پنالتی با نتیجه 7 بر 6 به برتری دست یافت.)

دوستانه: ماشین‌سازی 1 – 2 نود ارومیه

دوستانه: تراکتور 1 – 3 نود ارومیه

گفتنی است، گربه‌سیاهی نود ارومیه برابر تیم‌های تبریزی مصداق بارز یک ضرب‌المثل ترکی است که می‌گوید «معجزه امامزاده» با مفهوم «امامزاده‌ای که خودمان ساختیم برای خودمان معجزه نشان می‌دهد».

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۹۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیج وقت حس عدم امنیت در ایران نداشتم |برگردم فقط سرمربی یک تیم خواهم شد

به گزارش همشهری آنلاین، پاکو خمس، سرمربی اسپانیایی سرانجام هفته گذشته به حضور ۴۹۵ روزه خود در تراکتور پایان داد و رسماً از این تیم جدا شد. خمس که دوران متفاوتی را در تراکتور پشت سر گذاشت درباره آنچه در این مدت تجربه کرد به صحبت پرداخت.

* از تجربه زندگی و کار در ایران راضی بودید؟

تجربه فوق العاده مثبتی در ایران داشتم، چه به لحاظ کاری و چه زندگی. قبل از اینکه ایران را ببینم تصویر خیلی مبهمی از این کشور داشتم ولی برایم تجربه فوق العاده و فراموش نشدنی شد.

* رفتار مردم تبریز با شما چگونه بود؟

از مهمان‌نوازی بی‌نظیر مردم تبریز بسیار تشکر می‌کنم. رفتار آنها با ما فوق‌العاده بود؛ پُر از عشق و احترام. این خیلی مهم بود، چون احساس غربت نمی‌کردیم. برای ما خداحافظی خیلی سخت بود چرا که یک سال و نیم پُر از محبت داشتیم و جمع شدن اشک در چشم من و دستیارانم و مسئولان تیم و اطرافیان مشهود بود.

* این سؤال‌ها را از این بابت مطرح کردیم که برخی رسانه‌های خارجی اعلام کردند شما حس مثبت و امنیت در تبریز نداشتید.

حتی یک لحظه حس عدم امنیت نداشتم. همیشه جو تبریز و ایران را امن می‌دیدم و از این نظر بسیار خوشحال بودم. تنها دغدغه من نگرانی خانواده‌ام و مسائل خانوادگی بود.

* دوباره به ایران بازخواهید گشت؟

معلوم است که دوست دارم برگردم. ایران همیشه در ذهن من است. ولی صادقانه بگویم فکر نمی‌کنم در تیمی غیر از تراکتور بخواهم مربیگری کنم. شاید چون که بیش از حد با باشگاه و دوستم آقای زنوزی و مدیر باشگاه و هواداران بی‌نظیر و بی شمار تراکتور از نظر عاطفی درگیر بوده و هستم. آقای زنوزی همانند یکی از اعضای خانواده‌ام بود.

* حقیقت دارد که تنها حقوق ماهانه‌تان تا زمان فسخ قرارداد را دریافت کرده و هیچ غرامتی نگرفته‌اید؟

بله فقط حقوقم تا روزی که کار کردم را گرفتم و هیچ غرامتی دریافت نکردم.

* چه پیامی برای هواداران در ایران و البته تراکتوری‌ها دارید؟

تراکتور و هوادارانش همیشه در قلب من هستند. صادقانه بگویم حق فوتبال ایران بهترین‌هاست. باید همه در کنار هم بجنگند تا لیگ ایران را تبدیل به یکی از برترین لیگ‌ها کنند؛ چرا که هم ظرفیتش موجود است هم حق فوتبال ایران و هوادارانش است.

کد خبر 846558 منبع: تسنیم برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز

دیگر خبرها

  • دعوت همشهری از هواداران تراکتور در تهران
  • حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز، تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + تصویر نامه
  • رونمایی از گزینه جذاب تراکتور؛ اسطوره فوتبال آلمان به تبریز می‌آید؟
  • هیج وقت حس عدم امنیت در ایران نداشتم |برگردم فقط سرمربی یک تیم خواهم شد
  • خمس: یک لحظه هم در ایران احساس عدم امنیت نداشتم/غرامت نگرفتم
  • جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟
  • شگفتی بزرگ جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ گربه سیاه ایران حذف شد!
  • یک پرسپولیسی دیگر در آستانه محرومیت از بازی با گربه سیاه
  • استقلالی‌ها امروز تمرین نمی‌کنند